Stránka 7 z 25

Napsal: 11.10.2007 17:49
od pktest
2 Magic:
Jak budu mít chvíli čas, tak ten osciloscop naměřím, nevím ale co jsi myslel tou snímací cívkou, asi jsi myslel zapalovací cívku?

Napsal: 11.10.2007 19:35
od pelen
Dulezite je merit vysokonapetovy impuls. Ten se meri tak, ze na vn zapalovaci kabel se nasune civka s urcitym poctem zavitu a osciloskopem se meri indukovane napeti na teto civce. Podle toho, jak se ptas, tak jsi meril jen primarni impuls z ridici jednotky do zapalovaciho vn modulu.

Napsal: 11.10.2007 20:09
od Magic
pktest píše:2 Magic:
Jak budu mít chvíli čas, tak ten osciloscop naměřím, nevím ale co jsi myslel tou snímací cívkou, asi jsi myslel zapalovací cívku?
Já něco psal o snímací cívce? :lol: To nemůžu najít.

Napsal: 14.10.2007 10:57
od pktest
To Magic:
Sorry, psal to Pelen

To Pelen:
Impulsy jsem samozřejmě měřil pomocí indukce a to na zapalovacích kabelech. Cestu z ŘJ do cívky jsem neměřil, je to zbytečné, když je vidět, že jiskry to hází :)
Napsal jsem k tomu takový krátký návod, jak si udělat osciloscop pomocí zvukovky v PC a jak ten signál zaznamenávat. Je to sice jen 44 kHz, takže to není úplně podrobný, ale k tomu jestli to hází jiskru a její průběh to ukazuje celkem dobře. Citlivost je taky celkem dobrá, musel jsem tam šoupnout 100 Ohm odpor, abych neodpálil zvukovku.

Napsal: 15.10.2007 08:45
od lubec
Tak už aj ja mám problém s motorom, nikde som tu nenašiel nič podobné.Pri podraďovaní alebo dojazde so zaradenou rýchlosťou bez plynu mi motor šklbne, ale nezhasne, ručičiky na sekundu spadnú, rozsvietia sa na pár sekúnd kontrolky žhavenia, motora(katalyzátoru) a riadiaceho systému(PCM), potom motor beží normálne ďalej. Väčšinou to robí pri podraďovaní na dvojke, ale stalo sa mi to aj pri jazde z kopca bez plynu na štvorke. Nemá niekto podobnú skúsenosť?

Napsal: 15.10.2007 09:12
od Magic
To já si na to škubání převážně při prudkém přidání do kopce už zvykl, ale asi si nezvyknu na to přehřívání. Opravdu už nevím čím to může být.

Napsal: 16.10.2007 09:40
od lubec
Tak najnovšie mi to spravilo aj pri štartovaní bez spojky-najprv motor naskočil, potom akoby chcel chcípnuť, ale hneď naskočil a rozsvietili sa zase tie 3 žlté kontrolky (žhavenie, motor, elektronika). Od nedele mi to za jazdy robí často, pri podraďovaní hlavne na dvojke. Dnes idem na diagnostiku, tak som zvedavý, čo to vypíše.

Napsal: 16.10.2007 17:48
od Jiri02
Magic píše:Asi si nezvyknu na to přehřívání. Opravdu už nevím čím to může být.
Napada mne, ze by to bylo spatnym casovanim zapalovani - blby prestih a od toho odvozene detonace pri vysokych (zkratka ne v nizkych) otackach, ktere nejsou tak dobre slyset, jako detonace v nizkych ot. - tzv. klepani motoru. Muze byt vadne nejake cidlo, tak snad by to diagnostika v sikovnych rukach ukazala.

Napsal: 22.10.2007 07:50
od Magic
Posledních pár dní jsem začal pozorovat po nastartování výskok ručiček na max. a navrácení do původní polohy. Nevím, zda to s tím má něco společného.

Napsal: 22.10.2007 09:01
od canndale
Magic píše:Posledních pár dní jsem začal pozorovat po nastartování výskok ručiček na max. a navrácení do původní polohy. Nevím, zda to s tím má něco společného.
Niekde na fore som zachytil tento problem a myslim ze to je sposobene baterkou pred koncom zivota ak sa nemylim.. treba pohladat :)

Napsal: 22.10.2007 09:19
od Hugo72
To Lubec: Môže to byť viac príčin. Určite si počkám na príčinu problému. Dovolím si prihodiť jednu z alternatív. Niekde som čítal o podobnom probléme a bolo to zlé uzemnenie/ukostrenie motora. Nejaký kontakt na motore jednoducho elektrika /niekde zo strany od interiéru/. Viem že je to povrchné opísanie, ale viac si nepamätám. 8)

Napsal: 22.10.2007 11:16
od Magic
canndale píše:
Magic píše:Posledních pár dní jsem začal pozorovat po nastartování výskok ručiček na max. a navrácení do původní polohy. Nevím, zda to s tím má něco společného.
Niekde na fore som zachytil tento problem a myslim ze to je sposobene baterkou pred koncom zivota ak sa nemylim.. treba pohladat :)
Našel jsem, koukám na baterii http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... ht=baterie .

Napsal: 22.10.2007 11:17
od Magic
lubec píše:Tak najnovšie mi to spravilo aj pri štartovaní bez spojky-najprv motor naskočil, potom akoby chcel chcípnuť, ale hneď naskočil a rozsvietili sa zase tie 3 žlté kontrolky (žhavenie, motor, elektronika). Od nedele mi to za jazdy robí často, pri podraďovaní hlavne na dvojke. Dnes idem na diagnostiku, tak som zvedavý, čo to vypíše.
Co Ti pověděla diagnostika? 8O

Napsal: 23.10.2007 09:54
od lubec
Tak po ceste na diagnostiku mi motor za jazdy aj zhasol, ked som mal vyslapnutu spojku. Vo Forde samozrejme nič nezistili, ani diagnostikou a zaplatil som 960,-kč :x zvalovali to na Magicar s dialkovým štartom, ktorý mám namontovaný. Tak som išiel za kamošom autoelektrikárom a ten na to hneď prišiel:
KONEKTOR NA ALTERNÁTORE zaliaty olejom z medzichadiča :!: Rozobral konektor, vyčistil a motor šlape ako hodinky!
Hugo72: bol si blízko :wink:

Napsal: 23.10.2007 14:12
od Mira
to lubec: nic bych jim nedal!!! dopadl jsem podobně - diagnostika nic a jen špekulovali při pohledu pod kapotu. ještěže nechtěli peníze i za to špekulování. nakonec to u mě byla cívka.