Stránka 6 z 6

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 12.12.2010 20:42
od foki
kolem 7-10t podle toho jestli se meni jedno kolo nebo obe .

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 12.12.2010 20:47
od hirvonen
Dík foki ta cena je asi jenom za matroš? mě teda hodně zaráží že ty konstrukční vady neodstranily vždyt ten motor už je nějaký rok na trhu a pořád stejné závady :palec_dolu:

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 12.12.2010 20:58
od Takeshi
V12 píše:...Praveze TiVCT je maly zazrak. V casoch mojho najvacsieho hnevu na Plechaca som sa povozil v 2 FFII 1.6 74 kW a jednom TiVCT. Ani klasika, ani TiVCT do 4000 otacok este netahaju, nad tymito otackami 74 kW uz netaha, no TiVCT fakt vyrazne oziva a az do obmedzovaca ide ako cert bez vyraznej straty tahu. .....
tak z tohodle názoru jsem fakt janek 8O
já si myslim že ti vtec je jednoznačně nepovedenej motor
nejede,protože má plochou křivku takže ani vyšší otáčky jsem nepocítil výraznější nárůst
při pokusu o sportovní jízdu mi přijde že pobídnutí motoru pravou nohou tak motor neví jak reagovat,až pak se začne točit
a hlavně strašně řve,což by mi nevadilo ale on má fakt příšernej až naftovej projev
kdo jel někdy s hondou,tak tenhle motor nepochopí,fordův motor je prostě bez života,čekal jsem od něj něco na způsob jak měla puma tu 1.7 vct

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 12.12.2010 21:17
od ihornak
V12 píše:ihornak :
Snad to uz bude vylepsene. BTW, ST ma tiez TiVCT...
no neviem, uvidime, nemam v ten motor doveru, podla mna to robia iba preto, aby splnili emisne normy ... :cry:
inac by zostali aj u obycajneho (aj ked trosku nenazraneho) Duratecu :cooler:

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 12.12.2010 21:25
od hirvonen
Na toto téma se tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =68&t=7093 diskutovalo někdo si ho chválí někdo zatracuje možná záleží co od něho očekáváme výkonostní křivku mají 74kw a ti - vct prakticky totožnou a na 74 kw verzi si lidé nestěžují tak proč ho hned uplně odsuzovat

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 13.12.2010 07:39
od V12
takeshi :
Hodnotit TiVCT podla papierovej krivky nie je najlepsi napad, pretoze podla vysledkov z brzdy ma takmer kazdy o par kW a Nm viac, nez vo Fordackych grafoch. Mozno som mal stastie a narazil na jeden z mala, ktory bol excelentne zabehnuty. Pri akceleracii na 3. 74 kW po 4500 rpm citelne slabli (inymi slovami prestali tlacit do sedacky), no TiVCT udrzuje tah az do 5500 - 5700, az okolo 6000 - 6200 mu vyrazne dochadza dych a zastavuje ho obmedzovac. Samozrejme preplnany ST to nie je, to je uz ina liga.

hirvonen :
74 kW a TiVCT maju takmer totoznu krivku krutiaceho momentu do cca 4000 rpm, potom sa to meni v prospech TiVCT, ktoremu krutiak neklesa tak vyrazne, ako 74 kW :

Obrázek

Nic nie je zadarmo - TiVCT ma problemy so spolahlivostou a po cca 100 tisic je potrebna vymena minimalne kolies, co si ale vynucuje vymenu rozvodoveho remena a tym padom aj kladiek. Povodny interval vymeny remena pre Duratec 74 kW bol 120 tisic km, neskor ho natiahli na 160 tisic, no TiVCT bolo asi navrhnute prave na tych 120 tisic...

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 13.12.2010 08:09
od Quickie
zase tu vsetci pišete niekomu, kto o odpoved nemá ani zaujem, pretože od položenia svojej otázky sa tu neukázal :irre:

tému zamykám, ked si niekto bude chciet pozriet porovnavajuce grafy, udaje, tabulky a neviem co ešte, nech klikne na link od hirvonena.. tam by to malo vsetko byt

lock