samovybíjení
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
Ano,je to https://www.bmshop.eu/p/parrot-ck-bluet ... gK8bPD_BwE
Hláška nějaká myslím po vypnutí proběhla,nevím přesně ale vyzkouším.Jinak volal jsem několika elektrikářům a jednomu když jsem popsal symptomy,tak první co řekl "vy máte určitě Forda" Měli teď prý na Fiestě úplně stejné problémy a byla to vyzkratovaná řídící jednotka motoru,nejspíš od vody.Což by u mě odpovídalo rezavým šroubům v mot.prostoru,že to nějakej blbec umyl wapkou a nechal bez vysušení.Ale zas je divný že to normálně startuje a za jízdy žádný náznak problému.
Hláška nějaká myslím po vypnutí proběhla,nevím přesně ale vyzkouším.Jinak volal jsem několika elektrikářům a jednomu když jsem popsal symptomy,tak první co řekl "vy máte určitě Forda" Měli teď prý na Fiestě úplně stejné problémy a byla to vyzkratovaná řídící jednotka motoru,nejspíš od vody.Což by u mě odpovídalo rezavým šroubům v mot.prostoru,že to nějakej blbec umyl wapkou a nechal bez vysušení.Ale zas je divný že to normálně startuje a za jízdy žádný náznak problému.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: samovybíjení
Vyzkousej urcite. Pokud Parrot hlasku nenapise a jen zhasne, jsou prehozene vodice napajeni stalych 12V a spinanych 12V po klicku. V original kabelazi Parrotu se to prehazuje na drzacich trubickovych pojistek, ktere jsou prave na techto vodicich.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
Tak Parrot píše nashledanou.Dnes jsem musel odpojit a zapojit baterku abych vubec nastartoval,bud svitily ty tři kontrolky a když po chvilce zhasly a rosvítily se normální kontrolky jako před startem a já šlápl na spojku tak nic,zase se jen rozsvítily ty tři kontrolky a takhle furt dokola ale přitom zapalování bylo jakoby vypnuté,protože ten Parrot se nerozsvítil,ale v motoru cosi bzučelo,asi škrtící klapka.Ta ECU taky vypadá že bude dobrá ale vyndat se mi jí nepodařilo bez demontáže airboxu tam není místo.Už jsem z toho zoufalý
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13052
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: samovybíjení
Nechci strašit, ale není to nějaký povodňový utopenec?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
To nevím ale snad ne.Nic tomu nenasvědčovalo.Ani náznak plísně nebo něčeho podobného,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9403
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: samovybíjení
Být tebou, tak začnu tím, že vytahuju pojistky postupně z GEMu
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
To už jsem zkoušel včera večer,jestli teda jsou to pojistky pred spolujezdcovyma nohama,nevyndaval jsem úplně všechny,páč zavazely ty svazky kabelů a neměl jsem tolik času ale výsledek nula.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: samovybíjení
1. test: prohod rele R2 (kakson) a R4 ... R4 ma o nozicku vic, ale to nevadi - deje se to stale?
2. test: kdyz prijdes k autu, ktere je "samozaple" bez klicu a zkusis ho nastartovat, jde to? pise neco?
------------
pises, ze sviti motor (oranzova), ESP (oranzove auto ve smyku) a omezovac (to je co?) ... chtelo by to diagnostikou zjistit, ktera jednotka je pod napetim kdyz nema byt
2. test: kdyz prijdes k autu, ktere je "samozaple" bez klicu a zkusis ho nastartovat, jde to? pise neco?
------------
pises, ze sviti motor (oranzova), ESP (oranzove auto ve smyku) a omezovac (to je co?) ... chtelo by to diagnostikou zjistit, ktera jednotka je pod napetim kdyz nema byt
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
Zkusim hned jak prijdu z prace,zkusim udelat video toho,co to dela.Omezovac jsem myslel tu cervenou sipku v levem budiku
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
Tak video je zde.Po prohození relátek R2-R4 žádná změna.Pokud nechám klíče mimo auto,nenastartuju,objeví se hláška "klíč mimo vozidlo" a "klíč nebyl rozpoznán" nebo tak nějak a zapalování stále nejde vypnout.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: samovybíjení
na dalku k tomuhle nic neporadim ... je to "des" ... to dela od zacatku nebo to zacalo po nejake uprave?
autoelektrikar musi zmerit, kde zustava napeti a odkud se bere
autoelektrikar musi zmerit, kde zustava napeti a odkud se bere
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
Začlo to vybitou baterkou,když auto stálo 14dní u dovozce a čekalo se až pošlou z D papíry.Dala se nová baterka a vše fungovalo ani ne týden.Pak jsem jednou dojel ke garáži a když jsem vypnul motor tak místo aby zůstal svítit displej,svítily ty tři kontrolky,tak jsem párkrát stlačil starovací tlačítko a přestalo to.Myslel jsem že je třeba slabá baterka v klíči a doma jsem jí vyměnil.Druhý den jsem ráno musel odemknout manuálně,auto psalo "klíč nedetekován" ale po vložení klíče do zdířky šlo auto nastartovat,ovšem při vypnutí opět svítily ty tři konrolky.Jel jsem hned do Forda,neměli čas ale elektrikář odpojil všechny ty štekry u spolujezdcových nohou,vytáhl ten bazmek s pojistkama a pohledem zkontroloval a vrátil zpět,kontrolky zhasly ale svítila furt hláška o klíči.Tu jsem odstranil doma,když jsem zjistil že jsem dal baterku do klíče obráceně Hned jsem to šel zkusit a auto odemykalo,zamykalo,hláška zmizela,dal jsem novou baterku i do druhého klíče.Jezdil jsem další 3 dny úplně bez problémů,pak jeden den auto stálo.Ráno jsem ani neodemkl,baterka úplně mrtvá,měla 3V.Dal jsem jinou a pak jsem začal hledat a měřit ten klidovej odběr a zjistil jsem že místo uspání se zapne pseudozapalování,Podivné je že jeden den jsem vyměnil R4 za jiné a naměřil jsem po 40min 0,01-0,02A,a nic nesvítilo,tak jsem myslel že mám vyhráno ale ráno to bylo ještě dobrý a odpoledne už kontrolky svítily.V podstatě to dělá jak jsou ty vedra.Na diag jsem objednanej ve středu,pak by se měl do Forda vrátit elektrikář po dovolený,ale sere mě to,nejdelší týden v životě,to čekání.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: samovybíjení
v kufru pod kobercem nalevo je jednotka KVM - ma 5 konektoru - vsechny odpoj a koukni, zda v nich neni vlhko/rez
rele R4 totiz nespina GEM, ale KVM
rele R4 totiz nespina GEM, ale KVM
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Srandik32
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2019 07:19
- Bydliště: Chodov u K.V.
Re: samovybíjení
Tak jsem zkousel je odpojit na rychlo nez jsem sel do prace. Vsude krasne sucho,zadna rez,jen trosku prach. Kdyz odpojim ty prvni dva konektory tak sviti displej spravne a blika dioda,ale to je jako kdyz odpojim R4.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23444
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: samovybíjení
protoze odtud vede drat ovladajici R4 ... chtelo by to vyzkouset jinou bezklicovou jednotku (KVM), jestli v ni neco neodeslo
asi posledni tip na dalku: zkontroluj vsechny pojistky (tzn. vytahnout a kouknout proti svetlu, jestli je dobra ... nebo promerit) ... odpoj baterku, zkoukni pojitky v motorovem prostoru a pak i v nohach spolujezdce
asi posledni tip na dalku: zkontroluj vsechny pojistky (tzn. vytahnout a kouknout proti svetlu, jestli je dobra ... nebo promerit) ... odpoj baterku, zkoukni pojitky v motorovem prostoru a pak i v nohach spolujezdce
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 16 hostů