Napsal: 22.07.2007 13:01
tak tu je test benzinuhttp://news.auto.cz/tiskovky/prodeje-evropskeho-fordu-v-prvnim-pololeti-vzrostly.html a tu zasa niečo o naftehttp://www.autorevue.cz/default.aspx?section=4 ... ticle=8260
pouze jsem opravil nefunkční odkazy od polkibojepolkiboj píše:tak tu je test benzinuhttp://news.auto.cz/tiskovky/prodeje-evropskeho-fordu-v-prvnim-pololeti-vzrostly.html a tu zasa niečo o naftehttp://www.autorevue.cz/default.aspx?section=4 ... ticle=8260
sorry, nějak to nevyšlo, už jsem to tu jednou dával. Jde o V-power Racing. Je to jen pro ukázku, že reklamní žvásty Shellu jsou fakt jen reklamní žvásty. Takže to že si dělá Shell průzkum mezi řidiči nic neznamená.....Tad píše:kde tadyFoqus píše:tady je to nějaké porovnání V-power vs. ostatní od ADACu. V-power vyšel dokonce někde i hůř..![]()
![]()
Ze Shell lze jako OMV a jako ostatni je jasny. Co bylo super, musi byt mega. Co bylo mega, musi byt giga atd.
takže už to celkom dokažem porovnat..Dany píše:Tak to určitě dej, já ač jsem měl pistoli již dvakrát připravenou v ruce, tak jsem to vždy ze strachu vzdal. Chtěl bych ho vyzkoušet jak to jede. Navíc mám SMART kartu a tuším že je tam na litru o bod víc, než u V-power.chmelko píše:proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power..
mimochodom teraz testujem V-power racing a dam vediet ako som dopadol:-)
1500ot/min je uz trapeni? Ja se ted snazim o ekonomickou jizdu a tak tam nechavam petku i pri 1200ot/min. Auto sice neakceleruje (coz od nej ani necekam), ale jede a pomalu se da i zvysovat rychlost.PePe_tdci píše:Jinak na tu pětku se mi to zrovna moc zkoušet nechce, protože v 80ti motor točí okolo 1500ot. tak to nechci trápit v těhle otáčkách..
1500 možná trápení není, ale 1200Stava píše:1500ot/min je uz trapeni? Ja se ted snazim o ekonomickou jizdu a tak tam nechavam petku i pri 1200ot/min. Auto sice neakceleruje (coz od nej ani necekam), ale jede a pomalu se da i zvysovat rychlost.PePe_tdci píše:Jinak na tu pětku se mi to zrovna moc zkoušet nechce, protože v 80ti motor točí okolo 1500ot. tak to nechci trápit v těhle otáčkách..
Stava
Tak tech 1200 je mysleno jen pri dojezdu, rovince kde se neda ject rychle apod. Je to extrem, kterym zkousim jak moc ekonomicky to umi jezdit.Tad píše:1500 možná trápení není, ale 1200![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
to už nechápu, já skoro nejezdim pod 1800(turbo), potom mi to připadá hrozně líný, když potřebuju přidat