Stránka 404 z 1068

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 11:55
od VH123
vitr73 píše:ostre hrany na aute nesmej byt..
I když to auto stojí? Mít takový ten zastavovací pás co v akních filmech rozbalí přes silnici a obtočit si s tím po zaparkování celé auto... :mrgreen: Parkování na dorazy bytostně nesnášim, parkovací sensory nulté generace taky (s víčkem od šlehačky nejvíc). Mám ofiko nedemontovatelné tažné, ale ty dva nerez šrouby mám sundaný ani ne za půl minuty. To jedno dvě nasazení za čtvrt roku mi nestojí za to abych měl zhyzděný auto koulí...
Zatím musím zaklepat, pár šrámů je, ale asi mám kliku. Ostatně risiko se dá dost minimalizovat. Kolegové v práci umí parkovat, zajíždět do garáže mi docela jde, v ulici už vím kdo neumí parkovat a stoupám si mezi ty co umí a při parkování třeba u marketů si vybírám pokud možno nezmuchlaná a nepoškrábaná auta, tam je předpoklad že to taky umí.

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 12:24
od miki21
Trubkový rám vepředu i vzadu :cooler:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 13:02
od vitr73
:cooler:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 21:58
od kozlow
vitr73 píše::mrgreen: ostre hrany na aute nesmej byt.. :mrgreen: ..lepsi by byl nejakej spatne vyspalej ukrajinec s kladivem :mrgreen: ...jen aby to auto hlidal ...si ven jenom jak blbci oteviraj dvere....co ja mam uz z boku zasahu...ale az jednou nekoho uvidim ze mne dverma trefil auto!!!...tak bude schanet predni okno-minimalne :nunu: ...a kdyz ne...tak doktora
teda ty jsi ale rváč 8)
ale jsi mi inspirací, až zítra kolega špatně klikne na aplikaci, se kterou jsem jej učil pracovat, tak ho zmlátím že ani sám sebe nepozná :nunu: :nunu: :nunu: :nunu:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 22:00
od Fokal
Tak se na ně musí, na haj*ly!!! :twisted:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 22:02
od Zdwora
Pís
Obrázek

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 23:03
od kikyd
Neměls to odfláknout a naučit ho to pořádně :ble2:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 23:24
od kozlow
myslel jsem to " " :)

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 25.11.2012 23:28
od kikyd
:wink:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 26.11.2012 10:10
od Cowley
Jak pravi klasik: "Řezat, řezat tu havěť, žádnou nešetřit" mudroval Bobš na pondělí velikonoční. :wink:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 02.12.2012 19:08
od tym
Mně vytočil neskutečně T-mobile. :irre: Větší bandu ignorantů jsem už dlouho neviděl. Ani nemám sílu ten příběh popisovat.

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 02.12.2012 19:23
od HonzaK72
Jsi-li přesvědčený, že mají bordel a můžeš to doložit, využij toho. Já to tak udělal s Vodafonem a mám služby za ceny, o kterých se ostatním může zdát :wink:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 02.12.2012 19:30
od Klvys
honza ty mas vse vodafone za daxo pokuty nemusis platit:-D

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 02.12.2012 19:33
od buceek07
cože :?:

Re: co vas v posledni dobe vytocilo

Napsal: 02.12.2012 19:37
od tym
HonzaK72 píše:Jsi-li přesvědčený, že mají bordel a můžeš to doložit, využij toho. Já to tak udělal s Vodafonem a mám služby za ceny, o kterých se ostatním může zdát :wink:
Bordel bohužel mají a řádný.
V pátek mě končila dvouletá smlouva na satelit. V létě jsem zjišťoval co a jak, nabídli po skončení smlouvy prodloužení na dobu neurčitou za cenu cca 50 Kč pod cenou Skylinku v srovnatelné nabídce programů. Říkám ok, domluveno, ještě jsme si to potvrdili mailem, přeci jen co je psáno, to je dáno. V pátek ráno došel mail, že smlouvu prodloužili. Jenže televizi přestala jít! Volám na info - odpověď... aha, zřejmě došlo k omylu, předáme na reklamační. Volám za dvě hodiny, stále v řešení. Abych to zkrátil, v pátek jsem volal asi desetkrát, žádný výsledek, v sobotu volám opět, odpověď? Vaše žádost byla předána na reklamační oddělení, ti pracují po-pá. Vyčkejte, až se Vám někdo ozve. :irre: To už jsem zuřil, za chvíli na to přišel mail: vzhledem k tomu, že si uvědomujeme, jak je situace důležitá, zajistili jsme Vám to, že se Vaším problémem bude reklamační oddělení věnovat už v pondělí a ne v řádné lhůtě 30 dní. No to už mě málem vezli nohama napřed. T-mobile omylem vypne službu, která je řádně prodloužena a placena a místo urychleného zprovoznění si to bude přehazovat mezi odděleníma... to jsem v životě neviděl. Tak jsem si v klidu dal pivo, a v pondělí jdu koupit Skylink kartu a s T-debile nechci nikdy nic mět, co se týká televize. Nechám je to zapojit a pak jim to zruším natrvalo, ať se trochu chytnou za čumák. (já vím, nechytnou).