Stránka 1 z 2
to Gordon 183
Napsal: 20.06.2006 23:14
od foki
CITAT:
Od: gordon183
Komu: foki
Zaslal: po červen 19, 2006 11:51 am
Předmět: Re: dotaz
pisal si ze motory 55kw a 66ke su rovnake...
je to blbost ... ukazoval mi technik vo forde ze maju dokonca rozdielne vrtanie...
si odbornik...
tak toho tveho technika pozdravuj , myslis ze jsem debil kdyz neco nekomu reknu tak ver mi dlouho hledam a mam to provere .
tady mas technicka data z TIS .( pokud ty nebo ten tvuj technik vi co to je ) a nez neco vypustis z huby tak si to nejdriv zkus proverit .

Napsal: 21.06.2006 21:44
od Ahmed
Tak jsem asi slepy cyp nebo proste rozdil v tech dvou motorech nevidim

Napsal: 21.06.2006 21:52
od Bubak
Jsem možná slepej jelec - bez rozdílu .
Napsal: 21.06.2006 23:00
od foki
ale pan gordon a jeho tym mechaniku jo a hlavne ve vrtani

Napsal: 22.06.2006 00:51
od pelen
Rozdíl je jen v software. Však u Octavie 1,9 je to to samé. Ti, co to znají, tak si koupí levnější s nižším výkonem a nechjí si to přečipovat.
dotaz
Napsal: 22.06.2006 10:06
od gordon183
2 foky
A cerpadlo, vacka a kluka su tiez rovnake?
Napsal: 22.06.2006 15:18
od Ahmed
Mas to v TIS, tak se na to podivej, urcite je to uplne jine

Napsal: 22.06.2006 15:21
od Ahmed
pelen píše:Rozdíl je jen v software. Však u Octavie 1,9 je to to samé. Ti, co to znají, tak si koupí levnější s nižším výkonem a nechjí si to přečipovat.
Asi tak, ale je skoda, ze u Forda s timhle moc neuspejes, protoze VW ma jeden motor a 5 ruznych vykonu a Ford ma na kazdy jeden motor, akorat u dieselu je to bud 55/66 nebo 74/85, takze neni moc co cipovat.
Re: dotaz
Napsal: 22.06.2006 20:17
od foki
gordon183 píše:2 foky
A cerpadlo, vacka a kluka su tiez rovnake?
cerpadlo ma jina cisla ale ne kvuli vykonu ale kvuli roku .
vacka je jen pro motory LYNX cili dízl a neni ani rozliseni v TDI a TDCI
klika je jen rozlisena rocnikem ale ten prvni se nahrazuje tim druhym takze taky stejna
jen u tdci jsou jine pisty , ale to neni tvuj problem .
jen turbo se lisi mezi tdci a tdi . ale to te taky netrapi .
závěr ? motory jsou naprosto identicke a jedna se pouze o SW .
Napsal: 22.06.2006 21:03
od Honza
A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání?

Napsal: 22.06.2006 21:35
od Peter
Honza píše:A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání?

To nebolo moc vtipné!!!

Napsal: 22.06.2006 21:49
od Honza
Peter píše:Honza píše:A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání?

To nebolo moc vtipné!!!

Nechcel som sa nikoho dotknůt,len som nevedel,čo na to povedať

Napsal: 23.06.2006 08:53
od gordon183
2 Foky : konzultoval som to v dvoch servisoch a v odoch povedali ze v motoroch su konstrukcne rozdiely... pokial mas pravdu ty tak sory za toho odbornika... ale on to tiez pozeral v katalogu kde sa objednavaju diely a vraj nasiel odlisnosti...
Mna by len sralo keby si odjebem motor zato ze mi niekto povedal ze je to rovnake... preto si to radsej overim u viacero ludi...
Keby som to chcel riesit druhou riadiacou jednotkou s 66kw, slo by to? Kolko stoji a co tam treba potom upravit aby sedela k autu? Respektive vies mi ty prehrat moju riadiacu aby sla na 66kw? Za kolko a davas aj doklad a zaruku?
Riesim tento problem hlavne kvoli tomu ze moj focus nema zatah od spodu hlavne z dvojky a trojky ked sa rozbieham v meste... mam stareho pasata b2 a ten taha od spodu paradne... pomoze mi tato uprava? V com spociva rozdiel medzi riadiacimi 55 a 66kw?
dik
Napsal: 25.06.2006 16:57
od foki
gordon183 píše:2 Foky : konzultoval som to v dvoch servisoch a v odoch povedali ze v motoroch su konstrukcne rozdiely... pokial mas pravdu ty tak sory za toho odbornika... ale on to tiez pozeral v katalogu kde sa objednavaju diely a vraj nasiel odlisnosti...
dik
tak at ti rekne jake jsou odlisnosti na motoru .
gordon183 píše:
Keby som to chcel riesit druhou riadiacou jednotkou s 66kw, slo by to? Kolko stoji a co tam treba potom upravit aby sedela k autu? Respektive vies mi ty prehrat moju riadiacu aby sla na 66kw? Za kolko a davas aj doklad a zaruku?
dik
pocitac stoji cca 6000kc .naladeni klicu 1000kc
bude tam ale VIN z jineho auta . prehrani stoji cca 3000kc .
gordon183 píše:
davas aj doklad a zaruku?
tohle je zasah do SW , na to ti neda nikdo zaruku , da se to resit i vymenou RJ a naprogramovani klicu . ale i na to ti neda nikdo doklad protoze kdyz prijedes do forda a reknes ze chces jiny pocitac tak ti objednaji a nahraji data ktere patri k tvemu. oni neresi to ze si nekdo koupi "slabocha" a necha si nahrat SW na silneho . a hlavne kazdej je vdecnej ze to ma prehrane a neresi doklady a zaruku . to jsi si pak mel rovnou koupit 90PS nebo 115PS .
gordon183 píše:
Riesim tento problem hlavne kvoli tomu ze moj focus nema zatah od spodu hlavne z dvojky a trojky ked sa rozbieham v meste... mam stareho pasata b2 a ten taha od spodu paradne... pomoze mi tato uprava? V com spociva rozdiel medzi riadiacimi 55 a 66kw?
na to je jen jedina rada zkus se svezt v 90PS tdi a uvidis jestli je to lepsi nez ten tvuj .
a nakonec ti posilam obrazek motoru z microcatu kde je jasne napsano 90PS NEBO 75PS a jedno objednavaci cislo .

Napsal: 25.06.2006 17:14
od foki
Peter píše:Honza píše:A nedělá se pro Slovensko jiné vrtání?

To nebolo moc vtipné!!!

ale trefné !
potrefena husa se vzdy ozve ?