Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.06.2010 10:48
- Bydliště: Praha
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Zdravím, hledal jsem informace o Ultradíesel jelikož na stránkách výrobce toho moc nepíšou tak požádal jsem Unipetrol o zasláni specifikace produktu a obdržel jsem tuto informace:
Ultradiesel je speciálně aditivovaná standardní nafta, přičemž přidané aditivum zlepšuje jednotlivé parametry v závislosti na jejich výstupních hodnotách z rafinérie. Z tohoto důvodu nemohou být nějaké absolutní hodnoty definovány.
S pozdravem
Jiří Schejbal
Tak myslím že nic moc.
Ultradiesel je speciálně aditivovaná standardní nafta, přičemž přidané aditivum zlepšuje jednotlivé parametry v závislosti na jejich výstupních hodnotách z rafinérie. Z tohoto důvodu nemohou být nějaké absolutní hodnoty definovány.
S pozdravem
Jiří Schejbal
Tak myslím že nic moc.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Použij hledat.
Ultradiesel jsem už lustrovali. A tím, že je u Globusu ještě neznamená, že je shit.
To máš tak. Bud uvěříš PR kampani Shell CR, že jejich nafta je to nejlepší. Sice jejich aditivace je na úrovni víry, než měřitelného objemu - viz. testy paliv, nafty. Takže si za příplatek koupíš to samé, co ve vedlejší pistoli.... ale pár molekul těch super aditiv tam přece je!
Ultradiesel jsem už lustrovali. A tím, že je u Globusu ještě neznamená, že je shit.
To máš tak. Bud uvěříš PR kampani Shell CR, že jejich nafta je to nejlepší. Sice jejich aditivace je na úrovni víry, než měřitelného objemu - viz. testy paliv, nafty. Takže si za příplatek koupíš to samé, co ve vedlejší pistoli.... ale pár molekul těch super aditiv tam přece je!
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Eidž
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
-
- .
- Příspěvky: 130
- Registrován: 15.09.2010 22:50
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Zkoušel jsem změřit pružnost (80-120 na 4st.) s Vervou a na obyčejnou naftu s OII 1,9TDI PD. Na stejném úseku při stejných podmínkách.
Verva diesel - 7,8s
Lukoil diesel - 7,8s
Ale tenhle motor možná není na kvalitu nafty tak citlivý. Při postupném přechodu Verva diesel - Tesco diesel plus (=ultradiesel) - Hypernova diesel jsem nepocítil žádný rozdíl ve výkonu, spotřebě či chodu motoru. U S-maxu tdci jsem nějaké rozdíly u prémiových naft zaznamenal.
Verva diesel - 7,8s
Lukoil diesel - 7,8s
Ale tenhle motor možná není na kvalitu nafty tak citlivý. Při postupném přechodu Verva diesel - Tesco diesel plus (=ultradiesel) - Hypernova diesel jsem nepocítil žádný rozdíl ve výkonu, spotřebě či chodu motoru. U S-maxu tdci jsem nějaké rozdíly u prémiových naft zaznamenal.
Focus ST
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Až někdo udělá test na brzdě, tak uvidíme.
Do té doby je to o víře.
Do té doby je to o víře.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Subjektivne nejsem schopen poznat rozdil mezi ruznymi palivy. Nejezdim stejne useky a i kdyby ano, staci vitr/bezvetri a vse je jinak.
A protoze to nepoznam, tak beru Vervu. Kladny vliv na motor beru jako prokazanou vec a hotovo.
Nicmene stale zastavam nazor, ze stejne palivo u ruznych cerpacek muze mit pomerne vyrazne jinou kvalitu. Obavam se, ze ani tak nezalezi na rafinerii (vetsinou vydavaji kvalitni palivo dle norem), ale na dopravci a provozovateli pumpy. A nemusi jit vzdy o umysl.
A protoze to nepoznam, tak beru Vervu. Kladny vliv na motor beru jako prokazanou vec a hotovo.
Nicmene stale zastavam nazor, ze stejne palivo u ruznych cerpacek muze mit pomerne vyrazne jinou kvalitu. Obavam se, ze ani tak nezalezi na rafinerii (vetsinou vydavaji kvalitni palivo dle norem), ale na dopravci a provozovateli pumpy. A nemusi jit vzdy o umysl.
- nemoo
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.05.2011 10:24
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Natankoval som v Hodoníne Verva diesel, ostavalo mi v nadrzi asi 120km dojazd este od fuel savediesel, ale spozoroval som hned zmenu v chode motora.
Ako bol hlucnejsi po shellke, tak je spat na normale, dokonca mam pocit kusok nizsia je dymyvosť.
takze hodnotenie spokojnost a uvidime ci aj uspora...
Ako bol hlucnejsi po shellke, tak je spat na normale, dokonca mam pocit kusok nizsia je dymyvosť.
takze hodnotenie spokojnost a uvidime ci aj uspora...
LIKE IT!!!
FF, 2.0 TDCi, 2008/04, 126k km.
FF, 2.0 TDCi, 2008/04, 126k km.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Jak ti to muze dymit, kdyz mas DPF? Co je to za blbost?
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Ja se priznam, ze bych docela rad videl muj vyfuk pri akceleraci. Ale stejne bych asi nic nevidel.
Obcas me malinko chyti lehky vztek, kdyz vidim nejakou O II, nebo i relativne nove Mondeo, jak pri kazdem zrychlovani vypousteji cernou dymovou clonu.
Obcas me malinko chyti lehky vztek, kdyz vidim nejakou O II, nebo i relativne nove Mondeo, jak pri kazdem zrychlovani vypousteji cernou dymovou clonu.
- nemoo
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.05.2011 10:24
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
DPF nemam. Btw, tu dymyvost som odsledoval na zaciatku, pravda je ze teraz po 500km a na konci nadrze som dym uz nevidel. Takze asi to bol nejaky pozostatok.
Davam pre vervu velke plus
Keby nam toto vozili aj na slovensko, bol by som tankoval tam.
Teraz tankujem prevazne v BA, kedze tu pracujem.
Davam pre vervu velke plus
Keby nam toto vozili aj na slovensko, bol by som tankoval tam.
Teraz tankujem prevazne v BA, kedze tu pracujem.
LIKE IT!!!
FF, 2.0 TDCi, 2008/04, 126k km.
FF, 2.0 TDCi, 2008/04, 126k km.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Verva asi 3. nadrz.
Z Cerneho mostu do Vlasimi a zpet (dalnice) = zhruba 150 km nekolikrat. TEMPO GPS 125-130, 50% klima. BC 6,1 , propocet pres tankovani 615 km a 39,18l = 6,37. Do prvniho vypnuti.
Chtel jsem zkusebne nabrat TOP Q na porovnani, ale parkoval jsem u stojanu, kde se mi pistole TOP Q tak nejak nechtela vejit do hrdla ...
Dneska tankovano Verva 34,40.
Z Cerneho mostu do Vlasimi a zpet (dalnice) = zhruba 150 km nekolikrat. TEMPO GPS 125-130, 50% klima. BC 6,1 , propocet pres tankovani 615 km a 39,18l = 6,37. Do prvniho vypnuti.
Chtel jsem zkusebne nabrat TOP Q na porovnani, ale parkoval jsem u stojanu, kde se mi pistole TOP Q tak nejak nechtela vejit do hrdla ...
Dneska tankovano Verva 34,40.
- Hampy
- Junior
- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Na Vervu mám ujeto prvních 1000 km, předtím jsem bral 5 nádrží Fuelsave Dieselu na Shellce a tak napíšu první porovnání. Subjektivně se mi zdá, že se motor ztišil, hlavně za studena jede kultivovaněji, nekolísají otáčky, prostě si přede tak nějak líp I startování se zlepšilo - chytá to podle mě čistěji a rychleji než předtím. Po zahřátí mi připadá že to jede stejně. Spotřeba stejná, pořád se držím kolem 6,0 l. Kouřivost jsem nepozoroval ani s shelláckou naftou, takže tohle hledisko nemůžu posoudit. Mám celoročně možnost jednou za měsíc pořídit nádrž Fuelsave Dieselu od Shellu za poloviční cenu, takže ji tam budu pravidelně prát dál, ale jinak budu tankovat Vervu 180 000 km není málo a nějakých 50 kč na nádrž mě nepoloží
Teď trošku přemýšlím že si na zimu pořídím VIF a budu ho do toho Fuelsaveu přidávat... do Vervy je asi nesmysl přilévat aditiva ne?
Teď trošku přemýšlím že si na zimu pořídím VIF a budu ho do toho Fuelsaveu přidávat... do Vervy je asi nesmysl přilévat aditiva ne?
Snad brzy bude: Ford S-max
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
ne, do Vervy aditiva už v podstatě nepatří. A s tím Fuelsave - jsem zvědavej, jestli bude zase nějakej test naft, jak dopadne. Ale pokud máš 1x za měsíc 1 nádrž za 1/2 ceny - to je slušná "nabídka"
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition
- Hampy
- Junior
- Příspěvky: 349
- Registrován: 30.07.2010 09:40
- Bydliště: Teplice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
No právě neber to při těch cenách Jsem docela zvědavej na zimu, dost lidí mě pošťuchuje že si s ropáčkem užijeme Doufám že to nebude podle nejčernějších scénářůmickielli15 píše:pokud máš 1x za měsíc 1 nádrž za 1/2 ceny - to je slušná "nabídka"
Snad brzy bude: Ford S-max
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.
- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
nevím, to by musely všechny diesely v zimě stát a jezdit jenom benzíny, což se evidentně neděje...
Já beru pouze vervu a nikdy, ani v minus 17 stupních jsem neměl problém nastartovat... někdo tu už i psal, že mu s vervou nafta zmrzla, ale asi to bude minimum případů. Jde taky o to mít na zimu v pořádku palivovej filtr. Ten taky dokáže pozlobit - u mě zatím nic, ťuk ťuk ťuk
Já beru pouze vervu a nikdy, ani v minus 17 stupních jsem neměl problém nastartovat... někdo tu už i psal, že mu s vervou nafta zmrzla, ale asi to bude minimum případů. Jde taky o to mít na zimu v pořádku palivovej filtr. Ten taky dokáže pozlobit - u mě zatím nic, ťuk ťuk ťuk
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů