Stránka 1 z 2
EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 30.06.2011 13:56
od pepa.marecek
Ahoj.Nemate někdo podrobny navod a fotky z demontaže EGR ventilu na motoru Forda Focus C-Maxe 2.0 TDCi 100kW r.v.2005? Chtěl bych ho vyndat a vyčistit. V posledni době se projevuje prodleva v zátahu motoru na výšší kvalty (5,6). Vždycky kolem dvou tisíc otáček to krátce přestalo táhnout.Vyfuk mi nekouři.Pročital jsem hodně članku na toto tema a nenašel jsem navod. Diky Pepino.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 30.06.2011 20:13
od foki
mam jen nakres jestli to staci
musi se sundat sterace s ty plasty co jsou pod oknem a je zezadu motoru .
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 30.06.2011 21:02
od pepa.marecek
Diky.Zkusim to vydolovat

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 01.07.2011 14:25
od scenda
Mrkni sem, je to stejný motor v jiné káře.
http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=43&t=287 Snad se autor nebude zlobit.

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 02.07.2011 08:24
od pepa.marecek
Diky,slušnej fotonavod.Koupim čistič na motory a hura na to

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 03.07.2011 21:58
od fofo 2
daj vedieť ako to dopadlo.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 03.07.2011 22:27
od pepa.marecek
Zkoušel jsem pořadně protahnout motor (vytočeni do 3-4000 otaček)a problem zmizel, ale stejně to pro jistotu vyčistim

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 04.07.2011 06:34
od V12
Presne tak, nie je nic horsie, ked sa do vyfuku v dosledku jazdy na spotrebu nastahuju pavuci a ina haved. Z casu na cas to treba fakt poriadne prehnat v style co to da (bacha na polisov) a par km pri rozbehoch tocit az na obmedzovac. Cely vyfuk sa vypali a prefukne, auto potom ide lepsie. Teraz som jazdil cca 600 km na spotrebu a uz bolo citit, ze to autu nerobi dobre. Tak som ho na prazdnej dialnici trochu prehnal a je to opat OK.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 06.07.2011 17:20
od pepa.marecek
Dneska jsem to vyčistil,cca 60min.prace

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 28.07.2011 16:50
od Lukynho
Dobře a je to lepší ?
zlepšilo se něco nebo ne?
dej vědět taky bych ho radši vyčistil.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 27.11.2011 21:33
od pepa.marecek
pomohlo to

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 20.01.2012 13:58
od milikbrno

- Zanesený EGR
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 01.02.2012 20:05
od gimik
zdravím sem tu úplně novej a mám zájem koupit c maxe 2.0tdci 2008 je fakt dobrej nebo má své mouchy mám radší jít do 1.8 tdci
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 02.02.2012 21:30
od V12
C-Max 2008 s velkou pravdepodobnostou bude mat DPF. Pre pokojny spanok by som sa mu vyhol a bral radsej 1.8TDCI - stary, ale poctivy a rokmi overeny motor s asi najmenej problemami.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 05.02.2012 19:04
od gimik