Stránka 1 z 2

Startování

Napsal: 04.01.2007 16:39
od Rado
Chlapi potřebuji poradit . Mám problém se startováním mého FoFo - 1,6 benzín. Při studeném motoru naskočí motor okamžitě, když ho nechám vypnutej déle jak cca 10 min , tak nechce naskočit okamžitě, pak musím buď točit startérem +- 10 sec. nebo nastartovat napodruhé. Když motor po jízdě vypnu a hned nahodím , tak naskočí hned.
Auto jsem koupil v prosinci a zatím jsem byl jen na výměně oleje a říkal jsem to servisákovi, ten podle diagnostiky nenašel nic. Myslíte že to můžou být jen svíčky, nebo něco víc .
Dík

Napsal: 04.01.2007 17:13
od Fokal
Tenhle problém mám občas taky, ale spíš je to jenom výjimka. Většinou když jedu hodně dlouho, pak to vypnu a po těch 10 minutách chci nahodit, tak se točí taky delší dobu a pak je tak 2 vteřiny dost nepravidelnej volnoběh, netušim vůbec čim to je :roll:

Doufám, že nám někdo poradí :wink:

Napsal: 04.01.2007 19:40
od Ahmed
Takovych lidi je tu vice. Kdyz budete hledat, tak najdete, kde se to resi. Ale jestli na neco nekdo prisel nevim.

Napsal: 05.01.2007 08:24
od Rado
Fokal píše:Tenhle problém mám občas taky, ale spíš je to jenom výjimka. Většinou když jedu hodně dlouho, pak to vypnu a po těch 10 minutách chci nahodit, tak se točí taky delší dobu a pak je tak 2 vteřiny dost nepravidelnej volnoběh, netušim vůbec čim to je :roll:

Doufám, že nám někdo poradí :wink:
Jo, ten volnoběh si taky občas zaskotačí, někdy vyskočí jen tak na 1000 otáček a hned to zase spadne zpět. Nebo když při dojíždění na křižovatku vyřadím a dobržďuju . Během bržďění vyskočí volnoběh tak na 1100 otáček, po zastavení to spadne. Ale to možná bude normální , posilovač asi taky potřebuje nějaký výkon z motoru .

Napsal: 05.01.2007 10:25
od Damon
Psal jsem jinde ale myslím že by to také mohlo být tím:
Damon píše:Já měl na Fofo II asi podobný problém.Při prvním startu to naběhlo tak kolem 2000 ot a pak to hned spadlo až na 500 a chcíplo to.Na podruhé OK.Bylo to jen když to někde dlouho stálo to znamená ráno vždy.Počkal jsem na pravidelnou prohlíku a při ní mi to opravili.Říkali že promazávali myslím ale nechci kecat volnoběžný ventil? že tam je nějaká gomička a to ve výrobě blbě namazali a tím se to špatně pohybuje a nestačí udržet otáčky včas po nastartování.

Napsal: 05.01.2007 13:04
od Fokal
Tak díky info :wink:
Při příští prohlídce s tim možná nechám něco udělat

Napsal: 05.01.2007 22:27
od Ahmed
Posilovac brzd vyuziva podtlaku motoru, takze asi netreba zvysovat jeho otacky pro brzdeni.

Napsal: 04.03.2007 11:44
od 99bob
Čauky,mám dotaz taky ohledně startování,nevím jestli je to stejný problém,ale při prvním startu třeba ráno,nebo když to dýl stojí tak to na poprvé nechce chytnout a ozve se nějaká rána,jako když se otevře šampaňský,ale na podruhé to chytne. Dík za radu. :(

Re: Startování

Napsal: 11.09.2008 11:08
od Gromik
Focuse mám asi 1 týden po první garančce (po 20.000km, takže olej+filtr, vzduchový filtr). Už se mi dvakrát ráno stalo, že auto po otočení klíčku naskočí, ale okamžitě zase chcípne. Při druhém startování (takřka v zápětí) bez problémů. Při odjezdu z práce, pojížďky atd. již bez problémů - jen první ranní start je problém ... poprvé chcíplo, když jsem hned po nastartování rozsvítíl světla, podruhé když jsem před vytažením klíčku nevypnul rádio, které se tak na druhý den hned po otočení začalo spouštět (přehrávat CD). I když tohle jsem dělal i dříve, ale přesto - může to mít vliv?

Před garančkou auto startovalo bez problémů. Mám jim to jít omlátit o hlavu nebo je to začínajícím chladnějším počasím ?

Re: Startování

Napsal: 11.09.2008 11:46
od silverwolf
Omlátit. Žádné chladnější počasí za to každopádně nemůže. Co by to dělalo až bude -20 ? Já s ranními starty ani v mrazech problém nikdy neměl.

Re: Startování

Napsal: 12.09.2008 09:11
od Compressor
Stává se mi něco podobného,ale jen zřídka.První start je naprosto v pohodě,ale třeba po delší cestě když vypnu motor a pak chci znova nahodit tak točím a nic.Pomůže přišlápnutí plynu.Je to jak kdyby čerpadlo nenatlakovalo benzín nebo nevím.Po přidání plynu hned naskočí.

Re: Startování

Napsal: 12.09.2008 09:22
od Loeb
Někdy pomůže i výměna palivového filtru. Spousta lidí kolikrát ani neví, že ho tam vubec má..

Re: Startování

Napsal: 21.09.2008 21:23
od Jairo
Gromik píše:Focuse mám asi 1 týden po první garančce (po 20.000km, takže olej+filtr, vzduchový filtr). Už se mi dvakrát ráno stalo, že auto po otočení klíčku naskočí, ale okamžitě zase chcípne. Při druhém startování (takřka v zápětí) bez problémů. Při odjezdu z práce, pojížďky atd. již bez problémů - jen první ranní start je problém ... poprvé chcíplo, když jsem hned po nastartování rozsvítíl světla, podruhé když jsem před vytažením klíčku nevypnul rádio, které se tak na druhý den hned po otočení začalo spouštět (přehrávat CD). I když tohle jsem dělal i dříve, ale přesto - může to mít vliv?

Před garančkou auto startovalo bez problémů. Mám jim to jít omlátit o hlavu nebo je to začínajícím chladnějším počasím ?
Presne ten isty problem mam s FoFO I. Pride chladne pocasie a 1. start je problem. Ale hned nasledne 2. startovanie OK. Nik mi nevie poradit, co stym :-(
Bateriu mam novu, palivovy filter tiez, sviecky origo Ford... :cry:

Re: Startování

Napsal: 21.09.2008 22:10
od Gromik
No, u mě to bylo zřejmě způsobeno ne moc kvalitním benzínem (beru normálně u Benziny, ale pár dnů před tou garančkou jsem bral u jedné pumpy u cesty mezi Přerovem a Hulínem (název už nevím, ale bylo to divně levné). Pár dnů po mém příspěvku jsem bral plnou u Benziny a od té doby startujeme bez problémů :-) ... ale taky je možné, že si třeba chtěl sednout olej po garančce (ale taky to může být blbost, nejsem mechanik :-) ).

Re: Startování

Napsal: 20.10.2008 18:44
od pelen
Bude to spise nekvalitni benzin. Snad te to uz poucilo a uplne levne benziny tankovat nebudes.