Stránka 5 z 10
					
				
				Napsal: 28.12.2006 19:54
				od Noah
				Zitra na to mrknu.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 06:32
				od Noah
				Takze pojistku č.12+releč7 osazene mam.Dnes +3 a start hned napoprve ..zajimavej pekáč.Už zacinam mit z toho auta nocní můry.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 08:46
				od abe
				Jak se oteplilo,tak to muze fungovat,ale zacnou byt rani mraziky a muze se to vratit.Pojistku jsi kontroloval jestli je v poradku?Kdyby se to nahodou vratilo,tak skus prehodit relatka,klima A/C s tim od cerpadla jsou stejne.Aspon budes mit jistotu ze rele a pojistka jsou v poradku a muzem skouset  dalsi veci(vyrazovaci metoda ma neco do sebe).Dej pak vedet  

 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 10:40
				od pelen
				Pojistku a rele jsi kontroloval. Zhavice ti zhavi? Vidis pokles jasu kontrolky zhaveni? 

 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 12:23
				od hihi
				Můžete tu prosím napsat polopatický návod nakontrolu žhavičů?
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 14:16
				od pelen
				hihi píše:Můžete tu prosím napsat polopatický návod nakontrolu žhavičů?
Nejjednodussi je pozorovat jas kontrolky. Ten po jejim roznuti viditelne poklesne. Jinak jsem to pred chvili popisoval Blackovi u spatneho startovani.  
 http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 004c3a18f4
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 004c3a18f4 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 21:07
				od Noah
				zadne pohasnuti nepozoruji..zhavice mam nove a proud do nich jde
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 21:10
				od Tad
				Já taky nic nepozoruju, a že jsem to zkoušel několikrát 

 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 21:46
				od pelen
				Noah píše:zadne pohasnuti nepozoruji..zhavice mam nove a proud do nich jde
Mi poklesl jas az po vymene zhavicu. Pred nekolika dny jsme menili i u PedraH a jemu take jas poklesl az po vymene zhavicu.
Jinak to lze lehce prozvonit jakoukoliv zkouseckou obvodu. 

 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 23:06
				od Ahmed
				Muze treba byt vadna 1 zhavka nebo nejaka jina blbost, v horsim pripade spatny kompres, kapajici vstrik... Znamy si vymenil zhavky a furt ze mu to nejak blbe startuje, tak to za par dnu otevrel znova a zjistil, ze nema pripojeny drat  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2006 23:33
				od pelen
				To mel stesti, ze se mu neudelal zkrat. 

 
			
					
				
				Napsal: 30.12.2006 06:27
				od Noah
				No,auto startuje dobre,jak neni pod -3 pak sice chyti taky ale jak je tady uz popisovano chytne,umre.Chyti az treba na 3 start.Bez zhavicu ktere sem mel vsechny v coudu to delalo presne to same jako s novymi.
			 
			
					
				
				Napsal: 30.12.2006 09:10
				od pelen
				Noah píše:No,auto startuje dobre,jak neni pod -3 pak sice chyti taky ale jak je tady uz popisovano chytne,umre.Chyti az treba na 3 start.Bez zhavicu ktere sem mel vsechny v coudu to delalo presne to same jako s novymi.
A ty nove zhavice jsi promeril? Nemas vadnou pojistku 60A?
Mi to startovalo minulou zimu bez zhavicu az do -17°C a mozna jeste dale, ale mel jsem moc tuhy motorovy olej 10W40. 

 
			
					
				
				Napsal: 30.12.2006 10:44
				od bofi
				Tak sem dneska pozoroval tu kontrolku.Po otočení klíčkem cca. asi po 1/2 vteřině kontrolka pohasla.Nikdy předtím sem si toho nevšim  

 .Takže u mně asi všechno OK.Je pravda , že startuju na první šup  

 .
 
			
					
				
				Napsal: 30.12.2006 11:13
				od pelen
				to bofi:
Jsi uz 4., ktery pozoroval pohasnuti kontrolky. 
