Stránka 1 z 4
Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 19:20
od commanderwar
Zdravím mám dotaz
muj focus 1,6 ma tuším 74 kw
chci se zeptat da se nejak realne zjistit zda i temeř po 200 000 najetych km ma tentýž vykon (nebo približny)..jako by to bylo auto po 10 000 km.?? bohužel nemam možnost se projet v jinem fofo
Občas mam pocit že bych mohl s 1.6 lítat krapec vic, hlavne co se tyče zrychlovani.
občas když vidim jak mi v do kopce ujiždí nejaka oktavka, tak me to krapec prudí a rikam si zda tam ma petku s nejakyma 3 tisicema otaček a nebo zda to masti na 4 protože abych ji dojel musel bych tam hodit 4 a skutečne to mastit na ty 4000 otaček.
Vím že zaleži i na mnoha jinych faktorech jak spravnost zařazeni atd.
proto me jen občas vrta hlavou zda moje auto ma proste takovy vykon jaky ma mit..a nebo je neco v loji..a už to ten vykon nema
i když celkove pocit z jizdy mam dobry a možna po tom aute chci vic než na co skutečně ma
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 19:28
od tomason
A nebyla TDI?
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 19:50
od pbjun
Z me zkusenosti TDIcku v puli kopce dochazi dech, moje 1,6 se v pulce kopce teprv nadechuje

Jinak s 1,6 tocit tocit tocit a pak to fakt i jede - ja kdyz chci aby to jelo tak drzim motor kolem 5 - 6 tis ot...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 19:52
od commanderwar
nejspíš jo:)
dneska sem mastil za fofo 1 kombik tuším taky TDCI nebo tak nejak.....to zrychleni mel famozni
ja porad asi žiju s představou že benzin je dravejší
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 19:57
od tomason
Tak já mám TDCI 85KW a kolikrát se mi stalo že Octávce nestíhám,ale je to převodama taky a spousta jezdí nachipovanejch ve skutečnosti má třeba kolem 100kw.
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 20:05
od Anduril
commanderwar píše:
ja porad asi žiju s představou že benzin je dravejší
Je, ale musi se s tim umet jezdit..16V motor se vetsinou nejlepe citi ve vyssich otackach, nez jake mas na petku pri 90km rychlosti

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 20:15
od Marťas
commanderwar píše:ja porad asi žiju s představou že benzin je dravejší
Vsak je

...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 20:25
od pbjun
Tak pokud si jel 90 na petku tak nemas sanci

90 umi jet benzin na dvojku

Vetsinou to vychazi kdyz fakt chci at to jede tak dvojku do cca 70 az 80 pak trojku do 120 - 130 a ctyrku vetsinou netreba kdyz se nahanis do kopce

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 20:29
od nyraj
jo,jo nafta má krouťák, benzín točít a točit

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 20:50
od spanel
No, pokud mohu porovnat, tak Octavia TDi se 77 kW a například Focus TDCi s 85 kW jsou bez naložení na rovince tak plichta. Octavia je jinak zpřevodovaná a její rozjezdy jsou lepší, ale Focus na 4 a 5 je lepší. Když ta auta naložíte, nebo to zkusíte do delšího táhlého kopce, tak Octavia ztrácí dech. Jo, benzín je nutné pořádně točit, a před kopcem to trochu nakopnout, protože tam pak chybí ten krouťák.
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 21:39
od tomason
Jasné Focus má 280nm Octávka a zbytek nižší střední max 250nm.Jen mi příde že Octávkáři na to hamtaj jak smyslů zbavený asi budu muset nějakýho pozávodit

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 26.06.2010 23:10
od ZonixX
u vochcavek spis vstupuje do hry priserne poskladany plyn a v pravem slova smyslu nenormalni kopanec, takze na kratickem pohybu plynem to zrychli jak dive.. problem je, ze za tim kopancem se jiz nic dalsiho nedeje

...no a jelikoz je ta reakce takova divoka, tak je jasny, ze s kultivovanym motorem nekomu druhymu chvilku trva, nez ten naskok stahne

..proto je na silnicich tolik zavodniku v tdi

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 07:01
od pbjun
No je fakt ze moje sluzebni fabka 1,9TDI 77kW jede od 2500 do 3000ot, jinak mi to prijde velmi lenive auto... Navic strasne blbe zprevodovane takze jakoby ze startu ziskam, pak musim okamzite radit pak zas a pak uz ztracim...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 08:00
od ballu
pbjun píše:Z me zkusenosti TDIcku v puli kopce dochazi dech, moje 1,6 se v pulce kopce teprv nadechuje

Jinak s 1,6 tocit tocit tocit a pak to fakt i jede - ja kdyz chci aby to jelo tak drzim motor kolem 5 - 6 tis ot...
Trochu nepřesné, já když měl 1,6 esco, tak když jsem se s 66kW motorem honil s koktavkama TDI /bez čipu/ otáčky 4000 - 5500 ot a kokta bez nároku. Nad 5500 ot , to znamená v těch 6000 ot má již esco sílu jako ve 3500 ot,je mimo krouťák a kokta ti jenom zamává. Další a velmi podstatná věc je ta, že jestli si někdo myslí, že pojede kadla kadla, najednou ho předjede kokta, v tom okamžiku ho chytne závodnický amok a bude ji honit, je na velkém omylu. Ono totiž nějakou chvilku trvá než ŘJ převeksluje zaběhnutý styl nastavení motoru na závodnický a řidiči se první metry zdá, že auto vůbec netahne. Tomuto se říká vymetení pavučin a měl by být součástí každé jízdy, kdy nějaký ten kvalt párkrát po sobě osolíte.

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 08:48
od tomason
Aneb poznej rozdíl mezi commonrailem a pumpe duse
