
co vás v poslední době potěšilo...
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Ušetřených 800,- za seřízení jednoho plastového okna, co si chtěla účtovat firma. Youtube pomohl 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: co vás v poslední době potěšilo...
to znam ... dvere na terasu jsem taky takhle zvladnul 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: co vás v poslední době potěšilo...
"V autobuse čtu a usmívám se jako malé dítě. Utopila jsem se ve tvých očích. Hezký den."
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5698
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 658
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Trochu jsem kvůli větší potřebě jezdit po dálnicích updatoval vozový park. Peugeot 508 SW 2.0 HDI.Ve srovnání s benzínovým focusem je to na dálnicích nebe a dudy, hlučností (resp. tichostí), komfortem a především spotřebou. Oproti focusovi to jezdí o 2,5 - 3 l na sto levněji.
Focus se posouvá do role nákupní tašky a kindertaxíku
Focus se posouvá do role nákupní tašky a kindertaxíku

FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6940
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Potěšila mě dnes zpráva, že naše první kapelní CD je hotové
Bylo to trochu o nervy, protože křest CD je naplánovaný na tento pátek a do výroby se to zadalo včas, jenže tam byly nějaké nekoreknosti v grafice a muselo se to na vícekrát opravovat, tak se termín dokončení posouval a posouval
Ale, je hotovo! Stačí vyzvednout a aspoň nějaká památka tady po mě na světě zůstane






Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6792
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Včera si takhle jedu po Vyškově a dívám se na křižovatce, že kolem projíždí Focus MK2 v barvě, co jsme měli... No a on měl i naši SPZ! Z dálky vypadal furt hezky 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6792
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Máme novou hračku.. Druhé (momentálně teda ještě třetí) auto, přibližovadlo do města. Pro tyto účely naprosto boží, žena je nadšením bez sebe 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6855
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Docela ho chvalil Vaculik. Kolik je mista uvnitr, tam asi celou rodinu neusadis? 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6792
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Pro 4 je to překvapivě prostorný. Lezení dozadu je teda spíš pro děcka. No a pátej by se taky vešel, nicméně to má jen 4 pásy. Kufr je menší. Takže praktičnost pro nás tak nějak na hraně, ale faktor zábavy velkej 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24508
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: co vás v poslední době potěšilo...
na rozjezd dobry, ale pred kazdou zatackou rekuperujes jak o zivot: teziste a uzke pneu (+ pud sebezachovy) Ti nedovoli to riznout

ale typ motorizace chapu s ohledem na vybaveni domu

co je tam za baterku? vidim, ze to neni rex (se spalovakem)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: co vás v poslední době potěšilo...
To bude cista elektrika. REX ma na pravom prednom blatniku dvierka s hrdlom nadrze.
Na vyuzitie okolo baraku vhodnejsi variant. Je to lacnejsie a ma nizsiu spotrebu, ked netaha so sebou motor s nadrzou.
Na vyuzitie okolo baraku vhodnejsi variant. Je to lacnejsie a ma nizsiu spotrebu, ked netaha so sebou motor s nadrzou.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6792
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Jediný limit jsou úzké pneu. Jinak těžiště dole a nízká hmotnost + tvrdší podvozek fakt řezat dovolí
. Rekuperace je super, skoro pořád jezdíš na jeden pedál. Co je největší limit těch gum, tak mi přijde brzdění. Když potřebuješ fakt tvrdě na brzdy, tak poměrně brzo cvaká ABS.
Po dlouhém přemýšlení o dost odlišných variantách toho stejného modelu jsme nakonec vzali starší kus s 60Ah baterií (nová má využitelných 18.8 kWh, naše 16.8 kWh). Díky chlazení a vyhřívání ta baterie docela drží. A je o hodně lehčí než 120 Ah, kterou bychom ani nepotřebovali. Na delší jízdy to moc není - respektive ano, ale mimo dálnice. Na dálnici to jednak není úplně ono a jednak energie mizí před očima. A to naše elektro má v této konfiguraci nějakých 1250 kg. REXe jsem nechtěl, nevyužili bychom to a byl by jen na problémy a hmotnost navíc. A nebylo by tepelné čerpadlo - obojí zároveň nejde.
Před domem 3 auta a probíhají boje, kdo pojede s i3
Brzo udělám galerku

Po dlouhém přemýšlení o dost odlišných variantách toho stejného modelu jsme nakonec vzali starší kus s 60Ah baterií (nová má využitelných 18.8 kWh, naše 16.8 kWh). Díky chlazení a vyhřívání ta baterie docela drží. A je o hodně lehčí než 120 Ah, kterou bychom ani nepotřebovali. Na delší jízdy to moc není - respektive ano, ale mimo dálnice. Na dálnici to jednak není úplně ono a jednak energie mizí před očima. A to naše elektro má v této konfiguraci nějakých 1250 kg. REXe jsem nechtěl, nevyužili bychom to a byl by jen na problémy a hmotnost navíc. A nebylo by tepelné čerpadlo - obojí zároveň nejde.
Před domem 3 auta a probíhají boje, kdo pojede s i3

Brzo udělám galerku

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6792
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- robbert
- Zkušený
- Příspěvky: 1297
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: co vás v poslední době potěšilo...
Když už se tady píše o těch elektroautech, tak připojím svou zkušenost.
Měl jsem možnost pár dnů jezdit s Enyakem kupe RS a musím říct, že to není špatné auto. Jediný problém, který jsem s ním měl byl dojezd, ale ten jsem si udělal sám. při jízdních vlastnostech, mkteré to auto má, je hřích je nevyužívat. Takže byť ukazatel na 100 % nabití ukazuje dojezd nějakých 520 km, reálně je 270, tedy reálně pro mě. Ale umím si představit s ním jezdit. Nabití z nějakých 40 % na 98 % trvalo cca 50 minut.
Brždění rekuperací je skvělé. A jen pro info, i při něm se rozsvěcují brzdová světla.






Měl jsem možnost pár dnů jezdit s Enyakem kupe RS a musím říct, že to není špatné auto. Jediný problém, který jsem s ním měl byl dojezd, ale ten jsem si udělal sám. při jízdních vlastnostech, mkteré to auto má, je hřích je nevyužívat. Takže byť ukazatel na 100 % nabití ukazuje dojezd nějakých 520 km, reálně je 270, tedy reálně pro mě. Ale umím si představit s ním jezdit. Nabití z nějakých 40 % na 98 % trvalo cca 50 minut.
Brždění rekuperací je skvělé. A jen pro info, i při něm se rozsvěcují brzdová světla.






Ford Edge Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2018 Black Agate (bílá folie)
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016 Green Guard
Ford Kuga Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2011, White Frozen
Ford Mondeo Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - prodaný
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host