Taky se mi pomalu začala zmenšovat vzdálenost od auta, abych ho odemknul, nebo zamknul, takže jsem usoudil, že mi odchází baterka v DO. Zajel jsem k Charouzovi že chci novou a technik mi jí hned vyměnil. Pak to zkoušel a chvilku to šlo, chvilku ne, takže prohlásil, že mám "vymačkané mikrospinače" a že to bude chtít nový klíček. Investici odhadnul něco málo přes 2000,- což jsem odmítnul.
Logicky přece neodejdou všechny 3 tlačítka najednou
Nechal jsem to tedy být a odjel jsem pouze s novou baterkou. Dálka jednou fungovala, podruhé ne, až asi po týdnu přestala fungovat úplně...
Takže jsem se tam stavil asi za měsíc znovu s tím, že chci pouze baterku a že si jí vyměním sám. To podle slov technika prý nezvládnu, protože to musím stihnout do 5 vteřin a podobný řeči, no nicméně jsem odešel s novou baterkou za 25 Kč.
Doma jsem dálku rozdělal a vypadnul na mě malinký kousek kovu (plíšek). Po prozkoumání jsem objevil že to je ten, který převádí napětí od baterky k tišťáku v druhé polovině ovladače. Takže jsem přiletoval slabý drátek tak, aby spojoval ulomený kontakt s tišťákem, všechno jsem skompletoval, provedl "masakr" (zasunout-4xzapnout-vypnout-...) a světe div se, dálka najednou funguje bez problému.
žádné vymačkané mikrospínače ani nic podobného, jenom mi technik od forda při výměně baterky zřejmě ulomil v ovladači kontakt.
NENÍ NAD ZNAČKOVÝ SERVIS FORD
