Re: Kolísání volnoběžných otáček Duratec HE 1.8, při pohybu auta
Napsal: 04.12.2013 08:58
Měl jsem stejný problém s velkým kolísáním otáček volnoběhu u 2,0 Duratec HE, auto i chcípalo za jízdy, což bylo dost nebezpečné. Provedl jsem vyčištění klapky a odpojení baterky dle zkušeností v tomto vlákně a všechno naprosto v pohodě. Hodina práce a zničený kartáček na zuby
I tak nějaký karbon zůstal, protože jsem spěchal, jelikož se stmívalo.
Tímto chci tedy poděkovat zúčastněným, kteří podali rady, jak na to...
Jen chci podotknout, že problémy s volnoběhem se projevily ihned po výměně ventilů tlaku, které ovládají klapky v sání, jsou dva vpravo u hlavy (takové kvádříky na plechovém držáku), mění se oba zárověň (i když mrtvý byl jeden). Svítila kvůli tomu kontrolka motoru (chyba P2008) a auto částečně pocukávalo a jelo hůře, protože klapky byly zřejmě furt otevřené naplno. Dlouho jsem takto jezdil, čímž se zřejmě i zasvinila ta klapka. Proto upozorňuji, kdo by měl stejný problém, ať nechá velntily vyměnit ihned.

Tímto chci tedy poděkovat zúčastněným, kteří podali rady, jak na to...
Jen chci podotknout, že problémy s volnoběhem se projevily ihned po výměně ventilů tlaku, které ovládají klapky v sání, jsou dva vpravo u hlavy (takové kvádříky na plechovém držáku), mění se oba zárověň (i když mrtvý byl jeden). Svítila kvůli tomu kontrolka motoru (chyba P2008) a auto částečně pocukávalo a jelo hůře, protože klapky byly zřejmě furt otevřené naplno. Dlouho jsem takto jezdil, čímž se zřejmě i zasvinila ta klapka. Proto upozorňuji, kdo by měl stejný problém, ať nechá velntily vyměnit ihned.