Stránka 1 z 2

to Gordon 183

Napsal: 20.06.2006 23:14
od foki
CITAT:
Od: gordon183
Komu: foki
Zaslal: po červen 19, 2006 11:51 am
Předmět: Re: dotaz
pisal si ze motory 55kw a 66ke su rovnake...
je to blbost ... ukazoval mi technik vo forde ze maju dokonca rozdielne vrtanie...

si odbornik...

tak toho tveho technika pozdravuj , myslis ze jsem debil kdyz neco nekomu reknu tak ver mi dlouho hledam a mam to provere .

tady mas technicka data z TIS .( pokud ty nebo ten tvuj technik vi co to je ) a nez neco vypustis z huby tak si to nejdriv zkus proverit .

Obrázek


Obrázek

Napsal: 21.06.2006 21:44
od Ahmed
Tak jsem asi slepy cyp nebo proste rozdil v tech dvou motorech nevidim :lol:

Napsal: 21.06.2006 21:52
od Bubak
Jsem možná slepej jelec - bez rozdílu .

Napsal: 21.06.2006 23:00
od foki
ale pan gordon a jeho tym mechaniku jo a hlavne ve vrtani :lol:

Napsal: 22.06.2006 00:51
od pelen
Rozdíl je jen v software. Však u Octavie 1,9 je to to samé. Ti, co to znají, tak si koupí levnější s nižším výkonem a nechjí si to přečipovat.

dotaz

Napsal: 22.06.2006 10:06
od gordon183
2 foky
A cerpadlo, vacka a kluka su tiez rovnake?

Napsal: 22.06.2006 15:18
od Ahmed
Mas to v TIS, tak se na to podivej, urcite je to uplne jine :lol:

Napsal: 22.06.2006 15:21
od Ahmed
pelen píše:Rozdíl je jen v software. Však u Octavie 1,9 je to to samé. Ti, co to znají, tak si koupí levnější s nižším výkonem a nechjí si to přečipovat.
Asi tak, ale je skoda, ze u Forda s timhle moc neuspejes, protoze VW ma jeden motor a 5 ruznych vykonu a Ford ma na kazdy jeden motor, akorat u dieselu je to bud 55/66 nebo 74/85, takze neni moc co cipovat.

Re: dotaz

Napsal: 22.06.2006 20:17
od foki
gordon183 píše:2 foky
A cerpadlo, vacka a kluka su tiez rovnake?
cerpadlo ma jina cisla ale ne kvuli vykonu ale kvuli roku .

vacka je jen pro motory LYNX cili dízl a neni ani rozliseni v TDI a TDCI

klika je jen rozlisena rocnikem ale ten prvni se nahrazuje tim druhym takze taky stejna

jen u tdci jsou jine pisty , ale to neni tvuj problem .

jen turbo se lisi mezi tdci a tdi . ale to te taky netrapi .

závěr ? motory jsou naprosto identicke a jedna se pouze o SW .

Napsal: 22.06.2006 21:03
od Honza
A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání? :roll:

Napsal: 22.06.2006 21:35
od Peter
Honza píše:A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání? :roll:
To nebolo moc vtipné!!! :?

Napsal: 22.06.2006 21:49
od Honza
Peter píše:
Honza píše:A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání? :roll:
To nebolo moc vtipné!!! :?
Nechcel som sa nikoho dotknůt,len som nevedel,čo na to povedať :wink:

Napsal: 23.06.2006 08:53
od gordon183
2 Foky : konzultoval som to v dvoch servisoch a v odoch povedali ze v motoroch su konstrukcne rozdiely... pokial mas pravdu ty tak sory za toho odbornika... ale on to tiez pozeral v katalogu kde sa objednavaju diely a vraj nasiel odlisnosti...

Mna by len sralo keby si odjebem motor zato ze mi niekto povedal ze je to rovnake... preto si to radsej overim u viacero ludi...

Keby som to chcel riesit druhou riadiacou jednotkou s 66kw, slo by to? Kolko stoji a co tam treba potom upravit aby sedela k autu? Respektive vies mi ty prehrat moju riadiacu aby sla na 66kw? Za kolko a davas aj doklad a zaruku?

Riesim tento problem hlavne kvoli tomu ze moj focus nema zatah od spodu hlavne z dvojky a trojky ked sa rozbieham v meste... mam stareho pasata b2 a ten taha od spodu paradne... pomoze mi tato uprava? V com spociva rozdiel medzi riadiacimi 55 a 66kw?

dik

Napsal: 25.06.2006 16:57
od foki
gordon183 píše:2 Foky : konzultoval som to v dvoch servisoch a v odoch povedali ze v motoroch su konstrukcne rozdiely... pokial mas pravdu ty tak sory za toho odbornika... ale on to tiez pozeral v katalogu kde sa objednavaju diely a vraj nasiel odlisnosti...


dik
tak at ti rekne jake jsou odlisnosti na motoru .
gordon183 píše:
Keby som to chcel riesit druhou riadiacou jednotkou s 66kw, slo by to? Kolko stoji a co tam treba potom upravit aby sedela k autu? Respektive vies mi ty prehrat moju riadiacu aby sla na 66kw? Za kolko a davas aj doklad a zaruku?



dik
pocitac stoji cca 6000kc .naladeni klicu 1000kc
bude tam ale VIN z jineho auta . prehrani stoji cca 3000kc .
gordon183 píše:
davas aj doklad a zaruku?
tohle je zasah do SW , na to ti neda nikdo zaruku , da se to resit i vymenou RJ a naprogramovani klicu . ale i na to ti neda nikdo doklad protoze kdyz prijedes do forda a reknes ze chces jiny pocitac tak ti objednaji a nahraji data ktere patri k tvemu. oni neresi to ze si nekdo koupi "slabocha" a necha si nahrat SW na silneho . a hlavne kazdej je vdecnej ze to ma prehrane a neresi doklady a zaruku . to jsi si pak mel rovnou koupit 90PS nebo 115PS .
gordon183 píše:

Riesim tento problem hlavne kvoli tomu ze moj focus nema zatah od spodu hlavne z dvojky a trojky ked sa rozbieham v meste... mam stareho pasata b2 a ten taha od spodu paradne... pomoze mi tato uprava? V com spociva rozdiel medzi riadiacimi 55 a 66kw?
na to je jen jedina rada zkus se svezt v 90PS tdi a uvidis jestli je to lepsi nez ten tvuj .

a nakonec ti posilam obrazek motoru z microcatu kde je jasne napsano 90PS NEBO 75PS a jedno objednavaci cislo .

Obrázek

Napsal: 25.06.2006 17:14
od foki
Peter píše:
Honza píše:A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání? :roll:
To nebolo moc vtipné!!! :?
ale trefné ! :lol:

potrefena husa se vzdy ozve ?