Stránka 1 z 1

Downsizing

Napsal: 08.09.2011 23:04
od viperk

Re: Downsizing

Napsal: 09.09.2011 10:39
od killerhammer
Trojvalec od Fordu 8)

VW v celej Európe zvoláva motory TSI k výmene reťaze a rozvodov.
Motory 1.2TSI, 1.4TSI majú problémy so studenými štartami, preskakovanie reťaze, hlučný chod. Všeobecne sa špekuluje, že tieto problémy postihujú TSI motory len pri tvrdšom zaobchádzaní a že malé preplňované motory veľa zaobchádzania nevydržia 8)

Re: Downsizing

Napsal: 09.09.2011 13:02
od SilverGhost
Podle mně dobré téma k diskuzi, i když nevím, jestli jsem správně pochopil, proč začíná zrovna odkazem na Fiat :)

Můj názor na downsizing je vcelku jednoduchý: bude se opakovat historie zavádění turbodieselů, hlavně v druhé fázi s commonrailem :dih:

Před >30 lety diesel ve vícero značkách (Mercedes, Peugeot...) platil za jednoduchý motor, kde se nemá co zkazit a vydrží půl milionu kilometrů. Pravda, na prospektech měl příliš slabé parametry. :nnou: Něco takového se přece do 21.století nehodí :mrgreen:
Před 5-10 lety byl obrázek již trochu jiný: stále rostoucí prodej výkonných a úsporných :gott: turbodieselů, které se bez nákladnější opravy/výměny něčeho málokdy dočkaly 200t km. Objevily se dříve zcela neznámé nákladné položky při servisu, které patřičně zvyšovaly příjem automobilek :hhura: (viz: praskající hlavy, dvouhmotový setrvačník, vstřikovače, vstřikovací čerpadlo, turbodmychadlo, filtr pevných částic atd..).

Majitelé menších benzínů se tomu až donedávna smáli a leštili si svoje jednoduché benzínové stroječky, kde se skoro nemělo co zkazit :mrgreen: (viz starobylá 1,6/74kW ). Nyní i na ně dojde :huraa: :nazdravi:

Re: Downsizing

Napsal: 09.09.2011 21:43
od viperk
odkazem na fiat začíná proto, že jsem se osobně ještě nesetkal s informací o přeplňovaným dvouválci 8)
Všude max jenom tříválce... :wink:

Já nějak zásadně nejsem proti, ale mám pocit, že ty "vyhoněný" motory toho nemůžou moc vydržet.

Každej si to nechá do 100t km, pak to hodí do bazaru, kdo to potom bude v bazarech kupovat, to těžko říct. :nixw:

Re: Downsizing

Napsal: 09.09.2011 22:06
od miki21
Myslíte,že by se dalo oturbit babetu?Je to ta novější,dvourychlostní.Jedna se mi válí ve sklepě,tak bych ji vymakal a mohl bych s Brehowiczem cestou z práce dát závod kolem policajtů. :totlsmile:

Re: Downsizing

Napsal: 10.09.2011 08:29
od Brehowicz
Ty s jednokvaltem tahám za sebou na biku,ale těm dvou..stačím jen stěží když dobře fouká do zad :wink: bo mám gumy jak sviň široké.
K těm malíčkým motorum.V malých autech tomu rozumím fakt to jede skoro na vzduch ,ale strkat tyhle zdechlinky do aut typu oktava,superb to bije na rozum :bebng: ,netuším kdo to talčí víc jestli výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.

Re: Downsizing

Napsal: 12.09.2011 10:18
od SilverGhost
Brehowicz píše:... výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.
Podle toho, co jsem četl, to zatlačily ty "zelené" parametry stanovené pro auta. Problém je, jestli když se sečte ekologický "přínos" toho všeho dohromady, jestli to fakt je lepší než předtím :bebng:

Na druhou stranu třeba za deset let se to už tak vychytá, že to bude všechno spolehlivé a bezproblémové (teda až do těch plánovaných 200tkm :nixw: ). Jenom je otázka, jestli za tu dobu už nepůjdeme třeba cestou vodíkových motorů :bravo22: :shocked: :dih: