Stránka 1 z 7

poradte!!!zhasina motor

Napsal: 05.01.2007 17:20
od hiposek
Zhasina mi pri pravotocive zatacce motor a jen pri neutralu.mam fofo asi ty
den 1,6 16ventyl 99rocnik.ve fordu mi rekli ze je to palivove cerpadlo. :? :?

Napsal: 05.01.2007 18:26
od Dany
Tak jestli ti to říkali ve Fordu, tak na tom asi něco bude. Já třeba vím, že když na neutrál otočím volantem a pojde motor, tak se zaměřím na svíčky. Možná i vz.filtr... U toho co píšeš mě nesedí ta pravotočivá zatáčka..

Napsal: 05.01.2007 20:33
od pelen
Mas skoro prazdnou nadrz a pri pravotocive zatacce uz palivo nema co cepovat. :lol:

Napsal: 05.01.2007 22:47
od Jiri02
Zkus tocit, kdyz auto stoji. Ze by ho dusil pokazeny posilovac?

Napsal: 05.01.2007 23:43
od driver
jj může ho dusit posilovač

Napsal: 06.01.2007 08:22
od foki
cepradlo je v nadrzi v pravo, tak kdyz da pravou tak se benzin odleje doleva ale nezda se mi to protoze jeste nejake palivo je v trubkach a to by musel jet dlouho naklonenej aby to slo na vzduch .

Napsal: 06.01.2007 10:18
od Dany
driver píše:jj může ho dusit posilovač
To by ale scípalo na obě strany, néé :roll:

Napsal: 06.01.2007 16:58
od villli
foki píše:cepradlo je v nadrzi v pravo, tak kdyz da pravou tak se benzin odleje doleva ale nezda se mi to protoze jeste nejake palivo je v trubkach a to by musel jet dlouho naklonenej aby to slo na vzduch .
Foki,keď pumpa chytne vzduch stratí systémový tlak okamžite a je jej jedno kolko je vzduchu v hadiciach.
To auto začne chcipať hneď ale prerušovane.
Toho benzínu by tam muselo byť fakt maalinko.

To Hiposek :
Stalo sa to aj po dotankovaní?

Napsal: 06.01.2007 23:31
od driver
Dany píše:
driver píše:jj může ho dusit posilovač
To by ale scípalo na obě strany, néé :roll:
to je uplně jedno kámo :lol:

Napsal: 07.01.2007 00:08
od Jiri02
Cerpadlo se snazi tlacit, dokud se mechanismus nesrovna do zadane polohy. Pokud je hydraulicky pohon pro pravou stranu vadny, pak se cerpadlo snazi tlacit marne jen napravo. Ale to by melo byt znat pri toceni volantem na odporu.
Kazdopadne jsem zvedav, co vlastne bylo pricinou.
Pokud by zhasinani mela zpusobovat odstrediva sila, pak by bylo zajimave, jak se motor chova pri velkem naklonu doleva. Tedy pojezdit po sjezdovce - pocasi tomu preje. :wink:

Napsal: 08.01.2007 13:29
od hiposek
villli píše:
foki píše:cepradlo je v nadrzi v pravo, tak kdyz da pravou tak se benzin odleje doleva ale nezda se mi to protoze jeste nejake palivo je v trubkach a to by musel jet dlouho naklonenej aby to slo na vzduch .
Foki,keď pumpa chytne vzduch stratí systémový tlak okamžite a je jej jedno kolko je vzduchu v hadiciach.
To auto začne chcipať hneď ale prerušovane.
Toho benzínu by tam muselo byť fakt maalinko.

To Hiposek :
Stalo sa to aj po dotankovaní?
Jo,dela to i pri plnem natankovani.A kdyz stoji v klidu a tocim volantem,tak to nechcipa.

Napsal: 08.01.2007 18:28
od hiposek
Jiri02 píše:Zkus tocit, kdyz auto stoji. Ze by ho dusil pokazeny posilovac?
NE KDYZ STOJI AUTO NA MISTE NASTARTOVANE A TOCIM VOLANTEM TAK TO DRZI NECHCIPA .VE STREDU BUDU MENIT PALIVOVY FILTR ASVICKY.TAK UVIDIME

Napsal: 09.01.2007 10:14
od Mrzout
Stalo se mě něco obdobného - večer přijedu do práce, zaparkuju, ráno přijdu a už jsem nenastartoval. Motor točil ane ane naskočit.........takže jsem nějak musel dopravit sebe a kolegy co vozím domů. Doma jsem sednul k telefonu a sháněl kdo mě pomůže - servis Fordu mě telefon nebral takže po poradě s kamarádem jsem získal číslo na opravnu kde byli ochotní pro mě zajet domů a jet se na to podívat. Verdikt na místě - asi Vám odešlo čerpadlo, vůz odtáhneme......tak říkám dobrá, vyndám lano a hledám tažné oko a ono nikde............sakra, sakra, nenapadlo mě když jsem ho kupoval si to zkontrolovat 8O . No nic, nějak to uvázali a jeli jsme na dílnu. Druhý den jsem si pro auto šel - vyměnili palivový fitr a trrochu to prý pročistili neboť jsem tam měl nečistoty, čerppadlo bylo v pořádku - nešla do něj šťáva ( prý nějaký kontakt někde pod palubní deskou a někde u čerpadla), do nádrže mě nalili nějaké aditivum aby se vyčistila, doporučili nalít zbytek aditiva a dotankovat na plnou a prý jednou za 3 měsíce natankovat tak 15 litrů 98 oktanového benzínu abych se zbavil nečistot v nádrži. Celá ta sranda mě vyšla na 2 litříky ale auto jezdí daleko líp, motor jde pravidelněji a potichu........

Napsal: 09.01.2007 12:45
od foki
neco podobneho mel agin , vadny kontakt v konektoru cerpadla

Napsal: 09.01.2007 16:10
od Tumba
Podobný problém jsem řešil před 2lety.Večer jsem normálně přijel domů a ráno auto nešlo natočit.V servisu Ford Charouz došlo na výměnu čerpadla a vše bylo v pořádku.Célé to stálo asi 10 500,- 8O Až asi po roce když jsem staré čerpadlo chtěl vyhodit,tak mi to nedalo a dal jsem ho nechat jen tak pro zajímavost vyzkoušet.No a jediná závada byl konektor el.připojení asi za 5,- :D