Stránka 1 z 10
Začíná ranní chlad
Napsal: 12.10.2006 21:19
od Obake
Dieseluv motor mého oře startuje až na druhé otočení klíčkem

na první jakoby naskočí ale hned zase umře

napodruhé je vše OK

je to normální, nebo je někde chyba?

prosím o radu

Napsal: 12.10.2006 22:14
od Ahmed
Noo, zkus pohledat, nekde se to tu resilo. Mozna to je nejaky problem s volnobehem, pokud uz to chytne. Kdyz to chytne a pridas plyn, tak to taky chcipne?
Napsal: 13.10.2006 21:32
od 4100
Skus skontrolovat kapacitu a hlavně stav baterie. Dělalo mi to to samé, až jsem vyměnil baterii - byla tam 43Ah - za novou - 72Ah, startuje božsky. I když třeba máš správný ůdaj s kapacitou, ta tam už nemusí být... Proměřit, případně vyměnit! Případně můžeš na skoušku zvýšit kapacitu připojením další baterie přes kabely... Pak uvidíš...
Napsal: 14.10.2006 02:04
od boss99
me to toky dela a myslim ze motor je ok...
Napsal: 14.10.2006 21:34
od Obake
děkuju za rady, ještě jsem dostal typ na žhavící svíčky

baterie je OK a napodruhý to chyta v pohodě, takže ten volnoběh asi taky ne

Zkusil jsem to jenom nažhavit bez startu a nažhavit podruhý a nastartovat, a chytá dobře, tak asi opravdu ty svíčky

Napsal: 19.10.2006 18:11
od Noah
Mam tohle auto sotva mesic a zacalo mi presne to same delat taky,baterie OK pres den chyta normalne i kdyz stoji cely den ale rano nekdy na podruhe nekdy napotreti.Zacinam mit obavu co bude v zime

Napsal: 19.10.2006 18:28
od Ahmed
Asi budes mit spatne zhavici svicky, je treba je zmerit nebo vymontovat a podivat se. Nesmi byt cerne, upalene, atd. Jestli to opravdu zhavi, se da poznat i podle toho, ze po otoceni klicku se to zhaveni sepne asi o 1s pozdeji a pak trosku pohasnou vsechny kontrolky. Ja jsem si je pred 14 dny nechal zkontrolovat a vsechny 4 byly spatne. Pokud je spatna jenom jedna, tak by se stejne mely vymenit vsechny 4, ty ostatni potom odejdou hodne rychle.
chlad
Napsal: 20.10.2006 11:09
od alkorek
A nemuze byt problem v tesneni a pada nafta???
Napsal: 20.10.2006 12:06
od Noah
Ze by padala nafta se mi moc nezda protoze to zacalo delat az ted kdyz je chladno po ranu.Kdyz startuju odpoledne kdyz je tepleji nedela to,spis bych to videl na ty svicky..i ta doba zhaveni je podle me moc kratka cca 2s i po ranu,a ze by pohasli kontrolky nepozoruji,i kdyz by to bylo logicke,nevim sice kolik si vezmou proudu ale podle kabelu co k nim vede mala hodnota to asi nebude.
Napsal: 20.10.2006 12:53
od romh
Podle toho co jsi napsal, je chyba u žhavičů. Přesně takové problémy jsem měl taky /1,8TDDI/, nažhavil jsem, motor naskočil a pak hned ,,chcípl" na podruhé chytl. Vyměnil jsem žhaviče a problém byl pryč.
Ze 4 žhavičů byly 3 Ks KO
Napsal: 20.10.2006 17:22
od pelen
Jeden zhacic by mohl odebirat tak 7 az 8 A. Pokud bude odebirat skoro 2x tolik, tak by se mel vymenit. Na vsechny je 60A pojistka.

Napsal: 21.10.2006 12:24
od Ahmed
Kdyz je spatny, tak nema odber zadny.
Napsal: 22.10.2006 16:50
od pelen
Ahmed píše:Kdyz je spatny, tak nema odber zadny.
Neni to z me zkusenosti:
Klestovy ss ampermetr jsem si uz sehnal, jeste jsem nestacil proud zhavicu merit.

Napsal: 22.10.2006 21:18
od Ahmed
Ja jsem mel pujceny klestak z prace, ale kdyz jsem mel chvili cas to zmerit, tak byl motor jeste teply a nezhavilo to a v 5h rano se mi po tme u auta saskovat nechtelo, chci zmerit, kolik bere zhaveni a pak start...
Ja myslim, ze pokud je zhavici svicka poskozena, tak proste nezhavi a nema odber. Kdyby mela dvojnasobny odber, tak by se ten proud prece musel nekde v to teplo premenit a pokud by tam byl zkrat nebo neco, tak shori pojistka.
Kdyz mi ukazoval, ze ta stara opravdu nezhavi, tak vzal kabely, pripojil na baterku a prilozil k te svicce, nehodilo to ani jiskru a nezahrala se, pak ji normalne chytl do ruky. Kdyz mi ukazoval novou, tak nez spravne pripojil kleste, tak litaly jiskry a za cca 8s byla cervena a kourilo se z ni. To je asi nejjednodussi zpusob, jak poznat odber, pokud prochazi aspon 1-2A, tak to vzdycky zajiskri.
Jinak k tomu textu - myslim, ze v dnesni dobe auto nezhavi 20s ani pri
-20st. Ale taky to je rozumna moznost nejakeho poskozeni te svicky. Mozna, ze kdyz ma dlouhodobe vetsi odber, nez ma mit, tak se spali a pak nefunguje vubec...
Napsal: 23.10.2006 18:17
od Obake
Taky bych si vsadil na ty žhaviče

nafta určitě nezapadá

kolik to může stát vyměnit všechny?
