Netlaci tolko studeneho vzduchu cez chladic na motor. Ovela skor sa zohreje a potom nekolise teplota vody. Na favoritoch/feliciach 1.3 je to dost citit. Tam ten malinky motorcek je v priestore velkom asi pre 1.8 s turbomVH123 píše:A druhý dotaz - k čemu je u benzínových aut mladších 15 let ten oblíbený karton před chladičem? Aby to topilo řekněme o ujetý kilometr dřív?
provozní teplota motoru
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13603
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: provozní teplota motoru
- C-Maxis
- Zkušený

- Příspěvky: 1866
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: provozní teplota motoru
Ano, misto za 17 to pak das za 16.
Driv to snad smysl melo, neochlazoval se tolik chladic, motorovy prostor a tedy i topeni tak nejak topilo. Dokonce se driv pouzivala v chladicich jen voda a na zimu se to namichalo s Fridexem.
To take stalo penize.
Navic Skodovky mely motor vzadu, chladic vepredu a pry snad obcas ty hadicky cestou zamrzly...
Driv to snad smysl melo, neochlazoval se tolik chladic, motorovy prostor a tedy i topeni tak nejak topilo. Dokonce se driv pouzivala v chladicich jen voda a na zimu se to namichalo s Fridexem.
To take stalo penize.
Navic Skodovky mely motor vzadu, chladic vepredu a pry snad obcas ty hadicky cestou zamrzly...
- Sagic
- Zkušený

- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: provozní teplota motoru
K tomu bych rekl jen ze NE SNAD, ale vzdy nam zamrzly u 120 hadicky pod autem mezi chladicem a motoremC-Maxis píše:Ano, misto za 17 to pak das za 16.
Driv to snad smysl melo, neochlazoval se tolik chladic, motorovy prostor a tedy i topeni tak nejak topilo. Dokonce se driv pouzivala v chladicich jen voda a na zimu se to namichalo s Fridexem.
To take stalo penize.
Navic Skodovky mely motor vzadu, chladic vepredu a pry snad obcas ty hadicky cestou zamrzly...
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13603
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: provozní teplota motoru
Lebo tam bola cista voda, pred zimou sa dolial fridex len do nadrzky. Z nej sa ale do chladica nikdy nedostal, pretoze v zime ten termostat ani neotvorilo
Pozname, zazili sme 
Pekacik (Forman) so zakrytym chladicom ovela skor kuri. Cez vikend uz tam ten plastovy dekel asi namontujem. Je to jeho posledna zima. Potom nech mu je srotovisko lahke
Pekacik (Forman) so zakrytym chladicom ovela skor kuri. Cez vikend uz tam ten plastovy dekel asi namontujem. Je to jeho posledna zima. Potom nech mu je srotovisko lahke
- spanel
- Pokročilý

- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: provozní teplota motoru
K tomu bych rekl jen ze NE SNAD, ale vzdy nam zamrzly u 120 hadicky pod autem mezi chladicem a motorem
[/quote]
No, snad jen tomu, kdo neměl správně naředěnou kaplinu. U naší Š120L a u mé Š125L se mi nikdy nestalo, že by chladící kapalina někde a někdy zamrzla. Vzdy jsem měl kapalinu na -30°C.
Ano, byli týpci, kterým kapalina utíkala, a aby ušetřili, tak dolévali jen vodu a pak při prvních mrazech měli problém, který způsobil minimálně vaření motoru a v extrému také vyražení mrazových zátek.
No, snad jen tomu, kdo neměl správně naředěnou kaplinu. U naší Š120L a u mé Š125L se mi nikdy nestalo, že by chladící kapalina někde a někdy zamrzla. Vzdy jsem měl kapalinu na -30°C.
Ano, byli týpci, kterým kapalina utíkala, a aby ušetřili, tak dolévali jen vodu a pak při prvních mrazech měli problém, který způsobil minimálně vaření motoru a v extrému také vyražení mrazových zátek.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- jill
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: provozní teplota motoru
lucky.jack píše:No nevím jill má benzíňáka, aspoň podle podpisu, a tam by tyhle výkyvy snad být neměly. U nafťáku je to celkem běžný...
Tak tak, mam FoFoII, 2.0 benzin a dosud (najeto 130tis km) to nedelalo, proto se ptam cim to?
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

- C-Maxis
- Zkušený

- Příspěvky: 1866
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: provozní teplota motoru
Dneska:
venku +2°C, auto z garaze asi +8°C uvnitr.
Po 1 km stredovy vydech 20°C, 2km 30°C a 3km 38°C. Pak jsem to prestal sledovat.
Po tech 3km se rucka teplomeru teprve odlepovala od minima.
venku +2°C, auto z garaze asi +8°C uvnitr.
Po 1 km stredovy vydech 20°C, 2km 30°C a 3km 38°C. Pak jsem to prestal sledovat.
Po tech 3km se rucka teplomeru teprve odlepovala od minima.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


