Stránka 46 z 57

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 23.10.2018 14:38
od Ma.rt
A kolik mas najeto? Na 10w40 jezdis porad?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 23.10.2018 15:07
od benobiker
Když jsem to koupil, mělo to nalítáno asi 147,000Km, žralo to myslím 0,4l/1000Km, to tam borec přede mnou lil vodu 5W30. Já tam poté lil 5W40. furt se to zhoršovalo, přešel jsem na 10W40, nyní mám nalítáno něco přes 190,000Km...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 12.01.2019 12:14
od ballu
To já mám celoročně na 10W40 nalítáno 160 tis. km i s vymontovanýma klapkami. Olej to žere jak při dovozu při 5W30 A1.
Již se blíží doba, kdy se bude rekapitulovat období, kdy se začal cpát do motoru olej A1/B1. Sem tam již vylézají poznatky, že pro snížení emisí to ideální volba nebyla.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.01.2019 12:29
od Ma.rt
Můžeš sem hodit nějaký fundovaný odkaz? Fakt si to rád přečtu.
Co myslíš tou rekapitulací období?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.01.2019 15:56
od ballu
Až to bude oficiální, s radostí to sem dám.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.01.2019 21:02
od Ma.rt
ja se fakt musim smat...
Takze oficielne plati to, co predepisuje vyrobce :) se pak nediv, ze tu obcas na Tebe nekdo vyjede, protoze zatim je to JPP :)

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 15.01.2019 21:02
od Ma.rt
Zajimalo by me, setkal se tu nekdo s problemem klapek na MK4?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 16.01.2019 21:34
od ballu
Ma.rt píše:ja se fakt musim smat...
Takze oficielne plati to, co predepisuje vyrobce :) se pak nediv, ze tu obcas na Tebe nekdo vyjede, protoze zatim je to JPP :)
Tak se směj, jestli si myslýš JPP, tak tě nechám u toho. Tribotechnika ve vývoji olejů. Diplomová práce VUT, ale ne Brno.
Hezký popsané jak motor funguje na jednotlivé oleje, samozřejmě i s rozborem A1/B1. A to co tam je laboratorníma zkouškama potvrzeno, to by se výrobcům aut nehodilo do krámu.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 16.01.2019 22:18
od Ma.rt
Nemyslým, ani nemyslím. Laboratoře už toho snesly...takže diplomka od studenta. To radši dám na rady lidí, co s motory pracují desítky let.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 17.01.2019 06:34
od ballu
Odpověď v olejích.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 22.01.2019 00:44
od hunger
Ma.rt píše:Zajimalo by me, setkal se tu nekdo s problemem klapek na MK4?
U MK4 netuším, ale je to dosti pravděpodobné vzhledem k tomu že inženýři ve fordu problém s klapkama po faceliftu v roce 2003 rozhodně nevyřešili.... na 2. faceliftu rv. 2006 mi klapky odešly ve 140 000 bohužel v zimě -> servis je jen demontoval ze auto bez nich jezdí normálně.... bohužel v létě v koloně to auta s klimou fakt nedává při vyřazeni rj nezvladne udrzet volnobeh a otacky padnou pod 500, pokud se v poklesu pokusis rozjet tak ti to chcipne....... u popojížděcich kolon jsem nakonec vzdycky klimu musel vypnout...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 29.07.2019 22:26
od oscaar
Ahoj, klapky jsem vymontoval před rokem ale vadí mi, že motor stratil od nízkých otáček ten draví točivý moment který měl díky klapkám. Musím dát více otáček i na rozjezd a nad 3 000 ot. už má nějaký tah. Asi tam skusím hodit sání z mondea mk4. Zkoušel to už někdo ?? porovnal jsem fotky obou a jediný rozdíl vidím ve spodní části ,kde se u mk4 svody rozděkují dříve od sebe..

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 29.07.2019 23:20
od oscaar
aha , koukám že mk4 tam má ještě jednu podtlakovku. Asi další klapka na dlouhé a krátké sání čico ??

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.07.2019 20:18
od Ma.rt
Klapky z mk4 ti tam podle me nepujdou. Je to tam reseny trochu jinak.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.07.2019 20:49
od oscaar
Kolega z práce má Mk4 2.0 107 kW 2007. A co jsem zkoumal, u příruby sání do motoru. Tak tam je rozdíl u konce příruby na straně škrtící klapky. První dole má mk3 šroub a Mk4 tam má trn z plastu, druhý nahoře mají oba šroub akorát Mk4 má ještě v stejné ose i šroub dole, pak už je to do konce příruby stejné. A nakonec dolní uchycení celého sání mají trošku od sebe, ale v tom bych neviděl problém. Dá se to přispusobit. Ještě musím zjistít, jak má Mk4 ovládání klapek..