Stránka 7 z 15

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 14:17
od Dreede
pkadecka píše: Po autech s LPG přímo z výroby zas tak velká poptávka není. I škodovka je nabízela, jenže to byly motory 1.6 MPI, ty ale s příchodem TSI skončily. Ford v Německu nabízí focuse LPG (motor 1.6, ale nevím jaký, výkon má 86kW) za 23070,- EUR, benzínový s 1.0 ecoboost 74kW stojí 19420,- EUR (to je v Kč 100 000 rozdíl), 1.6 ecoboost 110 kW stojí 21820,- EUR, diesel 1.6 tdci 70 kW za 21120,-, diesel 2.0 tdci 103 kW za 23270,-.

Podle mě to v ČR nenabízejí pro hodně malý zájem zákazníků, lidi si radši koupí za stejné nebo menší peníze diesel.
Jasne, ja som len reagoval na to, že sa nepredávajú u nás. Napríklad v Taliansku má takmer každá pumpa LPG a dokonca som na dovolenke musel čakať v rade, čo sa mi samozrejme na SK stane málokedy. Ceny sa jednorázovo zdajú vysoké, ale to mesačné ubúdanie z peňaženky je pre mňa markantne nižšie oproti starej 1.6 s neporovnateľnou dynamikou.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 14:19
od kiblik
Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety :hah:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 14:31
od Dreede
kiblik píše:Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety :hah:
Origo LPG má FF hlavu, kontroluje sa každých 40tis km.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 14:36
od kiblik
Co je to FF hlava ??

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 15:01
od pkadecka
FF = flexifuel, tj. stejná (nebo podobná) hlava jako mají auta z výroby připravená na spalování E85, tj. odolnější materiál atd.

Rozdíl mezi Focusem 1.0 EB a Focusem 1.6 LPG je 100 tisíc Kč (po přepočtu). A to ta 1.0 má ještě nižší spotřebu - 4,7 vs. 6,0 (na plyn 7,6). Cenová návratnost bude docela dost km potažmo let.

Navíc přestavba samotná stojí tak 30, takže českej zákazník by si opět řekl, proč mám dávat za auto o sto litrů víc, když bych čistě benzínový mohl nechat přestavět na LPG za třetinu. A pak by si koupil ten diesel ;)

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 15:46
od Dreede
A ty si myslíš, že s 1.0 budeš chodiť za 4,7? :)

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 16:46
od 321910336
kiblik píše:Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety :hah:
a když zadám do googlu frázi podpálené ventily, tak hned první výsledky samé škodovky :ble2: , to by byla radost ještě řešit hydroštely a že by jich tam bylo dvakrát víc než na té škodovce

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 20.02.2014 17:14
od V12
smoula píše:Vždyt si psal, že 2.0i ve focusu je nejlepší a nejspolehlivější motor :-(
To si myslim stale.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 01.03.2014 22:48
od yeaah
Jake svicky do 2.0 LPG? Pripadne asi zvazuju vymenit filtry na LPG. Pokud jsem po delsi jizde na plyn, tak mi auto prenasi vibrace, cukani do interieru, vzdy na neutral a kdyz stojim na miste. Ted se mi jeste stalo, ze kdyz se chtelo prepnout na lpg, hned chciplo a dokonce i za jizdy.. Po delsi jizde na benzin a naslednym prepnuti, uz jelo na plyn v pohode. Chovani auta na benzin mi prijde naprosto okej, jen ten plyn zlobi..
Po cem zkusit patrat? Pripadne kde to nechat v Praze proverit? Neptun Harfa ma cely tyden skoleni, takze tam nejdriv 10.3. Kdyby vas napadlo, kam jinam, budu rad.. Potrebuju to co nejdriv vyresit. Diky :palec_nahoru:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 01.03.2014 22:58
od foki
nechci rejpat ale nemel by jsi mit z noveho auta radost ? nez starost :dih:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 01.03.2014 23:04
od _eXplorer_
U LPG se mění každých 20.000km filtry na plynu (2ks) a svíčky, sám si je stejně nevyměníš, takže servis. Já mám zkušenost s Neptun Harfa, jestli nemají čas a nechceš čekat pak kouknu kdo v okolí dělá servis BRC.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 02.03.2014 08:29
od yeaah
V Harfe mi rekli to same, ze nevi jestli budou umet diagnostiku.. Pohledam kdo by mohl umet BRC. S prodejcem to rozhodne hodlam resit, chtel sem to aspon par dni zkoumat abych mel jistotu, ze to dela porad

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 02.03.2014 16:54
od jimm
Podívej se do sekce mondea,možná že tam něco najdeš :nixw:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 05.03.2014 09:32
od yeaah
Tož pan Čáp ma jasno, podpaleny vyfukovy ventily. Ted dostat prachy z dovozce/prodejce a muzu to jit vyresit. Chci to uhrat na skrytou zavadu, to samy o nefunkcnosti plynu (chcipani pri prepinani na plyn = asi duvod spatneho predehrati, nedostatecna teplota, spatne serizeni nebo nevim. A jeste cukani/vibrace po delsi jezde na plyn, kdyz stojim na neutral)..
Melo by smysl dodelat flashlube?? protoze jak koukam ani hlava SYDA neni jistota, ale pravdepodobne vubec nekontrolovali vule po celou dobu provozu. Pritom v servisce plynu, asi neco takoveho je..musim si to prelozit :mrgreen:
Rad bych dostal tak 20tKč, at to proste muzu spravit. To bude boj. :nunu:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 05.03.2014 09:47
od smoula
Držím palce!!! :palec_nahoru: