Stránka 5 z 7

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:49
od Parťák
Souhlasím s bržděním motorem - je sympatický jet z kopce (když vím, že bych stejně musel brzdit) s kvaltem bez plynu a vidět na BC okamžitou spotřebu nula nula nic :) . Ale když vím, že budu rychlost potřebovat na další kopec, tak dám přednost neutrálu.

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:51
od Dany
staroch píše:
silverwolf píše:Stejně jako Dany. A řadím : drn...drrrrrrrrrn...drrrrrrrrrrrrrrrrn......drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn :lol: :lol:
Na jedničku přidávám jedno r. 8)
4-3 n n n n n nnnnn 3-2 nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! pak už pracujou brzdy :wink:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:55
od Parťák
Buuum, praaask - Do prdele! - To brzdy nepracovaly :lol: :lol: :lol: .

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:56
od staroch
[quote="Mata"]hele, když jsme u toho řazení, manžel mě tak nějak vysvětlil, že když stojím na červenou, mám vyřadit - stávala jsem totiž se zařazenou jedničkou a sešlápnutou spojkou - že to prý tý spojce nesvědčí...quote]

Ježišmaria. :roll: Taky jsem to dělal jak jsme v patnácti jezdili na fichtlu. A vždycky jsem se divil proč se mi to samo začíná rozjíždět, jak se zvětšovaly rozpálené lamely :roll: :mrgreen:
Vyučila mě vojna. S náklaďákem se pak někdy nedá rozjet. Žhavá spojka prokluzuje.
Ale je stráááášně moc lidí, kteří to tak dělají a narozdíl od tebe si nenechají poradit.

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:58
od chmelko
no stat na červenej na spojke..zaručeny sposob ako ju čo najrychlejšie poslat do večnych lovišt

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 22:04
od staroch
Dany píše:
staroch píše:
silverwolf píše:Stejně jako Dany. A řadím : drn...drrrrrrrrrn...drrrrrrrrrrrrrrrrn......drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn :lol: :lol:
Na jedničku přidávám jedno r. 8)
4-3 n n n n n nnnnn 3-2 nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! pak už pracujou brzdy :wink:
Zajímalo by mě jak bys ztvárnil meziplyn ve V3S.

4nn n n n 4-0 Vrrrrn 0-křup-3 nnnn n n n 3-0 Vrrrn 0-křupkřup prásk do prele! Vrrrrrrrrrrrrn 0-2 UF! nnnnn n n n písk pfffff.
No tak to byl trochu nezkušený řidič :D
Sorry za újezd od tématu :x

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 22:18
od Mata
chmelko píše:no stat na červenej na spojke..zaručeny sposob ako ju čo najrychlejšie poslat do večnych lovišt
bohužel mi to dřív nikdo neřekl...ale stačí mi to vysvětlit a podložit nějakým tím argumentem :wink:
jsem poslušná manželka a na červené vyřazuji na neutrál 8)

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 23:05
od Chobby
staroch píše:...1. Jak psali kluci údajně prudké zavření plynu nemá rádo turbo, ale to neumím posoudit.
2. Když brzdíš motorem, jedeš za 0,00000 l/100km zatímco na volnoběh je to 1l/hod. (myslím) no, to taky není zas tak velký rozdíl, ale šetříš.
3. Ale mně připadá nejdůležitější fakt mít zařazeno - jako mít náboj v komoře. Říká se, že v nebezpečí můžeš nejen brzdit, ale také kolizi zabránit tím, že na to dupneš. Ale co je ti to platné když tam nemáš kvalt. Než zařadíš, tak kdovíkam doplachtíš. Tak to je můj názor proč málo vyřazuju. A vyplatilo se mi to když jsem jezdíval na motorce :oops: . Teď už jsem klidnější :wink: .
Jen malá úprava:
- nevím jak u staršího turba, ale u nových turbomotorů řídící jednotka i po sundání nohy z plynu ubírá plyn pomalu (otáčky jdou dolů pomalu-nespadnou hned)
-ta nula je jen zobrazená :? ve skutečnosti to něco furt žere - pravda, míň jak na volnoběh :wink:
-s trojkou souhlas :mrgreen:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 23:23
od staroch
V TV říkali, že tyto dnešní motory opravdu úplně uzavřou přívod paliva při brždění motorem a že opravdu tam nejde nic než vzduch tak nevim. Ne jak kdysi, kde byla tryska pořád stajně otevřená, jen klapka zavřená. Nebo u nafty vstřikovač.
Ale tak to je jedno - nic nebo skoro nic.

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 23:54
od Chobby
Možný to je, ja jen vycházel z logiky (samozřejmě své :mrgreen: ), že by motor zdechl (třeba při vyšlápnutí spojky), ale třeba to je nějak vošefovany... :?: 8O

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 26.06.2008 07:26
od zewl
Chobby: otacky tam mas stale na to, aby motor nezdechl. Pokud jedes s kvaltem s kopce a nepridavas, opravdu jedes za nula. Pokud otacky ovsem zacnou klesat pod cca. 1500, tak se zacne vstrikovat palivo, aby nedoslo ke zdechnuti motoru. To odpovida i na tvuj problem s vyslapnutim spojky. Je to tu uz probirany mnohokrat. Treba ve vlakne: "vyplati se vyrazovat z kopce" nebo jak se to jmenuje...

edit: tady to nekde bude :wink:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 26.06.2008 07:44
od mehturt
silverwolf píše:drn...drrrrrrrrrn...drrrrrrrrrrrrrrrrn......drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn :lol: :lol:
to malo byt k teme Drncanie v interieri..

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 26.06.2008 08:00
od Chobby
zewl: dík za info, já to nepopíral, akorát sem netušil, že je to tak zmáknutý :mrgreen:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 26.06.2008 08:01
od silverwolf
mehturt píše:
silverwolf píše:drn...drrrrrrrrrn...drrrrrrrrrrrrrrrrn......drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn :lol: :lol:
to malo byt k teme Drncanie v interieri..
Dobrá poznámka :lol: :lol:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 26.06.2008 12:52
od mipro
ma napadla dalsia otazka.. na akom stupni startujete ked parkujete v kopci? (cumakom dole samozrejme) :-) :mrgreen: