Stránka 1 z 2
1,6 Zimní starty
Napsal: 29.01.2006 12:22
od AdsBot [Google]
Jsem novým majitelem FF 1,6 5dv. rv. 2002. Hned od zaèátku mì bohužel trošku zlobí startování studeného motoru, èehož jsem si u koupi bohužel nemohl všimnout. Nastartuju ho až tak na 5-8x. když je zahøátý tak vpohodì. Po nastarování a vypnutí slyším nìkde v motorovém prostoru syèení (po vypnutí asi tak ještì 30vteøin), je to normální, nebo mi nìkde utíká tlak a to je pøíèina tìch startù. FF po technické stránce moc neznám, takže prosím o pomoc.
Napsal: 29.01.2006 12:41
od driver
a odkud to syčení přesně vychází
Napsal: 29.01.2006 13:19
od Rys
právě že nevím, zdá se mi, že někde z pravé strany kolem rozdělovače, ale je možné, že ještě dál smerem k volantu. Ještě k tomu startování, ono to chytne a zase zhasne (jak u 120) a to se opakuje těch 5-8x až to nastartuje normálně a jede.
Napsal: 29.01.2006 13:42
od Rys
To syčení je od posilovače brzd, takže to není ono.
Napsal: 29.01.2006 16:16
od driver
může být špatný snímač teploty nasávaného vzduchu,proto ti to zdechá,ale může to být i něco jiného,vstřikovací trysky.
Zapíná seti palivové čerpadlo po zapnutí klíčku,jde to slyšet když pootočíš klíčkem,tak od motoru jde slyšet takové zabzučení.
Napsal: 29.01.2006 16:45
od foki
volnobeznej ventil to muze taky delat nebo cidlo na teplotu vzduchu .
Napsal: 29.01.2006 19:19
od driver
tady je návod na čištění volnoběžného ventilu:
Demontáž se provede povolením 3 šroubku klíč 7, nejlépe plochým klíčem. Před demontáží je třeba sundat konektor z ventilu, ze škrtící klapky a ze 2 vstřiků.
Po demontáži 2 šroubku a el. magnetu. Dobře je vidět grafitové těsnění, které by se mělo při každé demontáži vyměnit.
Ventil se nejlépe čistí ponořením do nádoby s benzínem a pohybováním s ovládacím čepem. Jde také vystříkat přípravkem WD 40 a vytřít tenkým hadříkem na šroubováku. Čisté musí být vše co je vidět, hlavně vedení a sedlo regulační kuželky. Zpětná montáž se provede v opačném pořadí jako montáž.
Napsal: 29.01.2006 19:21
od foki
1,6 to ma zepredu tam to jde snadno , povolí se 2 srouby 8 a odpoji se konektor

Napsal: 29.01.2006 19:27
od driver
no to jsem si právě nebyl jistý,jestli má 1.6 sání ve předu nebo vzadu.
Napsal: 31.01.2006 08:03
od Rys
Ten volnoběžnej ventil jsem, včera vyndal. Jak ho mám zaplý a otočím klíčkem na I tak se nejdřív ventil pootevře cca. 2mm a zachvilku se otevře celý, a zachvilku se zavírá zase tak, nejdřív na ty 2mm a pak dosvakne, je to v pořádku? Čerpadlo paliva jede.
Focus 1,6 16v 74kw
Napsal: 17.02.2006 15:24
od AdsBot [Google]
Kde jsi vzal ten obr rozložených dílù? nemáš nìjaký odkaz na komplet rozebrané motor atd.?
dík
Napsal: 17.02.2006 19:18
od Honza
Foki má všechno,určitě i obrázek výfuku zevnitř

Re: Focus 1,6 16v 74kw
Napsal: 17.02.2006 20:27
od foki
Myšák píše:Kde jsi vzal ten obr rozložených dílů? nemáš nějaký odkaz na komplet rozebrané motor atd.?
dík
v katalogu kterej mam v kompu .
Focus 1,6 16v 74kw
Napsal: 20.02.2006 07:08
od AdsBot [Google]
Dalo by se to poslat? Nebo kde bych mohl katalog sehnat?
dík za info.
Napsal: 20.02.2006 08:37
od foki
ten katalog má kamarad a chce za nej cca 10t . tak si myslim pokud nemas vrakoviste nebo něco podobneho tak se ti to nevyplatí . je to drahe , protoze si tam najdes i informace o autech podle vinu jak chodili z fabriky , mas tam treba to ze si zakliknes kolik mas najeto a ze treba chces vymenit desticky a ono ti to spocita cenu vcetne prace a vsech potrebných dílů . je to tam s prací na - rozvody , brzdy , spojku , vyfuk atd atd .