Stránka 1 z 2

EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 30.06.2011 13:56
od pepa.marecek
Ahoj.Nemate někdo podrobny navod a fotky z demontaže EGR ventilu na motoru Forda Focus C-Maxe 2.0 TDCi 100kW r.v.2005? Chtěl bych ho vyndat a vyčistit. V posledni době se projevuje prodleva v zátahu motoru na výšší kvalty (5,6). Vždycky kolem dvou tisíc otáček to krátce přestalo táhnout.Vyfuk mi nekouři.Pročital jsem hodně članku na toto tema a nenašel jsem navod. Diky Pepino.

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 30.06.2011 20:13
od foki
mam jen nakres jestli to staci

musi se sundat sterace s ty plasty co jsou pod oknem a je zezadu motoru .

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 30.06.2011 21:02
od pepa.marecek
Diky.Zkusim to vydolovat :nunu:

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 01.07.2011 14:25
od scenda
Mrkni sem, je to stejný motor v jiné káře. http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=43&t=287 Snad se autor nebude zlobit. 8)

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 02.07.2011 08:24
od pepa.marecek
Diky,slušnej fotonavod.Koupim čistič na motory a hura na to :bravo22:

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 03.07.2011 21:58
od fofo 2
daj vedieť ako to dopadlo.

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 03.07.2011 22:27
od pepa.marecek
Zkoušel jsem pořadně protahnout motor (vytočeni do 3-4000 otaček)a problem zmizel, ale stejně to pro jistotu vyčistim :nunu:

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 04.07.2011 06:34
od V12
Presne tak, nie je nic horsie, ked sa do vyfuku v dosledku jazdy na spotrebu nastahuju pavuci a ina haved. Z casu na cas to treba fakt poriadne prehnat v style co to da (bacha na polisov) a par km pri rozbehoch tocit az na obmedzovac. Cely vyfuk sa vypali a prefukne, auto potom ide lepsie. Teraz som jazdil cca 600 km na spotrebu a uz bolo citit, ze to autu nerobi dobre. Tak som ho na prazdnej dialnici trochu prehnal a je to opat OK.

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 06.07.2011 17:20
od pepa.marecek
Dneska jsem to vyčistil,cca 60min.prace :palec_nahoru:

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 28.07.2011 16:50
od Lukynho
Dobře a je to lepší ?
zlepšilo se něco nebo ne?
dej vědět taky bych ho radši vyčistil.

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 27.11.2011 21:33
od pepa.marecek
pomohlo to :bravo22:

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 20.01.2012 13:58
od milikbrno
Zanesený EGR
Zanesený EGR
IMG00226-20101128-1907.jpg

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 01.02.2012 20:05
od gimik
zdravím sem tu úplně novej a mám zájem koupit c maxe 2.0tdci 2008 je fakt dobrej nebo má své mouchy mám radší jít do 1.8 tdci

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 02.02.2012 21:30
od V12
C-Max 2008 s velkou pravdepodobnostou bude mat DPF. Pre pokojny spanok by som sa mu vyhol a bral radsej 1.8TDCI - stary, ale poctivy a rokmi overeny motor s asi najmenej problemami.

Re: EGR ventil 2.0 TDCi

Napsal: 05.02.2012 19:04
od gimik
jo pdf bude mít to si nechám vyříznout a vyklepat úprava na pc.a bude klid jak promě tak pro turbo celkově pro motor se hodně uleví ..já nějak těm 1.8 nějak nevěřím ikdyž fakt ještě nevím ..2.0 má šestikvalt to mě láká ...taky sem se dočetl že na údržbu budu potřebovat více jak 5litrů oleje to je dost nepraktický když prodávaj 5litrové kanystry ...... 1.6 sem uplně zavrhl po přečtení tohodle fora ohledně turba a mazání :palec_dolu: :palec_dolu: :palec_dolu: