Stránka 1 z 3
Problém s turbem
Napsal: 02.11.2006 17:13
od Galbas
Zdarec borci, prosím o radu. Po výměně palivového filtru přestalo fungovat turbo. Filtr jsem koupil originál. Nevíte jestli to muže být zapřičiněno tím filtrem kterej jsem si vyměnil sám. A při výměně jsem musel odělat hadici sání. Dík za rady.
Napsal: 02.11.2006 19:21
od Ahmed
A mas tam vsechny hadice spravne pripojene zpatky? Nezavadil jsi jeste o nejakou dalsi?
Napsal: 02.11.2006 19:51
od pelen
Souvislost s filtrem to urcite nebude. Mozna, ze je to casova nahoda.

Napsal: 03.11.2006 07:24
od Galbas
Zdarec borci,
Předem dík za vaše rady, ale taky si myslím, že to s tim filtrem nemá nic společnýho. Ale zdá se mě to divný, protože před tou výměnou to bylo všechno v pohodě a, že by to turbo odešlo tak najednou to by byla velká náhoda. Spíš sázím na to, že tam bude ňáka ta hadica povolená. A jak borci prosím vás poznám, že ty hadice tlakují a je tam tlak jak má být.
Palivový filtr
Napsal: 03.11.2006 09:31
od EL
Naplnil jsi ho před připojením naftou?
Napsal: 03.11.2006 09:38
od Galbas
Jasně, že jsem ho naplnil naftou, ale myslím, že by to pak nešlo maximálně nastartovat, ale ne, že by přestalo fungovat turbo?

Napsal: 03.11.2006 10:50
od Dala
Nazdárek, co ti to turbo dělá? Netáhne motor?
Napsal: 03.11.2006 11:08
od Galbas
Zdarec,
No asi tak, auto jede normálně nijak zvlášt to nekuří akorád to nemá ten výkon. No prostě to turbo jakoby nesepne.
Napsal: 03.11.2006 11:35
od foki
musi se ti nafukovat hadice co jsou na chladici turba . akorat nevim proc jsi odpojoval ty hadice kdyz se da filtr vymenit bez sundavani .
Napsal: 03.11.2006 11:57
od Galbas
Nemohl jsem se dostat ne ten šroub kterej drží ten pal. filtr, protože je ped tou trubkou sání. A když se nebudou ty hadice nafukovat tak to znamená, že tam není potřebnej tlak! Tím padem je turbo v prdeli?
Dík za rady.
Napsal: 03.11.2006 13:10
od foki
to se totiz dela jinak vynda se cela objimka a pok ten sroub povolis , nemsu byt v prdeli , ale muze nekde netesnit a pak vlastne neplni a tudiz to nejede .
Napsal: 03.11.2006 13:27
od Galbas
hmm, Tak to jsem bohužel nevěděl možná bych si ušetřil starosti s nefunkčním turbem. A když se budou hadice nafukovat tak je problém v turbu?
Napsal: 03.11.2006 18:17
od pelen
Galbas píše:hmm, Tak to jsem bohužel nevěděl možná bych si ušetřil starosti s nefunkčním turbem. A když se budou hadice nafukovat tak je problém v turbu?
To myslim ne. Kdo by pak ty hadice nafukoval, kdyz ne turbo.

Napsal: 09.11.2006 23:09
od abe
Zdar,nevim jestli neni uz pozde,mas zapojeny konektor na INTERCOLERU?je to vlevo u vrapove hadice jak koukas na motor na chlazeni INTERCOLERU
Napsal: 14.11.2006 10:30
od Singlemalt
Zdravím.Ohledně turba bych potřeboval taky radu.Začíná mi to zabírat někde při 3000 ot. a do té doby se celkem nic moc neděje. 1 a 2 celkem jdou, ale při řazení ze3 na 4 otáčky spdnou ke 2000ot a než se to vyhrabe k 3000 je to docela doba.Při diagnostice mi zjistili, že turbo tlakuje při 2800 otáčkách 0.2 něčeho a podle tabulek při 1800 už by toho něčeho mělo být 0.4. V čem může být problém?
1.8 DTCI 115 hp.
Díky.