Stránka 1 z 1

ZETEC

Napsal: 27.01.2006 11:30
od masox
Foki, právě jsem na jiném serveru četl diskusi, zda má FF 1,6 - zetek, proměnlivé časování ventilů, docela by mě to zajímalo, tak se obracím na tebe jako na odborníka. je tam docela velká diskuse a různé nazory a srovnání s jinými motory, hlavně honda - udajně tedy tam to časování není, až u duratecu. Ujasni mi to prosímtě?

Napsal: 27.01.2006 13:04
od driver
u 1,6 focuse není variabilní časování ventilů,ale možná se pletu,na proměnlivé časování ventilů byli v té době dobří jen japonci jako honda S 2000 nebo civiky VTEC
__________________________
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend

Napsal: 27.01.2006 13:11
od masox
Jo takových názorů tam bylo dost, - myslím japončíky a jejich honda, ale vyskytli se i takové, že dokonce novější modely Escortů 96,97,98 už měli ZETEC, který variabilní časování má. U focusů - zetec, udajně už to byla samozřejmost a u duratecu už byla jen inovace. Chtělo by to nějaký kvalifikovaný vyjádření.

casovanie

Napsal: 27.01.2006 13:27
od zirafak
no neviem,ci si to nepletiete s novym Focusom,ktory ma skutocne novy motor Duratec 1,6Ti-VCT variabilne nastavenie sacich aj VYFUKOVYCH /co je rarita/ventilov...85KW/115 konikov

Napsal: 27.01.2006 13:37
od driver
přesně jak píše Žirafák to by ta 1.6 musela mít větší výkon,kdyby měla proměnlivé časování ventilů,tady to má možná časování jenom sacích ventilů
____________________________
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend

Napsal: 27.01.2006 19:20
od foki
casovani ventilu ma jen puma proto v 1,7 125PS . v nemecku je oblibena vymena , motor z pumy do 1,6 focuse .

Napsal: 27.01.2006 21:13
od driver
foki píše:casovani ventilu ma jen puma proto v 1,7 125PS . v nemecku je oblibena vymena , motor z pumy do 1,6 focuse .
jo tá má ale jen variabilní na sací ventily
___________________________
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend