Tak jsem se možná splet čekal, jsem, ža tam toho bude víc, třeba Ti to k něčemu bude, aspoň na hraní
Tady ještě něco málo z programování, mám to takto vcelku včetně těch pásů.
Diagnostický mód přistrojové desky
Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce
Aktivace:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Poznámka: Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Diagnostický mód palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte tlačítko "S" po dobu cca 5 vteřin
Jednotlivým mačkáním páčky "INFO" se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. Kontrola displeje a zvukového signálu
2. Kontrolka všech žárovek palubního počítače
3. Zobrazuje aktuální rychlost v km/h
4. Zobrazuje okamžitý průtok paliva v litrech za hodinu
5. Zobrazuje okamžitou spotřebu v litrech na 100 km
6. Zobrazuje počet litrů zbývajících v nádrži
7. Zobrazuje napětí z plováku v nádrži - ve voltech
8. Zobrazuje opravnou konstantu pro úpravu údaje z plováku - v procentech
9. Venkovní teplota ve stupních Celsia
10. Osvětlení displeje - HI (zapnuto) / LO (vypnuto)
11. Napětí v elektrické síti
12. verze ROM
Automatické zamykání (pouze od roku 2002)
Všechny vozy od roku výroby 2002 jsou vybaveny tzv. automatickým zamykáním. Tato funkce uzamyká všechny dveře, pokud nastartujete motor a současně je rychlost automobilu 7 km/h nebo vyšší. Tuto funkci lze aktivovat v servisu přes WDS nebo také následujícím postupem:
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Znovu třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "II" - měl by se ozvat pípnutí (programování připraveno)
Jednou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích - toto zapne/vypne automatické uzamykání
Dlouhé pípnutí - automatické zamykání zapnuto, krátké pípnutí - automatické zamykání vypnuto
Pro ukončení programování nastavte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" - krátké pípnutí
Kontrola připnutosti pásu u řidiče (pouze od roku 2002)
Slouží k upozornění, že řidič za jízdy nemá připnutý bezpečnostní pás. Tato funkce je v autě pouze, pokud svítí po zapnutí zapalování v právé části přístrojové desky 2. kontrolka shora (pod pravou směrovkou). Jestliže ano, lze pak funkci vypnout/zapnout:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" a pás nechte nepřipoutaný
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Počkejte, dokud nezhasne kontrolka bezpečnostních pásů (asi 1 minutu)
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Rozsviťte a zhasněte hlavní světlomety
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Celý postup od zapnutí zapalování musíte stihnout do 60s
Nyní by se na 3 vteřiny měla rozsvítit kontrolka bezpečnostních pásů
Po zhasnutí kontrolky jednou připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče - toto vypne/zapne
kontrolu připnutosti bezp. pásu
Programování se ukončí automaticky po 10 vteřinách
Diagnostický mód centrální elektronické jednotky
Slouží k diagnostice výstupů z jednotky pro řízení elektroniky.
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I", nastavte páčku stěračů do polohy "1" a nastavte vnitřní osvětlení do polohy AUTO
Stiskněte a podržte tlačítko pro ohřev zadního skla a současne otočte klíček zapalování do polohy "II"
Tlačítkem pro ohřev zadního skla se volí jednotlivé výstupní signály
Diagnostický mód poplašného zařízení (alarm)
Otočte klíček zapalování do polohy "0"
Šestkrát stiskněte spínač zavřených dveří
Nyní lze testovat jednotlivé signály pro alarm
Cituji od Pava
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... y&start=15