Stránka 7 z 9

Napsal: 25.07.2007 21:25
od polkiboj
PePe_tdci píše:Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč :cry: Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..

No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..


Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..
človeče tak to mate potom dobri rozdiel. Asi si nevydel ceny V-Pawra u nás v SR. U nas v LM je na Shellke po 40,50Sk/L. Tomu už hovorím cena. ináč teraz som si to prepočítal na našu menu tak to vyšlo okolo 37SK/L. Tak podľa mňa nás slovákov dobre olupujú tieto benzinky. Nemyslím tím len Shell, ale všetky. Aspoň, že za tu cenu je to kvalitne palivo. Ináč po čom je u vás Diesel extra. U nás po 37,60

Napsal: 25.07.2007 21:35
od chmelko
na SVK su omnoho vyššie ceny ako v CR, ale myslim, ze je to danovým zatažením, nie ziskom benziniek..

Napsal: 26.07.2007 08:57
od pette
zkoušejte dál zajímavé akorát 1200 na 5 to je hodně dojezdová záležitost to hrozí chcípnutí motoru.

Napsal: 26.07.2007 09:25
od Bowie77
Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)

Napsal: 26.07.2007 09:26
od Bowie77
polkiboj píše:
PePe_tdci píše:Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč :cry: Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..

No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..


Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..
človeče tak to mate potom dobri rozdiel. Asi si nevydel ceny V-Pawra u nás v SR. U nas v LM je na Shellke po 40,50Sk/L. Tomu už hovorím cena. ináč teraz som si to prepočítal na našu menu tak to vyšlo okolo 37SK/L. Tak podľa mňa nás slovákov dobre olupujú tieto benzinky. Nemyslím tím len Shell, ale všetky. Aspoň, že za tu cenu je to kvalitne palivo. Ináč po čom je u vás Diesel extra. U nás po 37,60
Diesel extra 28.50
Diesel V-power 29.20

Shell Most

Napsal: 26.07.2007 10:09
od StratoS
Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)
clovece to zni jako reklamni slogan :)
ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..

pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..

Napsal: 26.07.2007 11:29
od Foqus
StratoS píše:
Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)
clovece to zni jako reklamni slogan :)
ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..

pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
Presne tak, takto vypada clovek zmasirovany marketingovou kampani. A kdyz uz nejakej test probehl, tak se ukazalo, ze jde opravdu jen o kecy...

Napsal: 26.07.2007 18:46
od pelen
Ja ted tankuji u Benziny, pridavam aditivum i v lete a mou spotrebu tu najdete. Myslim, ze dlouhodobym cistemi trysek se udrzuji ciste, a proto mam spotrebu trosku nizsi.

Napsal: 26.07.2007 22:12
od chmelko
tak panove vratil som sa k Vpower a musim vam povedat ze u max, rychlosti uz to nieje co to bolo z V-racing, mozete mysliet co chcete ale moj fofo to skratka pozna...
kazdy den jazdim presne tu istu trasu-70km takze uz mam namakanu kazdu zatacku..

Napsal: 27.07.2007 07:56
od Foqus
chmelko píše:tak panove vratil som sa k Vpower a musim vam povedat ze u max, rychlosti uz to nieje co to bolo z V-racing, mozete mysliet co chcete ale moj fofo to skratka pozna...
kazdy den jazdim presne tu istu trasu-70km takze uz mam namakanu kazdu zatacku..
ja myslim, ze uz ti to testovani benzinu trochu prerostlo pres hlavu :D :lol:

Napsal: 27.07.2007 09:41
od chmelko
ale neprerástlo :lol:
len ma to už fakt začalo zaujímat, ked tu čítam také rozporuplné názor ano/ne..


inak kvoli tomu "testovaniu" sa mi znížil dojazd cca.100km, jak to furt točím a skúšam :lol: :roll:

Napsal: 27.07.2007 16:02
od polkiboj
Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak. :) .Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km

Napsal: 27.07.2007 21:50
od HonzaV
polkiboj píše:Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak. :) .Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
To není možné, takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani na dálku :? Když ho nešetřím tak neni problém jet za 7l/100km, jak to děláš, že jezdíš za tak málo?
Mimochodem, neexistuje nějakej link, kde by se psalo o aktuálních rozborech paliv z různých čerpacích stanic? Jelikož mám pocit, že na mne bude chtít servis hodit špatné palivo jako důvod k ucpaným vstřikům, rád bych zjistil, jestli nějáká ČS neměla problémy s palivem. Celý případ je zde: http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=135

Napsal: 27.07.2007 22:06
od Tudy
Zkušenost s V-Power 95:

Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.

Napsal: 28.07.2007 08:43
od polkiboj
HonzaV píše:
polkiboj píše:Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak. :) .Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
To není možné, takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani na dálku :? Když ho nešetřím tak neni problém jet za 7l/100km, jak to děláš, že jezdíš za tak málo?
Mimochodem, neexistuje nějakej link, kde by se psalo o aktuálních rozborech paliv z různých čerpacích stanic? Jelikož mám pocit, že na mne bude chtít servis hodit špatné palivo jako důvod k ucpaným vstřikům, rád bych zjistil, jestli nějáká ČS neměla problémy s palivem. Celý případ je zde: http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=135
Da sa to zvladnut jednoducho. Najčastejšie brzdim motorom a to aj na rovynke ku semaforom. Potom daakych 10m pred vyhodim a pomali dobrzdim brzdami. Dole s kopca len motorom, nepoužívam skoro brzdy vôbec a hlavne sa snažím predvídať. Čím človek viac predvída tím viac ušetrí. Ako napr. Keď vydím, že nestihnem zelenu nešlapem na plyn ale podradím a brzdím motorom. Keď idem po rovynke a vydim pred sebou stupanie tak to rozbehnem bud z 60km/h na 70 - 80 a ked idem mimo obce tak z 90km/h na 100 - 110. Potom nezatazujes motor v kopci a len jemno hladis plyn a on to vytiahne. No a na ceste mimo mesta to na 4ke rozdurim na 90km/h a preradim na 5ku a len zlahucka pritlacim plyn asi len 1cm a on si ťaha 90kou v pohode. Zistil som, že keď auto roztiahnem a potom po preradeni zlahka hladim plyn tak on si taha tak ako ja chcem.