Stránka 1 z 3

Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 02:27
od Sk8-Tibor
Co si o tom myslíte??

http://www.youtube.com/watch?v=WeH1-96z ... re=related



Co asi taková uprava obnáší??
Ja se o tom dozvedel nedavno prave z youtube

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 15:01
od karel_st170
Zdarec.....prosím tě jsem v kontaktu přímo z člověkem který má tohle auto a vůbec se to nevyplatí......posílal mi mail co to příjde a je to masakr......to raději prodám moje a přidám si a koupím nový st.....a hlavně je problém s přenosem točivého momentu na silnici.....uprava je to hezká ale oni vědí soudruzi od fordu proč tam dávali 170hp a né víc 8)

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 15:22
od killerhammer
mne sa nezda tych 184 kW
podla mna v tak lahkom aute ako je focus 1 musi dat 184 kW v rychlostiach nad 200 km/h ovela lepsiu dynamiku :!:
ked som na to video kukol, tak si myslim, ze to chodi este horsie ako mne (1.6 tonovy kombik 162 kW), teda to bude mat mozno okolo 150 kW :idea:

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 19:39
od pbjun
Njn jenze ono nejde jen o vykon, ale o kroutak a ten mas samozrejme u V6 lepsi navic objem nicim nenahradis... A taky zprevodovani je jinaci...

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 20:19
od m.a.x.i.m.u.s
V čem je objem tak lepší?

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 20:49
od pbjun
Tak objem nicim nenahradis. Kdyz vedle sebe postavis dva stejne auta a v jednom bude 3l V6 a ve druhem 2l turbo o stejnych vykonech tak se 2l nakonec stejnak nechytne... V kopci mensi obsah vzdycky ztrati at je prifoukly na stejny vykon jak ten vetsi obsach. Rekl bych lepsi prubeh kroutaku a vykonu, preci jen ten dopovany motor ma urcity rozsah otacek kdy tahne, ale ten atmosfericky ma ten pribeh vzdycky lepsi, s tim holt nic moc nenadelas...

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 21:35
od killerhammer
je to presne naopak ako pises
preplnany motor s mensim objemom ma lepsi priebeh krutaku, aj vyssiu hodnotu a preto je silnejsi v kazdej situacii (ak ma viacej kW), navyse ma mensiu spotrebu :idea:
sak si pozri trend ako sa downsize-uju motory aj v sportovych modeloch, napr V8 sa nahradzuje V6 turbo atd.

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 06.08.2009 21:47
od killerhammer
si kuknite este raz to video a odmerajte
0-100 km/h 10s (na videu 11s-21s)
0-160 km/h 20s (na videu 11s-31s)
0-200 km/h nevidno lebo isiel zo 60tky, ale bude urcite cez 30s

a porovnaj napr. so 191 kW mazdou 3 mps (preplnany stvorvalec turbom), ma
0-100 km/h 6.1s
0-160 km/h 14.6s
0-200 km/h 25.6s

to su uplne ine cisla v prospech mazdy. neexistuje, ze ten focus ma 184 kW, to bude 140-150 kW, mozno ani to nie :idea:

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 08:01
od pbjun
No jo jenomze hodnoty mazdy jsou papirove a ten focus jel nekde po ceste a jeste buhvi po jakem povrchu a v jakem terenu - kopec nekopec...

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 08:08
od karel_st170
To killerhammer:Nesmíš to tak prožívat......on tam má spoustu uprav a ten motor jede opravdu dobře ve srovnání s nornálním st170..... 8)

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 09:57
od killerhammer
beriem, ze to ide dobre voci 170k ale 250k to podla mna nie je ani zdaleka :idea: 8)

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 10:35
od karel_st170
nesmíš porovnávat 220 koní v mondeu versus 220koní ve focusu.......vždyt taky záleží na váze,převod.poměru,pneu....a hlavě na článku mezi volantem a pedálama :mrgreen:

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 10:39
od killerhammer
ja to neporovnavam
len som kukol video, pomeral casy (skonstatoval, ze to chodi horsie ako moje mondeo ktore ma len 162 kW a je tazsie asi o 400 kg !)
a teda tvrdim, ze to urcite nema 184 kW, takze je to podvod :idea:
navysenie vykonu tam je, ale ja to odhadujem na tych 140-150 kW, mozno ani to nie :idea:

inac 184 kW to by bola podla mna parada v starom STcku :idea:

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 11:08
od m.a.x.i.m.u.s
pbjun: Jsem stejného názoru jako KH. Turbo je mnohem lepší na zátah v nízkých otáčkách. Proto dřívější pravidlo obsah ničím nenahradíš je již historie...

Re: Focus ST170 Kompressor

Napsal: 07.08.2009 12:08
od karel_st170
Ja bych řekl že kompresor plní v závislosti na otáčkách.....a u turba občas v nízkých díry v plynu.......řekl bych že dokonalost je u motoru vw 2.0tfsi kde je použito turbo i kompresor.Samoždřejmě u 5-ti válcovýho turbomotoru st 166kw není žádná díra....ale u 1.8t třeba audi tt 165kw teda je!!to at mi nikdo neříká že v nízkych to jde dobře :!:

http://www.focus-projects.de

http://www.youtube.com/watch?v=n2uQt7Cl ... re=related