Buči, já nemyslel, že hned musíš mít v řiti kroužky nebo ventilový vodítka, když Ti to fučí ven. Ten podtlak tam vytváří sání, které si bere výpary z klikovky a z pod ventildeklu. Tudíž Ti jen asi toto nějak hapruje. U mondea jsem to teda neštudoval, EGR mám na motoru poprvé, takže možná je to jen moje doměnka, páč jak psal ballu, EGR by to měl přepouštět snad v 3 a 5tis. otáčkách kvůli kvalitnímu spálení. Takže na volnoběh to je třeba richtig, já to schválně taky zkusím. Co jsem měl Esco, tak ten Zetec mi i na volnoběh skoro vtáhnul ruku...tak se na mě nezlobte, jestli mlžím, jsem holt stará škola, no...


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS