Stránka 46 z 57
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 23.10.2018 14:38
od Ma.rt
A kolik mas najeto? Na 10w40 jezdis porad?
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 23.10.2018 15:07
od benobiker
Když jsem to koupil, mělo to nalítáno asi 147,000Km, žralo to myslím 0,4l/1000Km, to tam borec přede mnou lil vodu 5W30. Já tam poté lil 5W40. furt se to zhoršovalo, přešel jsem na 10W40, nyní mám nalítáno něco přes 190,000Km...
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 12.01.2019 12:14
od ballu
To já mám celoročně na 10W40 nalítáno 160 tis. km i s vymontovanýma klapkami. Olej to žere jak při dovozu při 5W30 A1.
Již se blíží doba, kdy se bude rekapitulovat období, kdy se začal cpát do motoru olej A1/B1. Sem tam již vylézají poznatky, že pro snížení emisí to ideální volba nebyla.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 15.01.2019 12:29
od Ma.rt
Můžeš sem hodit nějaký fundovaný odkaz? Fakt si to rád přečtu.
Co myslíš tou rekapitulací období?
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 15.01.2019 15:56
od ballu
Až to bude oficiální, s radostí to sem dám.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 15.01.2019 21:02
od Ma.rt
ja se fakt musim smat...
Takze oficielne plati to, co predepisuje vyrobce

se pak nediv, ze tu obcas na Tebe nekdo vyjede, protoze zatim je to JPP

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 15.01.2019 21:02
od Ma.rt
Zajimalo by me, setkal se tu nekdo s problemem klapek na MK4?
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2019 21:34
od ballu
Ma.rt píše:ja se fakt musim smat...
Takze oficielne plati to, co predepisuje vyrobce

se pak nediv, ze tu obcas na Tebe nekdo vyjede, protoze zatim je to JPP

Tak se směj, jestli si myslýš JPP, tak tě nechám u toho. Tribotechnika ve vývoji olejů. Diplomová práce VUT, ale ne Brno.
Hezký popsané jak motor funguje na jednotlivé oleje, samozřejmě i s rozborem A1/B1. A to co tam je laboratorníma zkouškama potvrzeno, to by se výrobcům aut nehodilo do krámu.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2019 22:18
od Ma.rt
Nemyslým, ani nemyslím. Laboratoře už toho snesly...takže diplomka od studenta. To radši dám na rady lidí, co s motory pracují desítky let.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 17.01.2019 06:34
od ballu
Odpověď v olejích.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 22.01.2019 00:44
od hunger
Ma.rt píše:Zajimalo by me, setkal se tu nekdo s problemem klapek na MK4?
U MK4 netuším, ale je to dosti pravděpodobné vzhledem k tomu že inženýři ve fordu problém s klapkama po faceliftu v roce 2003 rozhodně nevyřešili.... na 2. faceliftu rv. 2006 mi klapky odešly ve 140 000 bohužel v zimě -> servis je jen demontoval ze auto bez nich jezdí normálně.... bohužel v létě v koloně to auta s klimou fakt nedává při vyřazeni rj nezvladne udrzet volnobeh a otacky padnou pod 500, pokud se v poklesu pokusis rozjet tak ti to chcipne....... u popojížděcich kolon jsem nakonec vzdycky klimu musel vypnout...
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 29.07.2019 22:26
od oscaar
Ahoj, klapky jsem vymontoval před rokem ale vadí mi, že motor stratil od nízkých otáček ten draví točivý moment který měl díky klapkám. Musím dát více otáček i na rozjezd a nad 3 000 ot. už má nějaký tah. Asi tam skusím hodit sání z mondea mk4. Zkoušel to už někdo ?? porovnal jsem fotky obou a jediný rozdíl vidím ve spodní části ,kde se u mk4 svody rozděkují dříve od sebe..
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 29.07.2019 23:20
od oscaar
aha , koukám že mk4 tam má ještě jednu podtlakovku. Asi další klapka na dlouhé a krátké sání čico ??
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.07.2019 20:18
od Ma.rt
Klapky z mk4 ti tam podle me nepujdou. Je to tam reseny trochu jinak.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 30.07.2019 20:49
od oscaar
Kolega z práce má Mk4 2.0 107 kW 2007. A co jsem zkoumal, u příruby sání do motoru. Tak tam je rozdíl u konce příruby na straně škrtící klapky. První dole má mk3 šroub a Mk4 tam má trn z plastu, druhý nahoře mají oba šroub akorát Mk4 má ještě v stejné ose i šroub dole, pak už je to do konce příruby stejné. A nakonec dolní uchycení celého sání mají trošku od sebe, ale v tom bych neviděl problém. Dá se to přispusobit. Ještě musím zjistít, jak má Mk4 ovládání klapek..