Stránka 1 z 1

hlava motoru a LPG

Napsal: 16.06.2011 10:58
od kritik
Mám FF II combi s motorem 1,8/92kW DURATEC HE.

Podle LPG montážních firem je tento motor náchylný k zaklepání ventilových sedel.
Proto je nutné nainstalovat ochranu ventilových sedel (FLASHLUBE, GASLUBE, GreenADD, JLM).
U motoru 1,8/92kW FFV není podle LPG montážních firem ochrana ventilových sedel nutná.

Zvažuji zda by se vyplatila výměna normální hlavy za hlavu FFV (tedy pokud je to možné) ?
Nevím, kolik by stála práce, ani kolik by stála nová hlava FFV.

Díky za radu.

Re: hlava motoru a LPG

Napsal: 20.06.2011 21:20
od kritik
Zdravím.

Pro zajímavost jsem sám zapátral v MicroCatu a našel jsem následující :
Označení motoru
1,8L DURATEC-HE PFI - MI4 / 1,8L DURATEC-HE PFI FFV - MI4

Ceny podle http://www.fordoriginalnidily.cz
nová hlava - 23523,-( PFI i FFV stojí stejně)

těsnění pod hlavu - 1385,- ( stejné pro oba typy )
sací ventil - 474,-/ks ( stejné pro oba typy )
výfukový ventil - 445,-/ks ( stejné pro oba typy )
zdvihátko - 408,- ( od 3,025 do 3,70 ) - ( stejné pro oba typy )

Možná by stačilo nezanedbat údržbu a nechat si pravidelně kontrolovat vůle ventilů ?

Otázka pro místní mechaniky od Forda :
Kolik by stálo takové pravidelné seřízení ventilů s výměnou zdvihátek ?

Děkuji za každou odpověď.

Re: hlava motoru a LPG

Napsal: 20.06.2011 21:29
od Wolf2
Nic neměň a jezdi a tu blbost co si říká Flashlube tam nedávej vyhozené peníze , vlastní zkušenost :wink: Většinou ti to namontují tak ,že ti to bude zasírat volnoběžný ventil a volnoběh nebude v pohodě. Nevím jak u FF II ,ale u FFI stojí seřízení ventilů cca 1200kč až 1500kč . :wink: záleží kolik ti tam dají vymezovacích podložek. :wink:

Re: hlava motoru a LPG

Napsal: 21.06.2011 06:44
od Ota
Wolf2 píše:Nic neměň a jezdi a tu blbost co si říká Flashlube tam nedávej vyhozené peníze , vlastní zkušenost :wink:
Jojo, zlatá slova. Podvodníci jsou to. Nic jiného. :nunu: Taky vlastní zkušenost