Stránka 7 z 9
Napsal: 25.07.2007 21:25
od polkiboj
PePe_tdci píše:Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč

Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..
No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..
Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..
človeče tak to mate potom dobri rozdiel. Asi si nevydel ceny V-Pawra u nás v SR. U nas v LM je na Shellke po 40,50Sk/L. Tomu už hovorím cena. ináč teraz som si to prepočítal na našu menu tak to vyšlo okolo 37SK/L. Tak podľa mňa nás slovákov dobre olupujú tieto benzinky. Nemyslím tím len Shell, ale všetky. Aspoň, že za tu cenu je to kvalitne palivo. Ináč po čom je u vás Diesel extra. U nás po 37,60
Napsal: 25.07.2007 21:35
od chmelko
na SVK su omnoho vyššie ceny ako v CR, ale myslim, ze je to danovým zatažením, nie ziskom benziniek..
Napsal: 26.07.2007 08:57
od pette
zkoušejte dál zajímavé akorát 1200 na 5 to je hodně dojezdová záležitost to hrozí chcípnutí motoru.
Napsal: 26.07.2007 09:25
od Bowie77
Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba.

Napsal: 26.07.2007 09:26
od Bowie77
polkiboj píše:PePe_tdci píše:Určitě napíšu.. jsem na to dost zvědavej... pokud normální nafta bude výrazně horší, asi si budu pravidelně připlácet - dneska sem ten v-power tankoval za 31,30kč

Ale když půjde spotřeba dolu neni co řešit..
No a ještě uvidíme rozdíl mezi 85 a 74kW v tdci..
Jo jinak dneska sem závodil s ML 320CDI.. v kopci sem se ho držel jako blázen, až ke konci začal ujíždět... do kopce mi to zrychlovalo i nad 190, ale to šlo i s normální naftou..
človeče tak to mate potom dobri rozdiel. Asi si nevydel ceny V-Pawra u nás v SR. U nas v LM je na Shellke po 40,50Sk/L. Tomu už hovorím cena. ináč teraz som si to prepočítal na našu menu tak to vyšlo okolo 37SK/L. Tak podľa mňa nás slovákov dobre olupujú tieto benzinky. Nemyslím tím len Shell, ale všetky. Aspoň, že za tu cenu je to kvalitne palivo. Ináč po čom je u vás Diesel extra. U nás po 37,60
Diesel extra 28.50
Diesel V-power 29.20
Shell Most
Napsal: 26.07.2007 10:09
od StratoS
Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba.

clovece to zni jako reklamni slogan

ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..
pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
Napsal: 26.07.2007 11:29
od Foqus
StratoS píše:Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba.

clovece to zni jako reklamni slogan

ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..
pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
Presne tak, takto vypada clovek zmasirovany marketingovou kampani. A kdyz uz nejakej test probehl, tak se ukazalo, ze jde opravdu jen o kecy...
Napsal: 26.07.2007 18:46
od pelen
Ja ted tankuji u Benziny, pridavam aditivum i v lete a mou spotrebu tu najdete. Myslim, ze dlouhodobym cistemi trysek se udrzuji ciste, a proto mam spotrebu trosku nizsi.
Napsal: 26.07.2007 22:12
od chmelko
tak panove vratil som sa k Vpower a musim vam povedat ze u max, rychlosti uz to nieje co to bolo z V-racing, mozete mysliet co chcete ale moj fofo to skratka pozna...
kazdy den jazdim presne tu istu trasu-70km takze uz mam namakanu kazdu zatacku..
Napsal: 27.07.2007 07:56
od Foqus
chmelko píše:tak panove vratil som sa k Vpower a musim vam povedat ze u max, rychlosti uz to nieje co to bolo z V-racing, mozete mysliet co chcete ale moj fofo to skratka pozna...
kazdy den jazdim presne tu istu trasu-70km takze uz mam namakanu kazdu zatacku..
ja myslim, ze uz ti to testovani benzinu trochu prerostlo pres hlavu

Napsal: 27.07.2007 09:41
od chmelko
ale neprerástlo
len ma to už fakt začalo zaujímat, ked tu čítam také rozporuplné názor ano/ne..
inak kvoli tomu "testovaniu" sa mi znížil dojazd cca.100km, jak to furt točím a skúšam

Napsal: 27.07.2007 16:02
od polkiboj
Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak.

.Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
Napsal: 27.07.2007 21:50
od HonzaV
polkiboj píše:Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak.

.Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
To není možné, takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani na dálku

Když ho nešetřím tak neni problém jet za 7l/100km, jak to děláš, že jezdíš za tak málo?
Mimochodem, neexistuje nějakej link, kde by se psalo o aktuálních rozborech paliv z různých čerpacích stanic? Jelikož mám pocit, že na mne bude chtít servis hodit špatné palivo jako důvod k ucpaným vstřikům, rád bych zjistil, jestli nějáká ČS neměla problémy s palivem. Celý případ je zde:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=135
Napsal: 27.07.2007 22:06
od Tudy
Zkušenost s V-Power 95:
Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.
Napsal: 28.07.2007 08:43
od polkiboj
HonzaV píše:polkiboj píše:Hoši dneska som tankol na Shell Diesel extra, ale nesiel som na rezervu. na 2 cvaknutie tam voslo presne 42L. Hned som si nahadzal udaje do mobilu kde mam aplikaciu "Spotreba" a vypočitalo mi to priemernu spotrebu od minula 5,16L/100km. Myslim si ze je to celkom slušne kedže som až 3x šiel do vrchu a to auto som nešetril. No po prichode domou a vjazde som hned zacitil inu vonu ako ma V-Pawer. Ten ma taku jemnejsiu a taku ako keby prefiltrovanu. Toto vonia uplne ako klasicka nafta, ale nesprava sa zatial tak.

.Prešiel som sice len daakych 15km, ale zatial som rozdeil nepocitil. Možno preto, že tam ostalo ešte 10,7L V-Pawra. Prilepim sem poznatok po daakych 300km
To není možné, takovou spotřebu jsem nikdy neměl ani na dálku

Když ho nešetřím tak neni problém jet za 7l/100km, jak to děláš, že jezdíš za tak málo?
Mimochodem, neexistuje nějakej link, kde by se psalo o aktuálních rozborech paliv z různých čerpacích stanic? Jelikož mám pocit, že na mne bude chtít servis hodit špatné palivo jako důvod k ucpaným vstřikům, rád bych zjistil, jestli nějáká ČS neměla problémy s palivem. Celý případ je zde:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=135
Da sa to zvladnut jednoducho. Najčastejšie brzdim motorom a to aj na rovynke ku semaforom. Potom daakych 10m pred vyhodim a pomali dobrzdim brzdami. Dole s kopca len motorom, nepoužívam skoro brzdy vôbec a hlavne sa snažím predvídať. Čím človek viac predvída tím viac ušetrí. Ako napr. Keď vydím, že nestihnem zelenu nešlapem na plyn ale podradím a brzdím motorom. Keď idem po rovynke a vydim pred sebou stupanie tak to rozbehnem bud z 60km/h na 70 - 80 a ked idem mimo obce tak z 90km/h na 100 - 110. Potom nezatazujes motor v kopci a len jemno hladis plyn a on to vytiahne. No a na ceste mimo mesta to na 4ke rozdurim na 90km/h a preradim na 5ku a len zlahucka pritlacim plyn asi len 1cm a on si ťaha 90kou v pohode. Zistil som, že keď auto roztiahnem a potom po preradeni zlahka hladim plyn tak on si taha tak ako ja chcem.