Stránka 53 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 08:43
od Ma.rt
specializace Motory píše:Jen pro zajímavost motory duratec asi 158 ks a Ecoboostů 88 ks.
Tohle mluvi za vse. Pomer 2:1 pro Duratec, ale kolik jich jezdi? Nejspis vyrazne vice. Zajimave by bylo znat jeste prumerny najezd motoru na GO. To bude neco jako 200tkm vs. 60tkm. A cenu si kazdy muze zjistit na webu tohoto sikovneho cloveka..taky slusny rozdil

proste vyber atmosfery ma pro mnoho lidi logicke duvody, porad jsou v necem lepsi a zalezi na preferencich.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 13:29
od Stanley_vy
Bez časového rámce je srovnávání těchto dvou čísel zcela irelevantní.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 15:11
od enjoy
A taky, že GO u Duratecu se dělá zpravidla proto, že začal trochu papat olej.
Kdežto u Ecoboostu proto, že to celý umřelo.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 15:34
od Sentik
Celá tahle diskuze je stejně vlastně úplně bezpředmětná .. atmo motor je u Fordu mrtvá věc. Stejně tak jako u většiny ostatních automobilek ... můžem se pomalu přesunout a hádat do krve ve threadu .. já nevim: Turbo vs Hybrid nebo Turbo vs Elektrika.
Celkem vážně? Kolik let bude ještě trvat než budem s láskou vzpomínat na ty klasický poctivý motory s turbem a jediná volba bude nějaký elektrický vozítko nebo hybrid?
Osobně čekám během pár let poslední výměnu auta za auto s "normálním" motorem a to si ještě budu muset přichvátnout a měnit dřív než bych chtěl ... a atmo? To je historie už dneska.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 17:05
od Karel2
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 18:44
od jarod72pm
Myslím že je na tom hodně pravdy Karle. To video to vysvětluje zcela logicky -chcete moderní motor? Dostanete moderní problémy. Atmoška je prostě držák a bezproblémový motor pokud se udržuje

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 19:37
od miki21
Jenže nejede, je to líné a žere to i malé děti kolem cesty.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 21:17
od Ma.rt
Zalezi, co si vyberes za kubaturu. Jasne ze motor s turbem je efektivnejsi. Ale treba o vikendu jsem byl v Krkonosich s prumerem 7.0. Nekolikrat v cervenym a na dalnici 145km/h tacho. Jestli bych s turbem jel o pullitr lepe, to me nevytrhne. Ale resit "moderni" problemy fakt nechci.
Jinak k tomu videu - je pravda, ze průšvih neni v turbu, ale v primem vstrikovani.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.07.2019 21:19
od Ma.rt
Sentik píše:Celá tahle diskuze je stejně vlastně úplně bezpředmětná .. atmo motor je u Fordu mrtvá věc..
Mrtvej je i gramofon. Jenze novejsi/modernejsi neznamena ve vsem lepsi.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 26.07.2019 09:29
od finsa
Atmo je u Fordu stále v kurzu, jen musíte jet do USA a koupit si pořádnej truck, tam je svět stále v pořádku a dá se koupit s 5.0 V8

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 26.07.2019 10:25
od Ma.rt
To snad jde jeste i tady ne?

akorat to neni auto pro rodinu a uprimne zivit to, to taky kazdy nechce

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 26.07.2019 10:33
od Ma.rt
Stanley_vy píše:Bez časového rámce je srovnávání těchto dvou čísel zcela irelevantní.
S casovym srovnáním by to pro EB vyslo jeste mnohem hure

Protoze Duratecy se opravovaly jeste předtím, nez EB vubec vyjelo z fabriky. Zajimal by me docela názor takoveho člověka, ktery ty motory opravuje, zda by ho tato statistika a hlavne prakticke zkusenosti od EB odradily. Muj automechanik, ktery tech motoru rozebral uz taky mraky, me zrazoval od EB a doporucil prave 2.0. Sam jezdil v MK3 3.0

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 26.07.2019 10:56
od Sentik
Jojo, mě taky pár mechaniků od EB zrazovalo, ještě že jsem je neposlech a nevzal tenkrat znova nějakou 1.6 atmo slabotu.
Bych si sice říkal, jak je úžasný, že následný 3-4 majitel to ocení jak jsem pro něj trvanlivě vybral, ale sám bych v tom autě trpěl.
Dnešní kupující novych FoFo už jsou tohoto výběru ušetřeni .. a pokud chtěj poctivou starou atmo, tak jak bylo psáno vejš 5.0 V8 v jiných autech v nabídce je.
(počítám, že ta doba ale u nás končí)
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 26.07.2019 11:09
od enjoy
Mně osobně mrzí, že další auto po Mondeu už kvůli motorům nemůže být od Fordu. Půjde cestou Toyoty, Mazdy nebo Suzuki. A nebo zase podědím něco firemního, nabízí se Ford Ranger. A to bych se upřímně ani nezlobil, je s tím docela sranda. A kdo jednou jel v pick upu, tak musí uznat, že není důvod jezdit v něčem jiném

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 26.07.2019 13:16
od Ma.rt
Tak je fakt, ze u FofoIII je to rozhodovani jiny. Ja bych do te 1.6ky asi taky nesel. Jedine snad do te 125hp, ktera se snad u nas ani neprodavala.
Ja az budu vymenovat auto, tak snad TB uz budou vychytany. Novej focus uz je aspon co se tyce rozmeru o dost dospelejsi. Novy Mondeo by na 12tkm rocne byla spis draha sranda
