Duratec HE tuning

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Marťas » 05.08.2010 10:56

Volal jsem ted k Superchips (Bluefin) a pokud koupis jejich handheld s mapou pro seriovy motor, nahrajes, udelas si behem jizdy log (coz handheld umoznuje) a posles jim ho zpet, tak ti za dalsich 50Ł nastavi mapu presne podle pozadavku, uprav a logu :Dancer:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od bee » 05.08.2010 14:29

to miguelicek:
Ved ano, lenze z max. moznych dajme tomu 25 koni ti to hodi polovicu bez remapu aj to by som pochyboval.
jazdit to bude aj bez remapu ale plny potencial vyzmyka z hw dielov az remap ECU
to martas: to fakt? len ci to nie su "marketingove tahy" a ktovie aka to bude "kvalitna" mapa :nixw:

PS throttle body 60 mm a narast vykonu:
mam to teraz na aute TB60mm+ KN filter + milltek cat-back, kolko koni by som mal mat navyse?
Podme spolu pocitat: 15k od TB + 5 koni od KN + 5 koni od vyfuku to je spolu cca "minimalne" 25 konikov :irre: ANI NAAAAHODOU :mrgreen: su to bludy :mrgreen:
Overene je:
duratec 2.0 + paralel TB + race zvody + aftermarket ECU + mapy = 200 koni,
DRM paralel TB + duratec 2.0 + remap tovarenskej ECU = 185 koni.
ostatne je marketing 8)

Uživatelský avatar
Miguelicek
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2745
Registrován: 09.08.2008 16:31

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Miguelicek » 05.08.2010 15:03

No prostě aby si využil potenciál vaček, musíš přemapovat :arrow: ten Bluefin, o čem mluví Marťas, by byla jedna z variant :idea: Např. Piper Cams dodává vačky s označením "Fast Road", u kterých píší, že přidají 12 koní, ale cena je cca 17500,- CZK Pokud bych vačky skutečně instaloval někdy, vybral bych si Cosworth :idea:

Já myslel TB 60mm + komplet exhaust přidá 15 koní, ne, že samotná TB dá sama o sobě 15 koní...u Durateca 2.0 by sem se z mojí plánovanou úpravou(bez vaček) měl dostat k hranici 160 koní, což teda při té investici je šílené :bebng: Ale do budoucna, vačky + remap ECU, to smysl má. Navíc z K&N jsem koníky nepočítal :idea: Spíše jsem narůst koní počítal s výměnou svodů atd. :wink:

Původně jsem zamýšlel se dostat k hranici cca 185 koní, jenže jsem nepočítal s remapem...

edit: A co ECU vyřešit s Koišem :?: :idea:

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od bee » 06.08.2010 22:13

Koišovci ti s remapom asi nepomožu, nemaju k dispozicii vlastnu moto-brzdu, taketo veci skratka nerobia. Realnejši je ten Bluefin co pisal Martas.
Koišovci ti vedia porobit nejake upravy ako vymena vstrekov za vstreky s vacsim vykonom alebo odlahcenie zotrvacnika a pod.
Este by som zvazil Cosworth intake manifold pre duratec, aj s ohladom na odstranenie virivych klapiek (do buducna). focussport.com ma dobru cenu na ten manifold, aj ked dolar isiel hore :(

Uživatelský avatar
Miguelicek
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2745
Registrován: 09.08.2008 16:31

Re: Duratec HE tuning

Příspěvek od Miguelicek » 06.08.2010 23:57

Jo, máš pravdu, už sem to řešil s Marťasem, že nemají brzdu, jen že by sehnali soft atd...

Tak na ten intake manifold jsem už taky koukal, ale cena je dost vysoká, to by připadalo až tak na příští rok, pokud by se to vůbec vyplatilo :idea: Mají to i na Pumaspeedu, nebo EU Parts :wink:

Ale mít v motoru komponenty od Cosworth by se mi velice zamlouvalo :palec_nahoru:

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů