Stránka 1 z 1

Utržený závěs motoru

Napsal: 13.06.2011 17:48
od pelen
Bez varovani za jizdy uletely oba srouby zavesu. Motor sedl az dolu, vysypala se poloosa, prorazil se chladic. Kde asi udelali u Fordu chybu? Tezky motor na konstrukce pravdepodobne nedokonalem zavesu a bez moznosti dosednout na nejaky ram, aby nevznikly nasledne skody. Zkuste se mrknout, v jakem stavu mate zaves. Ja jsem ho mel bez znamek koroze. Byly to ciste lomy.

Re: Utržený závěs motoru

Napsal: 13.06.2011 21:15
od buceek07
Uau tak to je ulet tohle :bebng: ....zrovna dnes sem koukal na olej a kapaliny v motorovém prostoru a na zavěšení sem taky jen tak koukl....zdají se oukej

Re: Utržený závěs motoru

Napsal: 16.06.2011 11:45
od -daggy-
Ja ho idem menit, vyzera sice dobre, ale netlmi vobec razy (ma to byt silenblok motoru). Uz ho mam doma, este cakam na jednu hadicu a davam to do servisu.

Re: Utržený závěs motoru

Napsal: 16.06.2011 12:38
od Hal9000
:shocked: To bych nevěřil že se může stát. Kouknu na něj. Jak se to při jízdě projevilo, zhasl při tom jak se utrhl? To muselo být nebezpečné.

Re: Utržený závěs motoru

Napsal: 18.06.2011 20:37
od pelen
Tak Mondik je od ctvrtku opraven. Podle jeho chovani uz asi vim, proc se zaves utrhl.
Skoro pul roku jsem vychytaval kovovy zvuk, ktery jsme vsichni lokalizovali vzadu nekde z kufru spise zleva. Ja jsem odmontoval zadni roletovou listu, utlumil hadrami vsechny klepajici dily v prostoru rezervni pneumatiky, zatlumil viko prostoru rezervy, proklepal vsechny bocni prostory v kufru, proklepal strechu zespodu, ale zdroj hluku se nenasel. Po oprave motoru vsak zvuk zmizel, proto si myslim, ze matice na pravem zavesu motoru byly mirne povoleny a pri prujezdu na nekvalitnich nasich vozovkach motor poskakoval a mala mezera uvolnenych matic umoznovala prudke pohyby a kovove cvakani. Pri pohledu do motoroveho prostoru na zaves nebylo nic videt. Neustalym cvakanim nastal unavovy lom na obou sroubech najednou a motor nakonec pri jizde do mirneho kopce v cca 80 km/h se utrhl a lehl si na poloosu, nahnul se trochu dopredu a nalomil plastovy spodni mensi vyvod z chladice. Takce zdroj zvuku byl vpavo vepredu a kovovy hluk prichazel zleva zezadu.