Stránka 1 z 3
Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 02:27
od Sk8-Tibor
Co si o tom myslíte??
http://www.youtube.com/watch?v=WeH1-96z ... re=related
Co asi taková uprava obnáší??
Ja se o tom dozvedel nedavno prave z youtube
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 15:01
od karel_st170
Zdarec.....prosím tě jsem v kontaktu přímo z člověkem který má tohle auto a vůbec se to nevyplatí......posílal mi mail co to příjde a je to masakr......to raději prodám moje a přidám si a koupím nový st.....a hlavně je problém s přenosem točivého momentu na silnici.....uprava je to hezká ale oni vědí soudruzi od fordu proč tam dávali 170hp a né víc

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 15:22
od killerhammer
mne sa nezda tych 184 kW
podla mna v tak lahkom aute ako je focus 1 musi dat 184 kW v rychlostiach nad 200 km/h ovela lepsiu dynamiku
ked som na to video kukol, tak si myslim, ze to chodi este horsie ako mne (1.6 tonovy kombik 162 kW), teda to bude mat mozno okolo 150 kW

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 19:39
od pbjun
Njn jenze ono nejde jen o vykon, ale o kroutak a ten mas samozrejme u V6 lepsi navic objem nicim nenahradis... A taky zprevodovani je jinaci...
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 20:19
od m.a.x.i.m.u.s
V čem je objem tak lepší?
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 20:49
od pbjun
Tak objem nicim nenahradis. Kdyz vedle sebe postavis dva stejne auta a v jednom bude 3l V6 a ve druhem 2l turbo o stejnych vykonech tak se 2l nakonec stejnak nechytne... V kopci mensi obsah vzdycky ztrati at je prifoukly na stejny vykon jak ten vetsi obsach. Rekl bych lepsi prubeh kroutaku a vykonu, preci jen ten dopovany motor ma urcity rozsah otacek kdy tahne, ale ten atmosfericky ma ten pribeh vzdycky lepsi, s tim holt nic moc nenadelas...
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 21:35
od killerhammer
je to presne naopak ako pises
preplnany motor s mensim objemom ma lepsi priebeh krutaku, aj vyssiu hodnotu a preto je silnejsi v kazdej situacii (ak ma viacej kW), navyse ma mensiu spotrebu
sak si pozri trend ako sa downsize-uju motory aj v sportovych modeloch, napr V8 sa nahradzuje V6 turbo atd.
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 06.08.2009 21:47
od killerhammer
si kuknite este raz to video a odmerajte
0-100 km/h 10s (na videu 11s-21s)
0-160 km/h 20s (na videu 11s-31s)
0-200 km/h nevidno lebo isiel zo 60tky, ale bude urcite cez 30s
a porovnaj napr. so 191 kW mazdou 3 mps (preplnany stvorvalec turbom), ma
0-100 km/h 6.1s
0-160 km/h 14.6s
0-200 km/h 25.6s
to su uplne ine cisla v prospech mazdy. neexistuje, ze ten focus ma 184 kW, to bude 140-150 kW, mozno ani to nie

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 08:01
od pbjun
No jo jenomze hodnoty mazdy jsou papirove a ten focus jel nekde po ceste a jeste buhvi po jakem povrchu a v jakem terenu - kopec nekopec...
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 08:08
od karel_st170
To killerhammer:Nesmíš to tak prožívat......on tam má spoustu uprav a ten motor jede opravdu dobře ve srovnání s nornálním st170.....

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 09:57
od killerhammer
beriem, ze to ide dobre voci 170k ale 250k to podla mna nie je ani zdaleka

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 10:35
od karel_st170
nesmíš porovnávat 220 koní v mondeu versus 220koní ve focusu.......vždyt taky záleží na váze,převod.poměru,pneu....a hlavě na článku mezi volantem a pedálama

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 10:39
od killerhammer
ja to neporovnavam
len som kukol video, pomeral casy (skonstatoval, ze to chodi horsie ako moje mondeo ktore ma len 162 kW a je tazsie asi o 400 kg !)
a teda tvrdim, ze to urcite nema 184 kW, takze je to podvod
navysenie vykonu tam je, ale ja to odhadujem na tych 140-150 kW, mozno ani to nie
inac 184 kW to by bola podla mna parada v starom STcku

Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 11:08
od m.a.x.i.m.u.s
pbjun: Jsem stejného názoru jako KH. Turbo je mnohem lepší na zátah v nízkých otáčkách. Proto dřívější pravidlo obsah ničím nenahradíš je již historie...
Re: Focus ST170 Kompressor
Napsal: 07.08.2009 12:08
od karel_st170
Ja bych řekl že kompresor plní v závislosti na otáčkách.....a u turba občas v nízkých díry v plynu.......řekl bych že dokonalost je u motoru vw 2.0tfsi kde je použito turbo i kompresor.Samoždřejmě u 5-ti válcovýho turbomotoru st 166kw není žádná díra....ale u 1.8t třeba audi tt 165kw teda je!!to at mi nikdo neříká že v nízkych to jde dobře
http://www.focus-projects.de
http://www.youtube.com/watch?v=n2uQt7Cl ... re=related