Nafta Shell

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 25.07.2007 21:25

PePe_tdci píše:Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč :cry: Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..

No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..


Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..
človeče tak to mate potom dobri rozdiel. Asi si nevydel ceny V-Pawra u nás v SR. U nas v LM je na Shellke po 40,50Sk/L. Tomu už hovorím cena. ináč teraz som si to prepočítal na našu menu tak to vyšlo okolo 37SK/L. Tak podľa mňa nás slovákov dobre olupujú tieto benzinky. Nemyslím tím len Shell, ale všetky. Aspoň, že za tu cenu je to kvalitne palivo. Ináč po čom je u vás Diesel extra. U nás po 37,60
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 25.07.2007 21:35

na SVK su omnoho vyššie ceny ako v CR, ale myslim, ze je to danovým zatažením, nie ziskom benziniek..

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od pette » 26.07.2007 08:57

zkoušejte dál zajímavé akorát 1200 na 5 to je hodně dojezdová záležitost to hrozí chcípnutí motoru.
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
Bowie77
Junior
Junior
Příspěvky: 313
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Litvinov/Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bowie77 » 26.07.2007 09:25

Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)

Uživatelský avatar
Bowie77
Junior
Junior
Příspěvky: 313
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Litvinov/Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bowie77 » 26.07.2007 09:26

polkiboj píše:
PePe_tdci píše:Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč :cry: Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..

No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..


Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..
človeče tak to mate potom dobri rozdiel. Asi si nevydel ceny V-Pawra u nás v SR. U nas v LM je na Shellke po 40,50Sk/L. Tomu už hovorím cena. ináč teraz som si to prepočítal na našu menu tak to vyšlo okolo 37SK/L. Tak podľa mňa nás slovákov dobre olupujú tieto benzinky. Nemyslím tím len Shell, ale všetky. Aspoň, že za tu cenu je to kvalitne palivo. Ináč po čom je u vás Diesel extra. U nás po 37,60
Diesel extra 28.50
Diesel V-power 29.20

Shell Most

Uživatelský avatar
StratoS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov-Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StratoS » 26.07.2007 10:09

Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)
clovece to zni jako reklamni slogan :)
ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..

pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White Obrázek

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 26.07.2007 11:29

StratoS píše:
Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)
clovece to zni jako reklamni slogan :)
ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..

pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
Presne tak, takto vypada clovek zmasirovany marketingovou kampani. A kdyz uz nejakej test probehl, tak se ukazalo, ze jde opravdu jen o kecy...
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 26.07.2007 18:46

Ja ted tankuji u Benziny, pridavam aditivum i v lete a mou spotrebu tu najdete. Myslim, ze dlouhodobym cistemi trysek se udrzuji ciste, a proto mam spotrebu trosku nizsi.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 26.07.2007 22:12

tak panove vratil som sa k Vpower a musim vam povedat ze u max, rychlosti uz to nieje co to bolo z V-racing, mozete mysliet co chcete ale moj fofo to skratka pozna...
kazdy den jazdim presne tu istu trasu-70km takze uz mam namakanu kazdu zatacku..

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 27.07.2007 07:56

chmelko píše:tak panove vratil som sa k Vpower a musim vam povedat ze u max, rychlosti uz to nieje co to bolo z V-racing, mozete mysliet co chcete ale moj fofo to skratka pozna...
kazdy den jazdim presne tu istu trasu-70km takze uz mam namakanu kazdu zatacku..
ja myslim, ze uz ti to testovani benzinu trochu prerostlo pres hlavu :D :lol:
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 27.07.2007 09:41

ale neprerástlo :lol:
len ma to už fakt začalo zaujímat, ked tu čítam také rozporuplné názor ano/ne..


inak kvoli tomu "testovaniu" sa mi znížil dojazd cca.100km, jak to furt točím a skúšam :lol: :roll:

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 27.07.2007 16:02

Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak. :) .Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 27.07.2007 21:50

polkiboj píše:Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak. :) .Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
To není možné, takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani na dálku :? Když ho nešetřím tak neni problém jet za 7l/100km, jak to děláš, že jezdíš za tak málo?
Mimochodem, neexistuje nějakej link, kde by se psalo o aktuálních rozborech paliv z různých čerpacích stanic? Jelikož mám pocit, že na mne bude chtít servis hodit špatné palivo jako důvod k ucpaným vstřikům, rád bych zjistil, jestli nějáká ČS neměla problémy s palivem. Celý případ je zde: http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=135
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
Tudy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krušnohorec

Příspěvek od Tudy » 27.07.2007 22:06

Zkušenost s V-Power 95:

Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.
FFII combi Gold Collection 2007, 1.6i 74 kW, tango orange

spotřeba 6,7 l/100 km

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 28.07.2007 08:43

HonzaV píše:
polkiboj píše:Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak. :) .Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
To není možné, takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani na dálku :? Když ho nešetřím tak neni problém jet za 7l/100km, jak to děláš, že jezdíš za tak málo?
Mimochodem, neexistuje nějakej link, kde by se psalo o aktuálních rozborech paliv z různých čerpacích stanic? Jelikož mám pocit, že na mne bude chtít servis hodit špatné palivo jako důvod k ucpaným vstřikům, rád bych zjistil, jestli nějáká ČS neměla problémy s palivem. Celý případ je zde: http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=135
Da sa to zvladnut jednoducho. Najčastejšie brzdim motorom a to aj na rovynke ku semaforom. Potom daakych 10m pred vyhodim a pomali dobrzdim brzdami. Dole s kopca len motorom, nepoužívam skoro brzdy vôbec a hlavne sa snažím predvídať. Čím človek viac predvída tím viac ušetrí. Ako napr. Keď vydím, že nestihnem zelenu nešlapem na plyn ale podradím a brzdím motorom. Keď idem po rovynke a vydim pred sebou stupanie tak to rozbehnem bud z 60km/h na 70 - 80 a ked idem mimo obce tak z 90km/h na 100 - 110. Potom nezatazujes motor v kopci a len jemno hladis plyn a on to vytiahne. No a na ceste mimo mesta to na 4ke rozdurim na 90km/h a preradim na 5ku a len zlahucka pritlacim plyn asi len 1cm a on si ťaha 90kou v pohode. Zistil som, že keď auto roztiahnem a potom po preradeni zlahka hladim plyn tak on si taha tak ako ja chcem.
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti