2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tchifla » 11.07.2009 13:23

ja mam info z 2 roznych zdrojov (preco je to prave 40 - netusim (asi na to mali inzinieri nejaky dovod :wink: ))

Osobne si myslim, ze ten posun je tam kvoli rozsahu cisiel, ktore sa vojdu do 1B (0..255). Nechceli to komplikovat zapornymi hodnotami, tak to iba posunuli :wink: :idea:

http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II_PIDs
http://ffclub.ru/topic/11516/jump_440/

Na wikipedii je vidiet ako sa maju diagnostickym softom prepocitavat hodnoty, ktore po zbernici posiela ECU (pre teplotu motora je to odratat 40st. C).

Zato rusi pisu o 35 st C pri BC test mode - povazujem to za hruby odhad. Mozno to co je v BC je inak zobrazene, ako to co posiela ECU diagnostike :idea: (napr RPM)

A dalsia vec, ze po odratani tejto konstanty ta teplota proste sedi (plus/minus). Ja som to pozeral na mojom predoslom fofo a sedelo mi to pri akejkolvek teplote...

S tymi fahrenheitami si myslim, ze to nie je tak. V pripade teploty motora je hodnota v st. C, len je posunuta :idea:
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Maverick_cz » 11.07.2009 13:52

jj fahrenheity to nebudou... to byl jen takový pokus ;o)
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od L_u_k_y_n » 12.07.2009 22:36

o.k., ta teplota motoru mě nenechala klidným, tak sem utek od rozpitý lahvinky vína a testovaaaal ..... studenej motor ...... a ukazuje to 88 "nějakejch jednotek mimo soustavu SI ???" .... jsem v klidu, mám stejný co vy, jdu dopít to vínko :lol:
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

ferko22
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 25.07.2009 21:01

ford

Příspěvek od ferko22 » 31.08.2009 21:26

Priatelia kupil som si moju srdcovku ford focus r.v.2005 TDCi 2l 100kw,combi.Nik na fore o tomto aute nehovori.Preco?Ma ho niekto?Budem cakat na vasu odpoved.

Uživatelský avatar
miggell
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 23.06.2008 23:03
Bydliště: Senica

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od miggell » 01.09.2009 18:59

ale hovori,len treba hladat :mrgreen:
bol :Focus combi II Sport 2005 2.0 TDCI 154PS + Eibach Prokit
je:Renault Laguna GT Grandtour 2.0 dCi 180 PS
Obrázek
Obrázek

Radek21101
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07.10.2009 07:26

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Radek21101 » 08.10.2009 19:51

Zdravím!Má někdo podobný problém s motorem jako já?Jede normálně ale po pár kilometrech se rozvítí ESP motor jde na volnoběh jako na tři válce a nejde do otáček.Musím vypnout motor a znovu nastartovat.Pak třeba jede i 200km v pohodě ale někdy to udělá několikrát během pár kilometrů.V pondělí jedu na diagnostiku,pak budu doufám chytřejší!Dám vědět jak jsem dopadl.
Ford Focus C-Max 2.0 tdci,r.v.2004

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od richisan » 09.10.2009 00:38

odpoved Radia Jerevan: Robis prilis dlhe trasy. Motor sa prepne do usporneho rezimu aby znizil spotrebu a emisie. Focus je predsa moderne auto!!! :D

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Jirkaking » 12.10.2009 18:37

?ám podobný problém jako radek tak jsme fakt zvědavej. viz http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17401

Radek21101
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07.10.2009 07:26

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Radek21101 » 14.10.2009 07:29

Tak jsem se dostal konečně na diagnostiku a nic!Žadnou chybu to neukázalo.Ale je pravda,že od soboty kdy začalo u nás pršet to jede normálně.Elektro povídal,že po několika dobrých startech se chyby samy vymažou.Na VW,Audi se to uloží i s daty,aspoň to povídal.Mám prý čekat až to začne opět blbnout a znovu přijet.
Ford Focus C-Max 2.0 tdci,r.v.2004

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Rike » 23.10.2009 22:24

Tenhle motor mě dost zklamal... nebo aspoň stav toho, co mám. Doteď jsem jezdil s 1.8TDDi. Žádné divné zvuky, žádné závady a když už, tak jasně identifikovatelné.
Ale teď s tím 2.0TDCi, to je děs. Setrvák drnčí, až mě to rozčiluje (prej je to péro nebo co, drnčí to zastudena na volnoběhu a pak při určitých otáčkách přes spojku), studený starty jsou jak u staré Avie, otáčky kolísají, zvuk klepavý... rezonance motoru při studeném volnoběhu v určitých intervalech, a kolem auta furt smrdí nafta (ale nic neteče).

Člověk by řekl, že když to koupí ze západního Německa, že to bude v dobré stavu... a ono asi je, dle servisů Ford ano, ale na ulici to dělá rambajs jak předvolební tlampač.

EDIT: jo a městský provoz za 9,4l/100km, diagnostika čistá jako lilie.

Uživatelský avatar
miggell
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 23.06.2008 23:03
Bydliště: Senica

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od miggell » 24.10.2009 12:14

no asi si mal smolu na tvoj kus. kolko mas na aute nabehaných km?
bol :Focus combi II Sport 2005 2.0 TDCI 154PS + Eibach Prokit
je:Renault Laguna GT Grandtour 2.0 dCi 180 PS
Obrázek
Obrázek

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Rike » 24.10.2009 15:45

98 tisíc a opravdu ověřených. Žádné falešné servisky atd.

Nejvíc mě udivuje, že po servisech jim přijde vše normální. Pokud mám brát tedy, že ten můj motor je normální, tak to je maso...

Uživatelský avatar
miggell
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 23.06.2008 23:03
Bydliště: Senica

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od miggell » 25.10.2009 20:23

ja už mám cez 130 tisic a motor je uplne v poriadku .teda dufam :mrgreen:
ale taha super a nic tam nerachotí.
bol :Focus combi II Sport 2005 2.0 TDCI 154PS + Eibach Prokit
je:Renault Laguna GT Grandtour 2.0 dCi 180 PS
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 25.10.2009 20:40

...
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:41, celkem upraveno 1 x.

mino6
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 28.09.2009 14:42

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od mino6 » 27.10.2009 17:19

Ja len tak na okraj, tento dvojliter má jednu výhodu oproti tým dvom slabším motorom a tou je, že nemá rozvodový remeň ale má reťaz, ktorú nikdy nemusíš meniť a plus ti umožňuje jazdu na omnoho nižších otáčkach, trebárs 50km/hod v meste na štvorke pri 1400 otáčkach a motor nikdy nezaklepe ako by to robili tie slabšie. Spotrebu mám ja v meste kolo 6 litrov a to mám do práce 2 km, takže ani motor nezohrejem.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti