Stránka 5 z 6
Napsal: 14.09.2007 08:48
od Ahmed
pelen píše:Ahmede,
jeste tento tyden jsem cetl, ze ses rozhodl pro benzin, ze nebudes platit +70000,-Kc. Mas v podpisu ten spravny motor?
V tom miste, kde jsi to cetl by melo byt i napsane, ze mi poplantali objednavku a objednali 1,6 TDCi, takze jsem musel doplatit jeste 12000,- a 3 mesice bude auto napsane na jejich dcerinou spolecnost jako predvadecka, aby dostali od Fordu vetsi marzi a mi mohli dat slevu. Auto jsem samozrejme dostal hned, akorat do prosince bude napsane na ne

Ale snad jsem udelal dobre, protoze nafta je nafta

Napsal: 14.09.2007 08:53
od bjuty
Napsal: 14.09.2007 16:34
od pelen
Ahmede, koukam, ze ti to lepe nemohlo dopadnout.

Napsal: 14.09.2007 17:13
od Ahmed
pelen píše:Ahmede, koukam, ze ti to lepe nemohlo dopadnout.

Snad ne, auto je super, od 66kW asi zazraky cekat nemuzu, ale je mi to jedno, jezdim pomalu a nevadi mi ze se souram jak duchodce, aspon si to vice uziju

Konecne me jezdeni bavi

Jsem zvedavy, jak dopadne spotreba, palubni pc zatim rika 4,8l prumer po cca 150km.
Napsal: 15.09.2007 16:52
od martinsk
Hlavne že si spokojný.
Napsal: 18.09.2007 16:35
od zewl
Napsal: 18.09.2007 17:06
od EL
Napsal: 18.09.2007 18:08
od Partizan
No prosím tady je důkaz pro všechny co měli strach
Díky zewl
Napsal: 19.09.2007 07:07
od bjuty
Mě to zrovna neuklidnilo.
Napsal: 19.09.2007 07:13
od zewl
Zástupci automobilek to potvrzují. "Všechny vznětové motory ve vozech Ford na českém trhu jsou plně připraveny na spalování nafty s příměsí biosložky do pěti procent objemu. Pokud bude biosložka splňovat všechny parametry, nevznikne žádný problém,“ ujišťuje Martin Linhart z českého zastoupení americké automobilky, a jeho kolegové tvrdí totéž.
Avšak přece jen lidé z Fordu přidávají jednu radu. "Doporučuji, aby se motor spalující naftu s biopříměsí snažili zahřát co nejdříve na provozní teplotu a aby při jízdě motor nepodtáčeli - tedy nejezdili dlouhodobě v příliš nízkých otáčkách. Pak by při nedokonalém spalování biosložky mohly vznikat nežádoucí usazeniny,“ doporučuje technik této značky Václav Bejček.
Myslim, ze nikdo z nas motor nepodtaci, tak neni co resit. A aditivum ja pridavam i tak.
Napsal: 19.09.2007 08:51
od cloudyman
Tenhle článek jsem na idnes četl taky, ale myslím si, že když se má jezdit ve vyšších otáčkách, tak se deklarovaný snížení CO2 nekoná. Myslím si, že to je jen blbá politika uplacenejch politiků.
Napsal: 19.09.2007 11:15
od mansart
na tom něco bude. Na co se to tam dává, když je vyšší spotřeba plodin a tedy se jí musí sázet více a tedy i více kombajnů, traktorů atd. a tedy i více škodlivin. Nemyslím si, že tohle je zrovna krok správným směrem.
Mě osobně se líbí Švédsko (doufám tedy), tam autobusy jezsí na vodík a je to zcela bezpečné (teda zatím žádný vůbuch

) a emise 0!!!
Napsal: 19.09.2007 11:20
od mansart
na tom něco bude. Na co se to tam dává, když je vyšší spotřeba plodin a tedy se jí musí sázet více a tedy i více kombajnů, traktorů atd. a tedy i více škodlivin. Nemyslím si, že tohle je zrovna krok správným směrem.
Mě osobně se líbí Švédsko (doufám tedy), tam autobusy jezsí na vodík a je to zcela bezpečné (teda zatím žádný vůbuch

) a emise 0!!!
Napsal: 19.09.2007 21:54
od pelen
Jedine plus je, ze se osazi repkou plochy, ktere jsou ladem, pribudou nejaka pracovni mista, o 2-5% se snizi spotreba ciste motorove nafty. Zadne snizeni splodin, protoze teoreticke snizeni splodin je dohnano vyssi celkovou spotrebou.
Navic celou tu srandu budeme dotovat zatim 0,40 Kc na kazdem litru.
Podobne vsichni odberatele elektriny dotuji vyrobu elektriny z ekologickych zdroju - voda a vitr.

Napsal: 19.09.2007 22:18
od Ahmed
Dneska jsem listoval manualem na FII a je tam primo napsane, ze se ma tankovat pouze vysoce kvalitni palivo bez pridavnych aditiv na ochranu motoru, bla bla bla, splnujci normu EN 590 ? a ze palivo muze obsahovat 5% biosracek, takze o tom soudruzi v ndr asi vi moc dobre.