Stránka 1 z 3

Porucha klimy

Napsal: 19.10.2006 14:59
od libe
Prestala mi fungovat klima, nebude vadit kdyz opravu odlozim na jaro nebo bude lepsi hned zajet do servisu? :?:

Napsal: 19.10.2006 15:34
od misoo
siel by som s tym hned :!:

Napsal: 19.10.2006 17:15
od pelen
Take bych sel hned. Na jare muze byt na klimy naval v ocekavani horkeho leta. :wink:

Napsal: 27.10.2006 15:26
od libe
Tak jsem byl vcera s klimou v servisu, po 2 hod. na dilne mi mechanik rekl, ze je tam praskla trubka, nova na objednavku cca 4000 Kc + prace 1800 Kc, tak jsem rekl diky, zacvakal jsem 1550 Kc za nalezeni zavady a jel jsem domu, podotykam, ze jsem byl ve Fordu. Doma mi to nedalo, tak jsem vlezl pod auto a hned jsem tu dirku uvidel, vepredu za naraznikem trubicka se dotykala drzaku a vibracemi se prodrela, nechapu, co tam 2 hod diagnostikoval? Tak jsem ji po hodine nadavani vymontoval a dneska v praci jsem ji zalepil epoxidem s pridavkem Al, preplatoval prouzkem Al plechu a znovu zalepil. V Po jedu do klima servisu, tam mi to nafouknou dusikem s tim sviticim sajrajtem, tak jsem zvedavy jestli to bude drzet!?! :?:

Napsal: 27.10.2006 15:52
od chmelko
libe píše:Tak jsem byl vcera s klimou v servisu, po 2 hod. na dilne mi mechanik rekl, ze je tam praskla trubka, nova na objednavku cca 4000 Kc + prace 1800 Kc, tak jsem rekl diky, zacvakal jsem 1550 Kc za nalezeni zavady a jel jsem domu, podotykam, ze jsem byl ve Fordu. Doma mi to nedalo, tak jsem vlezl pod auto a hned jsem tu dirku uvidel, vepredu za naraznikem trubicka se dotykala drzaku a vibracemi se prodrela, nechapu, co tam 2 hod diagnostikoval? Tak jsem ji po hodine nadavani vymontoval a dneska v praci jsem ji zalepil epoxidem s pridavkem Al, preplatoval prouzkem Al plechu a znovu zalepil. V Po jedu do klima servisu, tam mi to nafouknou dusikem s tim sviticim sajrajtem, tak jsem zvedavy jestli to bude drzet!?! :?:
na 99% ti to nebude držat, alebo max na chvilu..
20 barov je 20 barov..
ak by sa ti to nakoniec nepodarilo, napíš mi správu, niečo s tým vymyslíme 8)

Napsal: 27.10.2006 16:58
od libe
Uvidime, cely ten dil se sklada z nekolika casti - Al trubka+hadice+Al trubka+hadice+Al trubka. A samozrejme prodrelo se to u konce trubicky, kde je jiz nalisovan spoj s hadici, tak to neslo zavarit. Pokud se mi to podari nafotit, tak to sem vlozim. Ten epoxidovy sajrajt je od Loctite - tekuty kov a my ho v praci pouzivame na lepeni der ve vysokovakuovych dilech, kde je tlak -6 az -7 mbar, presneji receno vysoke vakuum.

Napsal: 28.10.2006 00:54
od pelen
to libe:
To jsi byl ve ValMezu?
Zkus se spojit s dilnou v Hodslavicich, maji na dvore vselijake nahradni dily. Uz jsem u nich take nejake starsi kupoval, nejsou drazi. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 28.10.2006 06:25
od libe
to pelen:
ano, byl jsem ve ValMezu a doufam, ze me tam uz neuvidi. Mas nejaky kontakt na ty Hodslavice, kdyz tak mi po posli, dikes.
Vcera jak jsem volal do klimaservisu, tak mi ten manik rikal, ze uz u nekolika ff nasel tu trubku prodrenou, tak si to radsi zkontrolujte! :!:

Napsal: 29.10.2006 18:44
od Beri
to libe:
mohl bys prosím Tě vyfotit co máš kde přesně prodřenýho? Mě taky v létě přestala fungovat, tak abych se když tak mrknul co ještě zkontrolovat.
Díky Beri

Napsal: 29.10.2006 19:26
od pelen
Beri píše:to libe:
mohl bys prosím Tě vyfotit co máš kde přesně prodřenýho? Mě taky v létě přestala fungovat, tak abych se když tak mrknul co ještě zkontrolovat.
Díky Beri
Divej se na trubky, ktere jsou blizko jinych casti a pri kmitani do nich mohou narazet. :wink:

Napsal: 29.10.2006 19:53
od Beri
Díky za tip, takhle jsem to už prolejzal a nic jsem neviděl. Měl jsem vadný kompresor, ten jsem vyměnil, ten už je ok, ale zdá se být vadný ještě dehydrátor, chtěl jsem ho sundat, ale narazil jsem na jeden spoj, který jsem prostě nerozebral při zpáteční montáži jsou prý potřeba stejně nějaký speciální lisovací kleště, které nemám, takže s tím budu muset někam do servisu,ale zatím mi na to nezbyl čas. Teda spíš peníze a taky se to stalo ke konci léta kdy jsem se na to vybodnul a nechám to na příští rok.

Napsal: 30.10.2006 08:21
od chmelko
libe píše:Uvidime, cely ten dil se sklada z nekolika casti - Al trubka+hadice+Al trubka+hadice+Al trubka. A samozrejme prodrelo se to u konce trubicky, kde je jiz nalisovan spoj s hadici, tak to neslo zavarit. Pokud se mi to podari nafotit, tak to sem vlozim. Ten epoxidovy sajrajt je od Loctite - tekuty kov a my ho v praci pouzivame na lepeni der ve vysokovakuovych dilech, kde je tlak -6 az -7 mbar, presneji receno vysoke vakuum.
dokážem to spravit...

Napsal: 31.10.2006 21:21
od libe
Tak jsem vcera byl s tou klimou, mam tam natlakovany dusik s tou detekcni latkou, tak v patek tam mam dojet zkontrolovat tesnost, maji na to UV lampu a special bryle. Pokud to bude tesne, tak tam dame to chlad. medium opet s detekcni vodickou, projede se to, natlakuje kompresorem a uvidime jestli to bude drzet!?!

to chmelko: pokud mas lepsi moznost, jak to spravit, tak sem s tim, diky

to beri: kdyz si lehnes pod auto na prave strane u blatniku, tak vepredu za naraznikem uvidis 2 hlinikove trubicky vedouci do spodu chladice a ta spodni vede tesne u drzaku toho chladice a tam se mi to prodrelo, na tu Al cast navazuje kousek cerne tlak. hadice a potom tam je zase Al trubicka na ktere je tlak. cidlo a dal to vede blatnikem dopredu k vymeniku.

Napsal: 01.11.2006 08:30
od chmelko
vyrábame presne tie komponenty trubka/hadice/blok/plníci ventil, tak keby ti to neudržalo čo ale pevne verím, že sa ti to podarilo spravit, tak sa dohodneme a pošleš mi ten celý komponent a ja vymením tu prodrenu trubku na zbytok dielu OK? 8)

Napsal: 02.11.2006 01:03
od libe
pokus o vlozeni fotky hadice klimy