
1,6TDCI - podfouknuty vstrik
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Bylo to myšleno, tak že kdo neví jak "s citem" tak si může taky pěkně zadělat na průser. Ale každej svého štěstí strůjcem 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak jsem šrouby vstřiků dotáhnul momenťákem na 15kg(přesnou hodnotu neznám, tak jsem to vzal dle tabulky pro šrouby), uvidím jestli to pomůže, ale každopádně doporučuji všem to zkontrolovat. Všechny šrouby byly povolené.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Podle mejch chabejch znalostí mechaniky je 15kg na metrovou tyč 150Nm.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
To se ti zdá špatně(musel bych se podívat ještě jednou do tý taulky, je to u táty on má ten momenťák). Když jsem to zkoušel po tom utažení momenťákem jenom golou, tak to vylo utažený s citem, ale každý má cit někde jinde.lucky.jack píše:Podle mejch chabejch znalostí mechaniky je 15kg na metrovou tyč 150Nm.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak 3 vstřik stále teče i po utažení. 

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Pokud si to budu měnit, tak potřebuji podložku a simerink(viz níže) je to tak?bivn píše:Ahoj,porad resim unik oleje kolem vstrikovacu, po pretesneni v Autopalace olej stale unika a podle vyjadreni servisu: Vaše vozidlo má dvě víka ventilů. Vrchní víko bylo již přetěsneno. Dále je třeba přetěsnit spodní víko ventilů.
Ma nekdo skusenost s pretesnenim spodniho vika, myslite ze je problem v tom to tesneni? Prohledal jsem forum ale nenasel informace ze by nekdo menil toto tesneni, v servise rikaji ze je s tim hodne prace? Predbezna cena 4-5 tisic.
pouzity material na pretesneni vstrikovacu:
Material Mnozstvi Jedn.cena Celkem
1364862 Svorka 4ks 9.00 36.00
1314368 Drzak 4ks 91.00 364.00
1233683 Podlozka vstriku 4ks 52.00 208.00
1432205 Podlozka 4ks 44.00 176.00
1254376 Tesneni kryt 4ks 92.00 368.00
1254375 Tesneni kryt 4ks 89.00 356.00
1235994 Tesneni vika ventylu 1ks 95.00 95.00
Material celkem 1603.00
Prace celkem 3.75Čj 2588.00
Castka k uhrade +DPH 5030.00
Dekuji za nazory.
1233683 Podlozka vstriku 4ks 52.00 208.00
1432205 Podlozka 4ks 44.00 176.00
Koupím i 1 kus, nebo jenom sadu, ty objednávková čísla a ceny jsou z fordu?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Simerinky jsou 1233683 a podložky pod vstřik jsou 1432205. 1314368 jsou plastový vodítka vstřiku a jsou nad simerinkemTy se dávají nový když jsou napečený a prasknou a nebo jsou jinak nepoužitelný... 1254376 a 1254375 jsou dost často vytahaný a unavený těsnící o-kroužky na sání. Všechno je to po kusech. Žádný sady to nejsou.
Čísla jsou origo a ceny si můžeš ověřit zde https://www.fordoriginalnidily.cz/origi ... dily-ford/
Čísla jsou origo a ceny si můžeš ověřit zde https://www.fordoriginalnidily.cz/origi ... dily-ford/
Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 07.12.2011 09:04, celkem upraveno 1 x.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Pokud mi to půjde dobře vyndat(mám to všechno čistý, žádný napečeniny), tak nepotřebuji sundavat víko ventilů a tím pádem nepotřebuji ty Ó kroužky-je to tak?
tzn. koupil bych si jedno plastové vodítko, jeden simerink a jednu podložku vstřiku.
Se zavzdušněním snad není problém-co jsem četl.
tzn. koupil bych si jedno plastové vodítko, jeden simerink a jednu podložku vstřiku.
Se zavzdušněním snad není problém-co jsem četl.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
No jestli to chceš dělat jenom na jednom tak to potom jo. Ale každýmu doporučuju to udělat, když už to dělá tak na všech 4. Budeš mít klid. Kolik máš najeto? Jestli ti to půjde dobře ven, tak sání není nutný sundávat. Mě třeba šly vyndat rukou bez nějakýho přemlouvání, ale většina případů je na dost dost dlouho a na flašku
Psalo se tady o tom dost. Hodně štěstí.

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tachometrových 96 000km. Zkusím to na jednom a uvidíme.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Jak to může taky vypadat při podfouknutým vstřiku
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=15

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=15
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Zda sa mu to velmi velmi dobre. 15kg na 1 meter je presne 147.15 Nm (gravitacne zrychlenie je 9.81m/s2)pepé píše:To se ti zdá špatně(musel bych se podívat ještě jednou do tý taulky, je to u táty on má ten momenťák). Když jsem to zkoušel po tom utažení momenťákem jenom golou, tak to vylo utažený s citem, ale každý má cit někde jinde.lucky.jack píše:Podle mejch chabejch znalostí mechaniky je 15kg na metrovou tyč 150Nm.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
To chápu, že 15 kg je na metrový tyči 150Nm, mě zajímá jakou silou to má být utažené?V12 píše:Zda sa mu to velmi velmi dobre. 15kg na 1 meter je presne 147.15 Nm (gravitacne zrychlenie je 9.81m/s2)pepé píše:To se ti zdá špatně(musel bych se podívat ještě jednou do tý taulky, je to u táty on má ten momenťák). Když jsem to zkoušel po tom utažení momenťákem jenom golou, tak to vylo utažený s citem, ale každý má cit někde jinde.lucky.jack píše:Podle mejch chabejch znalostí mechaniky je 15kg na metrovou tyč 150Nm.
Zítra jedu do fordu pro podložky, tak se zeptám mechanika na kolik to dotahují.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
pepe :
Podla ETIS-u to ma byt utahovane na 2x :
- utiahnut na 4 Nm (!!!)
- potiahnut dalsich 75 stupnov (menej ako stvrt otacky)
V prilohe je PDF vytlacene z ETISU pre toho, komu sa to zda neuveritelne.
Uvedeny sposob utahovania je na predposlednej (8) strane PDF suboru.
Podla ETIS-u to ma byt utahovane na 2x :
- utiahnut na 4 Nm (!!!)
- potiahnut dalsich 75 stupnov (menej ako stvrt otacky)
V prilohe je PDF vytlacene z ETISU pre toho, komu sa to zda neuveritelne.
Uvedeny sposob utahovania je na predposlednej (8) strane PDF suboru.
- Přílohy
-
- vymena_vstrekov.pdf
- (313.87 KiB) Staženo 542 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
To snad není ani možný, zítra to zkusím vyzvědět ve fordu.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host