Stránka 1 z 1

ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 17.03.2010 11:27
od Hanss
Zdravím Vás všechny!
Už mě, mám 1,8tdci/2004, to leze na mozek. Každé ráno otočím klíčkem, nechám nažhavit a otočím.... Motor se protočí a zhasne (at je zima nebo léto). Zkusím to znova a bez problémů naskočí!
V průběhu dne, i dyž motor uplně vychladne, vždy naskočí na poprvé!
Mám nové svíčky, nový startér... Pořád to samé! Nevím co stím!

Předem díky za rady!
Honza

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 17.03.2010 12:37
od petersbond

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 17.03.2010 13:22
od Hanss
Díky moc za odkazy.... Je to hrozně vyčerpávající čtení, které vůbec nic nepoví.....

Můj problém je ten, že ráno musím otáčet klíčkem 2x nechápu proč! Když na druhý pokus naskočí tak je vše OK!
Jak dlouho v sekundách vám trvá žhavení? Mě asi 2-3s... nebo nemůže to být palivovým čerpadle, které na poprvé málo natlakuje naftu?
Ještě bych měl říci, že vstřiky mám na podzim měněný všechny čtyři (asi 4000km)...

Díky

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 17.03.2010 14:19
od Vewehr
2-3 s je málo. Tak dlouho možná svítí kontrolka na palubce, ale motor žhaví dýl. Jestli startuješ, když jsi v autě sám, dej hlavu k volantu a dívej se na počítadlo km na palubce. Tak 4-5 s po zhasnutí kontrolky by mělo slyšitelně cvaknout vpředu relé a třeba mně se ještě trochu jasněji rozsvítí podsvětlení počítadla km. Teprve v tomto okamžiku je vypnuté žhavení a hned po cvaknutí otoč klíčkem a chvíli ho drž. Možná žhavíš krátce a až druhé žhavení je dostatečné. Při mrazech běžně žhavím 2x normálně (po prvním cvaknutí relé klíček vrátím o polohu zpět, ihned nažhavím znova a teprve pak startuju). A starty v pohodě.

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 18.03.2010 07:26
od Hanss
Teda díky, paráda! Hned zítra ráno to zkusím!
Doposud jsem měl jennom benzíňáky a žhavení mi bylo cizí :-)
Prováděl jsem to takhle.
Počkal jsem, až kontrolka zhasne a hned potom jsem točil (víš jak aby to zase nevychladlo :-)) je to moje neznalost.
Ještě jednou díky!

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 18.03.2010 23:43
od hihi
No nevím jak TDCI, ale mě loni startovalo auto se všemi vadnými svíčkami na delší (4s?) točení na poprvé (-10st°C)... A teď hned. prostě nevím, co je to žhavit dvakrát.

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 20.03.2010 19:49
od Milano
tdci v mrazu bez žhavení nastartuje těžko, i když v diesel servisech tvrdí, že by mělo, ale skutek utek...ale s dobrejma žhav. svíčkama já problém nemám vůbec žádnej (220t. a kromě žhavičů vše origo)

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Napsal: 23.03.2010 23:38
od Vewehr
Tak jak to dopadlo? Horší vstřiky, zasviněný startér a to všechno může přispět k tomu, že i když někdo chydá s chcíplými žhaviči, jiný nemusí. Pomohlo to?