Stránka 5 z 12
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 02.09.2016 08:48
od V12
Podloz prosim nejakymi dokazmi, ze SkyActive nic nevydrzia, jazdena Mazda 3 s G165 je moj vytipovany civilizovanejsi naslednik Mondea, ako Kuga 2.5T.
Pretoze to iste sa da napisat o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 08.09.2016 01:29
od vbery
Jakej chceš důkaz?mám ti přinést nějakej rozpadlej motor?
Napsal jsem co jsem četl.
Docela by mi zajímalo jaký máš důkazy o ecoboostech že jsou poruchový.
Z toho co jsi tu popsal tak vím o jednom případu a to je prasklej píst,
ale co vím od znamého co Fordy prodává tak jsou to víc než spolehlivý motory.
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 08.09.2016 20:57
od 321910336
sypou se mazdí skyactive nafťáky, nečetl jsi o nich?
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 08.09.2016 21:35
od Tomin123
V12 píše:... o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
Myslim ze pisty dneska najdes skoro na kazde turbine. Muj motorar rikal ze Ford jeste ok. U Opelu prej horsi, Smart ?1.0?T prej hromada atd.
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 08.09.2016 23:24
od Kombík
Turbo motory jsou celkově více zatížené jak písty, kliky, ojnice, ventily, protože z daného objemu mají o třetinu větší výkon a mk .Záleží o kolik jsou kvalitnější použité materiály nebo se zkouší v provozu slabá místa těchto motorů.Stačí se podívat na VW kolik měly s motory problémů a přitom parametry spotřeby, průběhu mk,výkonu a zrychlení i pružného zrychlení patří ke špičce.
Napsal: 09.09.2016 19:27
od Tomin123
Prave ze ty parametry jsou dosazeny vetsinou na ukor zivotnosti.

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 10:28
od majk
přeji dobrý den,pánové:
čas našeho fordíka se nemilosrdně nachyluje,a přemýšlím o novém.Měl jsem docela jasno,že chci stejný motor,co jsem měl,akorát o 10 let mladší.Proběhla zkušební jízda s 1.6 atmo,auto je mdlé a chcíplé,starý auto je živý,jede jako pila,ale hlučný,novej fokus je tichoučkej,pohodovej,no sem si říkal,že tu lemru rozjezdím,no ale pak se stalo,že mi prodejce nabídl svezení s 1.5 EB,prvně za život jsem jel s turbobenzínem,nebudu tady psát o rozdílech,jsou zřejmý a tady na foru každýmu jasný.moje dilama je:kupuji auto na 10 let,atmo vydrží,mám os.zkušenost,ale nikde jsem se nedočetl zkušenosti s 1,5 EB při 150K kilometrech.Neznáte někoho,kdo hodně jezdí ,nebo někde na zahr.forech?Taky rozdíl 110K korun je dost,ale s tím bych se smířil.1,5 se vyrábí v Rumunsku

,taky na klídku nepřidá.Najedu asi 15k ročně.
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 10:49
od fofok
1,5 je nová zmenšená 1,6 a s těma je víc zkušeností občas nějakej propálenej píst jinak nic.
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 11:43
od jarod72pm
Zkušenosti s litrovým eco jsem měl jen na dálnici kdy mě vezl známí a to auto dost trpělo na to jak bylo naložené a jak mělo zrychlovat při vyšší rychlosti ztrácelo dech oproti VCTčku které ochotně zrychlovalo. Motor docela dostával záhul jak musel šlapat na plyn, možná na město prázdné auto ideal i hlavně na spotřebu,ale jinak trápení. To už poctivý čtyřválec atmosféra i když horší spotřebou je chod v naloženém autě přirozenější.Systém Ti-VCT mě i dnes umí oslovit a asi bych neměnil ani u nového auta.I když pro výkon bych šel asi k 1.5 nebo 1.6 EB.
V servisu se docela nakecalo o potížích s turbem na těch eco vysavačích někdo tomu říkal : "motor na stereoidech" .
Napsal: 01.04.2017 12:52
od Nonid
S 1.5 nejsou problemy, staci pamatovat na meneni oleje, netocit to jak mental za studena a dochladit turbo po sviznejsi jizde.
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 13:07
od majk
jj,jasně,moc zkušeností s tím není,jedině ten chlapík ,co má ten motor v mondeu s automatem,ten tomu dává hulbu,a hodně jezdí,tak uvidíme,asi vezmu atmo,a bude..jinak díky pánové za rychlou reakci

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 13:13
od enjoy
Kdybych kupoval funglovku, tak bych svoje peníze nevyhodil za 1.6 atmosféru. Nikdy.
Řešíš při nájezdu 15 tisíc za rok, co se stane turbu nebo dvouhmotě, za dejme tomu 5-10 let při tvým nájezdu?
Vzal bych si v každým případě to nejsilnější, na co bych měl.
Já se včera zase projel v OIII RS 2.0 TSi DSG a po přesednutí zpátky do atmosféry Mondea, jsem si musel zase zopakovat mojí mantru, že je to pěkný, pohodlný, dobrý podvozek, tichý.. ale motor jsem zmínit nemohl

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 13:41
od majk
den po projetí 1.5 EB jsem jel s o3 1.4 tsi-motor jel,hluk v autě větší a připadal jsem si jako když jsem seděl na panelu-auto tvrdý a z kufru rachot při přejetí každé díry,a že jich u nás na kladně je

takže to bude fokus

Napsal: 01.04.2017 14:34
od Nonid
O3 musi bejt v dost vysoky vybave aby byla komfortni

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Napsal: 01.04.2017 18:00
od jarod72pm
Tak jistě pokud neřeší spolehlivé rodinné auto ale auto na lítačku a výkon tak je jasná volba 1.6 EB nejvýkonnější finančně dostupná varianta.