Vzduchový "pytel"

Odpovědět
Uživatelský avatar
halda41
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 23.10.2009 12:23
Bydliště: Hradec Králové

Vzduchový "pytel"

Příspěvek od halda41 » 24.10.2009 12:02

Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1.6 16V u FFII.
Při přidání plynu z volnoběžných otáček, je od sání slyšet takové "pff". Jako-by to mělo vzducový "pytel", U předchozích aut, jsem se s tím nesetkal.
Focusík, výbava Style, je narozen v Listopadu l.p.2007 a má za sebou 40 000 km bez sebemenšího problému.
Díky za Vaše postřehy :)
Ford Focus II kombi, 1.6 16V 74 Kw,11/2007, výbava Style,panther black.

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od Quickie » 24.10.2009 12:31

myslíš ked z volnobehu pridaš prudko plyn? také baf.. baf.. ? to je asi normalne.. mne to robi tiež a po vymene filtra za K&N je to ešte vyraznejšie :wink:

Uživatelský avatar
halda41
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 23.10.2009 12:23
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od halda41 » 24.10.2009 12:55

...přesně tak.Jsem se ptal taky ve dvou servisech ( Mapro, Auto In), prej je to OK. Ale měl jsem pocit, že se mě spíš chtěj zbavit.Zdá se mi, že to má takovou prodlevu a prostě nejde to pěkně od spoda.
Tak se ještě ujišťuji tady... :)
Ford Focus II kombi, 1.6 16V 74 Kw,11/2007, výbava Style,panther black.

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od Johnyy » 24.10.2009 13:39

tenhle motor pěkně od spoda asi nikdy nepude :lol:
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
halda41
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 23.10.2009 12:23
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od halda41 » 24.10.2009 18:47

Já vím, nečekám od toho zázraky, ale ten "baf" zvuk je prostě divnej. Třeba u Golfa, (1.6 16V 74Kw) jsem to neslišel :(
Ford Focus II kombi, 1.6 16V 74 Kw,11/2007, výbava Style,panther black.

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od Quickie » 24.10.2009 22:08

jak divnej? 8O
mne sa ten zvuk páči :mrgreen:

Uživatelský avatar
halda41
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 23.10.2009 12:23
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od halda41 » 26.10.2009 08:15

budí to dojem,jako že to podchází. Mě se to nelíbí.
Ford Focus II kombi, 1.6 16V 74 Kw,11/2007, výbava Style,panther black.

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od Gromik » 28.10.2009 09:45

Taky jsem si toho všimnul, ale mám za to, že je to normální ... osobně tomu říkám "větříček před bouří" :-D (na 2. či 3. stupeň).

Jinak tento motor jde odspoda, ale musíte za spodek považovat 2.000 otáček :-) ... se 100-oktanovým benzínem už tak od 1800ot. (vlastní zkušenost s Carrera 100).
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Špíz
Junior
Junior
Příspěvky: 396
Registrován: 19.02.2009 12:59
Bydliště: Českobudějovicko

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od Špíz » 01.11.2009 15:08

Mě to se stejným motorem dělá taky. Brácha když měl VW Polo 1.4 tak to samý!
To je mormální.
Ale zajímalo by mě, co to přesně je?
Ford Focus II. HB 2005 1.6 16V 74kW blue aquarius
Galerie: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=19792

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od C4R3W » 10.08.2011 11:06

To same dela i muj Focus, delal mi to i Escort (1.6 Zetec, 90 HP, 06/2000)... Je to normalni;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od silverwolf » 10.08.2011 13:10

Já nic neslyšim
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od V12 » 12.08.2011 09:50

Vcera som sa vozil na Mondeu 2.0i, ked som mu sliapol na krk, tiez bolo pocut taketo "nadychnutie". Neriesil by som to, je to pocut na x dalsich autach.
halda41 píše:Zdá se mi, že to má takovou prodlevu a prostě nejde to pěkně od spoda.
Tak se ještě ujišťuji tady... :)
Atmosfericky 16 ventil 1.6i od spodu nepojde nikdy - je jedno ci ma 66 alebo 96 kW, nema potrebny objem na vygenerovanie dostatocneho krutiaceho momentu, s tym sa treba zmierit. Co je ale "odspodu" ? 1500 rpm ? 2000 ? 2500 ? Velka vacsina 1.6i sa zacina ako - tak prejavovat prave od tych 2500 otacok, kde uz maju okolo 130 - 140 Nm. Napr. atmosfericky dvojliter Duratec HE ma tych 150 Nm (maximum pre 1.6i) uz v 1500 otackach a ani v maximalnych (6500) nejde pod tuto hodnotu. Preto ho pri beznej jazde vobec netreba vytacat. To ma priaznivy vplyv na spotrebu ako aj zivotnost.

Ak Ti vadi oneskorenie - posad sa do turbodieslu a tam uvidis, co je oneskorenie tahu za stlacenim plynu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mudr.Hematolog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: 24.06.2010 23:40

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od Mudr.Hematolog » 04.09.2011 12:46

1.6 16V ma 140Nm pri 2000 ot/min a max ma 150Nm pri 4000 ot. .....dokonca pri 2500 mierne klesne......cize az take zle to nebude :) .... ja v meste bezne jazdim do 2500 ot. nakolko je zbytocne viac tocit...ak ta nezastavi semafor, tak nejaky dedko v klobuku......ak chcem naozaj zrychlit, tak od 3000 ot.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vzduchový "pytel"

Příspěvek od V12 » 05.09.2011 12:30

Prave tento pokles okolo 2500 rpm by ma velmi zaujimal, pretoze prave toto su otacky, kde sa jazdi 90% casu. Z akeho dovodu to je ? Je to dosledok plnenia emisnych noriem ? Keby mal variabilny rozvod, dokazem to pochopit. Takto nie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti