Kryt pod motor FF2

Nápravy, řízení ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
Moni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jilemnice

Kryt pod motor FF2

Příspěvek od Moni » 05.09.2006 21:02

Ahojky, máte někodo zkušenost z krytem pod motor, který prodávají v Elitu asi za 1600,-? Trochu mě zarazilo, že je univerzální. Ale ve Fordu ho mají asi za 8000,- což mě přijde hrozně moc.

FORD FUCUS kombi GHIA 1,8TDCi 85KW

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 06.09.2006 10:22

Mno taky bych o něj měl zájem. Nejen pro to že když nekdy vemu zatáčku víc při kryji tak abych neurval vanu atd,ale taky by to mohlo bránit stříkání bláta a podobných sajrajtů na motor ne?? Poraďte prosím jestli je to k něčemu??? :P Jo dáš sem ptosímtě ten link na tu vanu(nemužu ho najít),dík.
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
hide
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 872
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od hide » 06.09.2006 13:42

Motor pak míň chladí, je to vhodný asi jenom pro nafťáky, ale na benzíňak nevím. :?

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10357
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 06.09.2006 14:12

Ja to měl na služební Koktávce a 2x jsem ho urval(Vždycky vyskočil a při větší rychlosti se ulomyl o silnici) po třetí jsem ho tam už nenechal dávat. :twisted:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
romanm
Junior
Junior
Příspěvky: 377
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JC

Příspěvek od romanm » 09.09.2006 09:34

mluvil jsem o tom nekdy s Fokim a rikal ze dily z ELITU moc nepasujou,chtel jsem ho taky ale vzhledem k tomu chlazeni nevim,nevim, a pak to nandavani a sundavani pri vymene oleje.....
Ford Focus Kombi 1.6i(74kw) r.v.2002 Polar Silver


Obrázek

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Příspěvek od pipin » 09.09.2006 11:27

Spodní kryt motoru z elitu mám asi měsíc. Chlazení, to byla věc které jsem se taktéž obával ale rozhodl jsem se zkusit to. Takže mé zkušenosti - při prvním přisazení na spodek motoru jsem si nejdříve myslel že se v elitu spletli a dali mi něco jiného. Je to mkus pružného robusního plastu který je na hranách zhruba zbaven otřepů a značně zprohýbaný. Po důkladném přisazení se začalo zdát že bych tam kryt mohl namontovat a to se nakonec poměrně slušně podařilo. Doporučuji si zakoupit v mototechně plastové hmoždinky do obdelníkových otvorů asi rozměru 10x6 mm (bez problémů jsem vhodné sehnal)a příslušné samořesky vhodné velikosti včetně podložek. Montáž jsem provedl sám ale hlavně vzačátku bych druhého pomocníka uživil. Než se podaří kryt přichitit alespoň na jeden vrut je to síla. Po montáži kryt perfektně drží a nedovedu si představit že by se uvolnil i při nárazu. Přichycení jsem provedl 3x na nápravnici do hmoždinek,2x pod chladič do hmoždinek a navíc do každého podběho na tři samořezky , jednou do hmoždinky a 2x do plastového podběhu. Po přitažení se výrazně spevní plastové podběhy i nárazník o které se opírají takové plastové trny které z krytu vystupují. Co se týče chlazení v předí části krytu jsou tři vyřízlé otvory asi 15 x10 cm které jsou v místě před převodovkou a olejovou vanou motoru. Přes jeden z nich se dá poměrně snadno demontovat filtr oleje . Jeden otvor jsem vyřezal sám v místě olejové zátky protože pokaždé demontovat kryt při výměně oleje,tak to teda néééé :!: V prvních kilometrech jsem bedlivě sledoval jestli se motor nebude přehřívat ale nic jsem ani při vyšších teplotách nezaznamenal. Samozřejmě jsem nemohl sledovat teplotu serva nebo něso podobného ale zdá se že vše bude ok. Motor je zvenku o něco méně slyšet a opravdu se příliš nešpiní . Zatím mám z celé ůpravy dobrý pocit a mohu doporučit.
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 09.09.2006 18:27

Pipin: Tak fain, asi do toho pujdu taky. Můžu se zeptat kde si ho koupil?? A nebo sem dej link, přece jenom každej výrobce to dělá trochu jinak!!
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Příspěvek od pipin » 10.09.2006 11:10

Kryt jsem koupil v elitu v Olomouci ale elit má po ČR spoustu poboček .
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
Condor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Condor » 13.09.2006 07:50

Kryt motoru od Elitu mám namontovaný asi půl roku a zatím mám s touto úpravou pouze kladné zkušenosti. Problémy s teplotou motoru jsem nepozoroval ani při letošních vedrech. Co se týká hluku, nějak to nedokážu posoudit, ale v každém případě je nyní motorový prostor stále čistý a o to mi šlo především (super hlavně v zimě na našich přesolených silnicích). S Focusem jsem letos projel i několik nepěkných polních cest a žádný problém.
Faktem je, že kryt si koupíte spíše jako zdařilý polotovar, který je nutné trochu upravit a montáž je lepší provádět ve dvou.
Ford Focus Combi 1.6 16V 2001

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 19.09.2006 15:30

No tak do něj půjdu taky, před měsícem mi pod auto vletěl holub a docela to bouchlo, doma jsem vylezl a kouknul pod auto a nikde jsem ho neviděl, tak jsem říkal OK, autu se nic nestalo a holuba tam zapasovanýho nemám. No o víkendu jsem otevřel motor, abych mrknul na kapaliny a nestačil jsem se divit 8O 8O
mezi svíčkama lebka se zbytky křídel, na bloku motoru (či co toje) přivařený nohy a celej motorovej prostor vypadal jak rozdrbnutá peřina. Je zajímavý, že po masu nebyla ani památka (mně to nevadilo, hlad jsem ani neměl), ale peří bylo úplně neporušený a nespálený (proto se asi opeřenci před tepelnou úpravou škubají :P ).
Známej mě utěšoval, že mám o něco silnější motor 101koní a 1holub, ale to čištění nebylo zrovna příjemný.

:roll: :roll:
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 19.09.2006 21:20

:lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

KRYT POD MOTOR

Příspěvek od elounek » 29.10.2006 13:17

No pánové blíží se zimní období a také nemám kryt pod motor.Jelikož jezdím na hory a bude sních a jak se říká sračky mám strach aby se mě něco nestalo s olektromagnetickou spojkou na klimačce.Přeci jenom je to tím krytem chráněný!Koupit?Nekoupit?Poraďte.

Uživatelský avatar
Moni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Moni » 29.10.2006 19:58

Ten kryt pod motor z Elitu za necelých 1800,- docela ujde, není to sice jako originál, ale je to dostačující.
FORD FUCUS kombi GHIA 1,8TDCi 85KW 2002

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od elounek » 29.10.2006 20:17

Moni píše:Ten kryt pod motor z Elitu za necelých 1800,- docela ujde, není to sice jako originál, ale je to dostačující.

Jo jo je mě to jasný ,že ujde, ale jde o to jestli to tam vrazit nebo né!Jde mě o tu klimatizaci a tak.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 29.10.2006 21:02

Myslis, ze by tam ten kryt nedali, kdyby ti jedna zima mela odrovnat pulku auta? Ten bordel se tam tak lehce nedostane, pokud to nehodis do rybnika.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti