Koroze u novějších FOFO
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.02.2011 13:03
Koroze u novějších FOFO
Zdravím všechny tady na fóru...
Uvažuju o koupi Focuse a tak jsem se snažil získat z tohoto fóra nějaké cenné informace. Podle všeho je to supr auto , teda až na tu korozi, jak jsem z jednoho vlákna vyčetl. Ovšem měl jsem dojem, že se to týká spíše starších aut. Podle toho kdo do diskuze přispíval.
Je tomu opravdu tak? Ať jsem se snažil co jsem mohl a pročítal toto fórum, tak jsem se nedočetl nic o tom, že by Ford s tímhle problémem něco dělal. Samozřejmě krom všeobecného, že se technologie stále vylepšuje, ale nějaký "hmatatelný" důkazy? Co ročníky 2006 a mladší? Mají už nějakou lepší ochranu, opravdu se to zlepšilo nebo s tímto Focus bojuje furt? Já vím, že mě možná někdo řekne, že nějaký auto má problém s tím a jiný zase s tím a holt Focus je slabéj bojovník proti korozi, ale...
Toto auto mě nadchlo, ale představa, že to za pár let budu mít rezavý a prohnilý jako Feldu co teď mám, je pro mě trochu děsivá.
Jinak v merku mám Ford Focus Combi 1.6 TDCi (80 kW)
rok výroby 2006 a mladší
výbava Trend
výhoda tažný zařízení, Al kola, střešní nosič, loketní opěrka
najeto do 120 000 km
cena 150 000 kč
Co si o tom myslíte, je to reálné? Co jsem se díval po bazarech, tak by to mohlo být. Ale věřte taky všem bazarům.
Dík za rady, postřehy a odpovědi.
Uvažuju o koupi Focuse a tak jsem se snažil získat z tohoto fóra nějaké cenné informace. Podle všeho je to supr auto , teda až na tu korozi, jak jsem z jednoho vlákna vyčetl. Ovšem měl jsem dojem, že se to týká spíše starších aut. Podle toho kdo do diskuze přispíval.
Je tomu opravdu tak? Ať jsem se snažil co jsem mohl a pročítal toto fórum, tak jsem se nedočetl nic o tom, že by Ford s tímhle problémem něco dělal. Samozřejmě krom všeobecného, že se technologie stále vylepšuje, ale nějaký "hmatatelný" důkazy? Co ročníky 2006 a mladší? Mají už nějakou lepší ochranu, opravdu se to zlepšilo nebo s tímto Focus bojuje furt? Já vím, že mě možná někdo řekne, že nějaký auto má problém s tím a jiný zase s tím a holt Focus je slabéj bojovník proti korozi, ale...
Toto auto mě nadchlo, ale představa, že to za pár let budu mít rezavý a prohnilý jako Feldu co teď mám, je pro mě trochu děsivá.
Jinak v merku mám Ford Focus Combi 1.6 TDCi (80 kW)
rok výroby 2006 a mladší
výbava Trend
výhoda tažný zařízení, Al kola, střešní nosič, loketní opěrka
najeto do 120 000 km
cena 150 000 kč
Co si o tom myslíte, je to reálné? Co jsem se díval po bazarech, tak by to mohlo být. Ale věřte taky všem bazarům.
Dík za rady, postřehy a odpovědi.
- evulka
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2011 13:07
Re: Koroze u novějších FOFO
Tak já mám půl roku přesně to auto co tu popisujete a věřte, že koroze je to poslední co mě trápí
Hello Kitty Focus 1.6Tdci 80kw, 2006.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Koroze u novějších FOFO
U tohoto ročníku je pozinkovaná karoserie, takže budeš řešit jiné problém
A proč musí mít auto 120 tis. km? Když Ti jej bude stáčet, tak si poruč něco lepšího, ať to stočí na 30 tis. a budeš mít skoro nové auto!
A proč musí mít auto 120 tis. km? Když Ti jej bude stáčet, tak si poruč něco lepšího, ať to stočí na 30 tis. a budeš mít skoro nové auto!
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25.02.2011 13:03
Re: Koroze u novějších FOFO
to evulka: Ale... a něco víc byste neprozradila?
to Eidž: Máš pravdu. Oprava. Najeto 8 km
to Eidž: Máš pravdu. Oprava. Najeto 8 km
- miro
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze u novějších FOFO
auto z roku 2006 nebude mat 120.000 km
diesel si kupuju ludia co najazdia aspon 40-50.000 km/rok
6x40.000=240.000km tak ze stocene
diesel si kupuju ludia co najazdia aspon 40-50.000 km/rok
6x40.000=240.000km tak ze stocene
Ford FOCUS II 1.6 16v Duratec Ti - VCT ghia (115 k) 2006 K&N Air Filter
- evulka
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2011 13:07
Re: Koroze u novějších FOFO
Luke-luk... No já jsem za půl roku repasovala altík, neustále řeším záhadu poskakování auta, která může být způsobena EGR ventilem, vstřikama, DPF filtrem, a dalšíma drahýma součástkama (ale stav auta i tak hodnotím jako výborný když vidím ostatní srovnatelné auta)... Auto má 193tisíc km, jezdí od 06/2006 a není na něm jediná známka koroze (ani výfuk, ani nic dalšího, natož třeba karoserie - ta vypadá, že neshnije ještě pěkně dlouho). Takže jestli to chcete koupit, tak si raděj počtěte o těchto věcech než o korozi. Ale vaše obavy z koroze chápu, když vaše poslední vozidlo byla Felicie .)))
A souhlasím tady s těma výpočtama kilometrů.. dle mého názoru do 120 000km a 150 000 Kč bude stočený tachometr.
A souhlasím tady s těma výpočtama kilometrů.. dle mého názoru do 120 000km a 150 000 Kč bude stočený tachometr.
Hello Kitty Focus 1.6Tdci 80kw, 2006.
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Koroze u novějších FOFO
Já si nemyslím, že tyhle km nutně musí znamenat, že je to stočené. Osobně mám třeba v práci 2 kolegy co mají diesely, jeden má C4 1,6 HDI 80kW r.v. 2006 a má najeto 70tkm (kupoval funglovku) a druhý má o rok starší P 307 se stejným motorem a má najeto ještě míň
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Koroze u novějších FOFO
Ale jo bude, ale nebude stát 150 000Kč.miro píše:auto z roku 2006 nebude mat 120.000 km
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Koroze u novějších FOFO
A chtějí to prodat? Asi ne, co.... Pokud by nalítali 200 tis. km, tak by asi byla situace jiná...FUGAS píše:Já si nemyslím, že tyhle km nutně musí znamenat, že je to stočené. Osobně mám třeba v práci 2 kolegy co mají diesely, jeden má C4 1,6 HDI 80kW r.v. 2006 a má najeto 70tkm (kupoval funglovku) a druhý má o rok starší P 307 se stejným motorem a má najeto ještě míň
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Koroze u novějších FOFO
Eidž: Tak jsem se ptal toho s tím Peugeotem, kolik má najeto a prý 42.000km, prodat určitě nechce. Ten s tou C4 sice o prodeji uvažuje, ale podle mě až zjistí kolik by za to dostal, tak se na to vykašle...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Koroze u novějších FOFO
No a o tom je. Pokud je auto fakt dobrý, tak je čech neprodá. Jakmile se začne něco s*át, už stojí v bazaru...Kde to výhodně někdo koupí a pak se nestačí divit, že na dílech vymění půl auta...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Koroze u novějších FOFO
Já kupoval 2006 před dvouma rokama, měl nalítaný cca 170.000, ted po dvou letech sem najel 40.000km co se týče koroze. jediný co je orezlé je zadní tažná koule a když stojí venku a je vlhko tak kotouče , jináč karoserie je v pohodě.
FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA ), GHIA...kůže, navi...bla bla bla
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Koroze u novějších FOFO
Eidž: Opět nesouhlasím. V roce 2004 jsem si koupil jako funglovku Fábii combi 1,4 16V, výbava Ambiente. Na záčátku roku 2009 (tj. po 4,5 letech) jsem jí prodal. Tomu autu nic nebylo, nikdy žádná závada, pouze pravidelný servis. Byla garážovaná a v podstatě jako nová, nehavarovaná. Najeto měla poctivých 71.000km. Věřím tomu, že kdybych si jí nechal, ještě dlouho by spolehlivě sloužila. Přesto šla do světa, nejdřív jsem jí zkoušel udat v rodině, pak po známých, nakonec šla na inzerát cizímu člověku. Jo a jsem Čech Jinak ve svém okolí znám více lidí co prodali svá auta, kterým nic nebylo, takže to nemůžeš takhle paušalizovat...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Koroze u novějších FOFO
A důvod prodeje? On totiž prodejce má jiný pohled na věc, než kupující. Takový víc osobní. A určité závady přehlíží, jako vlastnost. Ono to cuká při rozjezdu. Ale to dělá furt. Apod....FUGAS píše:.... Tomu autu nic nebylo, nikdy žádná závada, pouze pravidelný servis. Byla garážovaná a v podstatě jako nová, nehavarovaná. Najeto měla poctivých 71.000km. .... Jinak ve svém okolí znám více lidí co prodali svá auta, kterým nic nebylo, ...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Koroze u novějších FOFO
Eidž: Když píšu že tomu autu nic nebylo, tak to znamená, že ani necukalo při rozjezdu. Prostě se nám s přítelkyní líbil focus a když na něj nasadili masivní slevy, tak jsme se rozhodli, že si ho koupíme. Bohužel živit dvě auta by byl dost luxus, tak fábie šla, to je celá věda
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti