Stránka 1 z 1
Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.05.2010 12:45
od KASHA
Mám problémek,
měnil jsem palivový filtr na svém 2,0 TDCi a nemůže se mi dostat nafta do vstřiků. startováním jsem dostal naftu a zaplavil filtr ale hadička od filtru k rozdělovací liště není stále zaplavená, už sem natom vytřískal dvě baterky. Nějaká rada? slyšel jsem o možnosti použití ruční pumpičky, která se nasadí na přívod paliva před filtr a samotný filtr a ručně se natlačí nafta až do "motoru", otázka, jestli to takhle opravdu funuguje popř. nějaký jiný nápad.
Díky za jakoukoliv radu KASHA
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.05.2010 12:53
od foki
to jsi na nejlepsi ceste oddelat striky protoze jedou na prazdno , dela se to tak ze u noveho filtru jsou takove zaslepky , tim se utesni hadicky aby nespadla nafta , vymeni se filtr , pak se da rucni pumpicka na privod a pripoji se obe hadicky , povoli se odvzdusnovak na filtru na ktery se da hadicka a pumpuje se tak dlouho dokud neni hadicka plna ciste navty , zavre se odvdusnovak a melo by to byt hotove . ja to nechavam jeste chvili bezet s pumpickou a pak ji sundam .
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.05.2010 13:00
od KASHA
Tou pumpičkou se dostane teda nafta až k těm vstřikům a přebytečný vzduch odejde "zpátky" do filtru a přes odvzdušňovací ventilek ven??
v tom případě mě napadá jediná otázka: kde se dá ta pumpička sehnat???
Jinak díky za odpověď FOKI!!
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.05.2010 14:05
od stand
Ono jestli to chceš zmáknout bez pumpičky odpoj průhlednou hadičku u filtru, zvedni nahoru a zalej naftou aby nezbyla jediná bublina otoč startérem objeví se nové bulblinky znova zalej, pak připoj na filtr, nahoře na filtru povol odvzdušňovák a zalej filtr naftou až po okraj a musí vrčet...
Hledej sifonovou nebo ruční pumpičku
http://www.zbozi.cz/items?q=sifonov%C3% ... ab&redir=1
Ps: Zlatá 1,7DTY (ysuzu) v Astře, tam jsem vyndal starou vložku, odsál starou naftu s bordelem, vyčistil nádobu nasadil filtr zavřel nádobku a nastartoval..
Foki jaké záslepky? u 2.0TDCI se mění vložka....
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.05.2010 15:05
od horis
Ty záslepky jsou součástí balení filtru. Já měl i pumpičku, ale i tak mi to trvalo dost dlouho než chytl

. Jinak výměnu máš popsanou v knize "Jak na to"
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.05.2010 15:20
od stand
Nj nekupuju origo filtr,Kupuju MANN tam to není součástí balení

Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 24.06.2010 20:14
od mickielli15
a jak toto dělají v autorizovaným servise? Mě se zdá, že tyhle fígle v mnoha autorizovaných ani neví. Nebo se mýlím? To by jim to tam přeci nenastartovalo. Zase mi nepřijde, že to tam dělaj s tou pumpičkou - ale zase bez ní to někdy teda ani nenastartuje. Jakej je tedy oficiální postup? Díky za odpovědi.
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 25.06.2010 06:39
od foki
ta pumpicka je jako original pripravek s ruznýma adapterama .
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 25.06.2010 11:46
od mickielli15
aha, díky Foki

Mě se to teď blíží, nejradši bych jel k Tobě na ten palivák, ale teď nemám cestu za mamkou do CB, což mě mrzí, protože u Fordu tomu mnohdy rozumí tak nějak různě... no uvidíme, práce nad hlavu, ale kdybych tam náhodou našel nějaký časový okno, mohl bych se ozvat? Už bych Tě taky rád poznal, když jsem původně Budějčák...

Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 25.06.2010 19:18
od zuntak
JJ to je velkej průser točit bez nafty to pak ty vstřiky jdou do haje,tím zalití se to dostane k čerpadlu a pak teprv do rozdělovací lišty takže kus cesty ještě ke vstřikům,třeba u nákladáku se to nejlépe a kord u artrosu dělá nejlíp přes roztlačení,to se tam ta nafta dostane nejlépe,jinak na to maj tam tlačítko a to by se vytřískala baterka.U osobaku je nejlepší použít ty záslepky než aby to spadlo.Ono stačí mít nedotažený ovzdušnovák na filtru a dělá to taky pěkný bordel.
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 07.10.2010 08:28
od gubajs
Zdravím všechny...
měl bych velkou prosbu, potřebuji na fofo 1.8 tdci 2003 odvzdušnit palivovou soustavu po odpojení přívodních hadic a hadic k čerpadlu,pročetl jsem spousty příspěvků a nejraději bych to udělal dle Fokiho návodu s tím že si seženu tu pumpičku,ale netuším kde najdu na filtru odvzdušňovák, filtr jsem měl poslední tři týdny několikrát v ruce,ale že bych tam viděl odvzdušnovaní mi nějak nejde,jinak řečeno filtr je plechový na pravé straně v rohu v motorovém prostoru bokem hned vedle nádobky na servo, má tři výdody,jeden bude vstupní od nádrže, druhý bude vývod do vysokotlakého čerpadla a třetí (vede k němu od čerpadla hadiče červěně označená-nevím jistě ale mohla by to být přepadová hadice kudy jde nafta která jde od vstřikovačů přepadovýma hadičkama přes čerpadlo nazpět?) prosím tedy jak se to dělá u ford focus 1,8 tdci 2003 (motor duratecq)
Gubajs
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 11.10.2010 11:19
od gubajs
už to mám je to opravdu ze spoda a všem se omlouvám
Re: Zavzdušněný palivový systém??
Napsal: 06.08.2012 22:42
od vita_k
tak ja se musim pochlubit, jak jsem to malem nezvladl.
menil jsem palivovy filtr tak ze sundam hadicku a drzim prstem a druhou to same.
dam novy paliv filtr a nasadim hadicku vstupu do filtru. pak nasadim druhou hadicku a nenastartuju.
chyba byla v tom, ze kdyz byla nasazena hadicka na vstupu noveho filtru, tak vystup nebyl uzavren prstem ani spuntem.
Takze vzduch vsude :(
tak pumpicku nemam, samozrejme, tak jsem poslouzil jako pumpa ja... :) No nic prijemneho to nebylo. ale jakmile jsem odvzdusnil hubou filtr, tak jsem nasadil hadicku a nafta uz se nacucla.
Jsem zvedav, jestli to neodnesl vstrik/cerpadlo nebo neco.