Stránka 6 z 9

Napsal: 22.07.2007 13:01
od polkiboj
tak tu je test benzinuhttp://news.auto.cz/tiskovky/prodeje-evropskeho-fordu-v-prvnim-pololeti-vzrostly.html a tu zasa niečo o naftehttp://www.autorevue.cz/default.aspx?section=4 ... ticle=8260

Napsal: 22.07.2007 16:10
od Tad
polkiboj píše:tak tu je test benzinuhttp://news.auto.cz/tiskovky/prodeje-evropskeho-fordu-v-prvnim-pololeti-vzrostly.html a tu zasa niečo o naftehttp://www.autorevue.cz/default.aspx?section=4 ... ticle=8260
pouze jsem opravil nefunkční odkazy od polkiboje :wink: :
http://news.auto.cz/tiskovky/prodeje-ev ... ostly.html
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=8260

Napsal: 22.07.2007 16:32
od Foqus
Tad píše:
Foqus píše:tady je to nějaké porovnání V-power vs. ostatní od ADACu. V-power vyšel dokonce někde i hůř..
kde tady :?: :?: :?:
sorry, nějak to nevyšlo, už jsem to tu jednou dával. Jde o V-power Racing. Je to jen pro ukázku, že reklamní žvásty Shellu jsou fakt jen reklamní žvásty. Takže to že si dělá Shell průzkum mezi řidiči nic neznamená.....
http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html

Napsal: 22.07.2007 18:11
od Stava
Ze Shell lze jako OMV a jako ostatni je jasny. Co bylo super, musi byt mega. Co bylo mega, musi byt giga atd.

Jen az tak velky podvod jsem necekal ani ja :roll: :roll: :roll:

Stava

Napsal: 23.07.2007 07:41
od polkiboj
Tad: som Ti moc vdacny, ze si tie odkazy opravyl. nechapem preco nesli. Ked som ich tu dal tak som ich odskusal a sli. No nic nechajme to tak hlavna vec ze to teraz ide.

Napsal: 25.07.2007 19:39
od PePe_tdci
Tak jsem dneska natankoval V-power diesel a poznatky jsou následující:

Příjde mi, že vy vyšších rychlostech - 130+ zrychluje líp..
V nižších otáčkách lepší zátah...

No ale aby to nebyli jen pocity, tak sem změřil pružný zrychlení z 80 - 120 na čtyřku.. výsledek 7,4s.. tak až budu mít normální naftu provedu měření znova a uvidíme...

Jinak v autě dvě osoby bez nákladu..

Napsal: 25.07.2007 20:28
od polkiboj
To je chyba. To meranie si mal spravyť pred natankovanim V-Pawra. Pretože ak si prečitaš účinky tohoto paliva tak vraj su dlhodobe. Nie zas ze natankujes 1 nadrz a pojde ti to stale lebsie, ale ten lebsi ucinok tam ostane tak podla mna najmenej na takych 200km. To meranie sprav po natankovani asi daakej 3 nadrze inej nafty. A skus netankovat na Shell. Potom ked to odmeras tak natankuj prezmenu Diesel extra a porovnaj to. Potom budeš mať šyroku databazu vysledkov. Ale vieš čo. Skus ten zatah (kym mas V-Power) spravyt aj na 5ke z 80 na 120. Potom napiš vysledok. Tieto testy sprav na 4ke ale aj na 5ke. Podľa mňa to bude veľmi zaujímavý test. Priznám sa Ti aj ja to idem vyskušať kým mám V-Pawra. Tieš tu uvediem vysledky.

Napsal: 25.07.2007 20:35
od PePe_tdci
Polkiboj: Aj, no to mě nenapadlo.. ale tak měření můžu provést i vícekrát.. uvidíme jestli se to bude horšit..

Jinak na tu pětku se mi to zrovna moc zkoušet nechce, protože v 80ti motor točí okolo 1500ot. tak to nechci trápit v těhle otáčkách.. ale zase by se zjistil ten zátah odspodu.. spíš to zkusim na čtyřku z 60ti na 100.. to by moh bejt stejnej efekt ne?

Napsal: 25.07.2007 20:40
od chmelko
je tro síce moj príspevok na Vpower benzin, ale aspon mozete porovnat moje poznatky...

Dany píše:
chmelko píše:proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power..
mimochodom teraz testujem V-power racing a dam vediet ako som dopadol:-)
Tak to určitě dej, já ač jsem měl pistoli již dvakrát připravenou v ruce, tak jsem to vždy ze strachu vzdal. Chtěl bych ho vyzkoušet jak to jede. Navíc mám SMART kartu a tuším že je tam na litru o bod víc, než u V-power.
takže už to celkom dokažem porovnat..
normal benzin:auto ok, pro zapnutej klime mierne vibracie do pedalu, do kopca katastrofa s klimou..

Vpower: super zatahy odspoda, klimu skoro nieje poznat, prijde mi ako by sa zvýšil krutiaci moment a auto si necha viac libit..od 160 sa ale aspon podla mna Vpower chova ako normal benzin :?

Vracing: na začiatku som nepoznal žiadné zmeny celkom sklamanie, v nízkych otáčkach sa chová identicky ako Vpower (všetko subjektivne pocity, žiadne testy na brzde pod). je pravda ale že som fakt nepoznal, či mam zapnutu klimu alebo nie..
čo ma ale prekvapilo..nad 160 zetec uplne kludne zrychluje dalej, a podržte sa..na rovine ho zastavila ručička na 210km 8O zetec 1.6...

ale teraz prijde to naj, v tiahlom kopci som z neho uplne v pohode na 3 do kopca vytiahol 140 pri cca.6200otáčkach a frajer v druhom pruhu na audi A4 avant 1.9TDI skrátka nemal šancu a bolo vidno ako tlačí na pilu..

takže dovolím si tvrdit, že skrátka aspon moj zetec poznal rozdiely tých 3typov benzínu a každý sa chová uplne inak a robí v podstate iné auto...

osobne by som najradšej zostal u Vpower racing ale ceny skoro 35korun ma nuti vybrat zlatu strednu cestu ktorou je Vpower..

ešte dost vážne premýšlam skusit rozne 98 benzíny od iných firiem či pocity budu podobné..

Napsal: 25.07.2007 20:42
od polkiboj
da sa povedat že hej. Vieš čo ja to skusim s tej 80 na 130 ale na 5 ke. zas ta chvylka tomu motoru neuskodi. Diesle zas niesu tak narocne na otacky. Je pravda ze pod 1100 ho trapis ale zas ked zaradim pri 80 5ku a hned pridam tak v tich nizkych otackach dlho neostane. Tak potom Ty sprav ten pokus co pises a ja ten môj. OK? Skoda ze nemam PC ze by som vedel aj spotrebu.

Napsal: 25.07.2007 20:48
od PePe_tdci
Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč :cry: Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..

No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..


Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..

Napsal: 25.07.2007 20:57
od Stava
PePe_tdci píše:Jinak na tu pětku se mi to zrovna moc zkoušet nechce, protože v 80ti motor točí okolo 1500ot. tak to nechci trápit v těhle otáčkách..
1500ot/min je uz trapeni? Ja se ted snazim o ekonomickou jizdu a tak tam nechavam petku i pri 1200ot/min. Auto sice neakceleruje (coz od nej ani necekam), ale jede a pomalu se da i zvysovat rychlost.

Stava

Napsal: 25.07.2007 20:59
od Tad
Stava píše:
PePe_tdci píše:Jinak na tu pětku se mi to zrovna moc zkoušet nechce, protože v 80ti motor točí okolo 1500ot. tak to nechci trápit v těhle otáčkách..
1500ot/min je uz trapeni? Ja se ted snazim o ekonomickou jizdu a tak tam nechavam petku i pri 1200ot/min. Auto sice neakceleruje (coz od nej ani necekam), ale jede a pomalu se da i zvysovat rychlost.

Stava
1500 možná trápení není, ale 1200 :?: :?: :?: :?: :?:
to už nechápu, já skoro nejezdim pod 1800(turbo), potom mi to připadá hrozně líný, když potřebuju přidat

Napsal: 25.07.2007 21:01
od PePe_tdci
Stava: hele zkoušel sem u bmw 520d na rovince jet 130 s tempomatem na pětku, následně na šestku a ve spotřebě rozdíl nebyl žádnej..

Tak pokud po tom autu nevyžaduješ akceleraci dejme tomu, i když 1200ot už se mi zdá hodně málo.. zvlášť na pětku...
Podle zvuku už to v těhle otáčkách autu dobře nedělá si myslim a na spotřebě bych řek, že se to neprojeví..

Ale nejsem odborník, třeba se mýlim..

Napsal: 25.07.2007 21:02
od Stava
Tad píše:1500 možná trápení není, ale 1200 :?: :?: :?: :?: :?:
to už nechápu, já skoro nejezdim pod 1800(turbo), potom mi to připadá hrozně líný, když potřebuju přidat
Tak tech 1200 je mysleno jen pri dojezdu, rovince kde se neda ject rychle apod. Je to extrem, kterym zkousim jak moc ekonomicky to umi jezdit.

Na okresce nechodim pod 1500ot/min, prave kvuli zachovani alespon minimalni reakci motoru. Tam se zase snazim motor netocit.

Stava