Nezhasíná palubní počítač
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Nezhasíná palubní počítač
Tahle bludička ti baterku nevymlátí, no a kdyžtak použij silnější triko, no
- Karet
- Zkušený
- Příspěvky: 1119
- Registrován: 12.03.2011 19:04
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezhasíná palubní počítač
Tak to už je divný. Mně to tak dlouho nikdy nesvítilo. To by asi chtělo diagnostiku.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Nezhasíná palubní počítač
Nevím proč by to mělo nějakou svini lákat. Kvůli svítícímu displeji na přístrojovce se ti do auta nikdo dobývat nebude.
Nicméně je divný jestli ti to svítí celou noc...
Nicméně je divný jestli ti to svítí celou noc...
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Nezhasíná palubní počítač
Tak to jo..jestli to sviti tak dlouho, tak to neni normalni...tam bude nejaky problem.
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Nezhasíná palubní počítač
Vždyť to (prý) nesvítí, baterii to nevytluče, displej má tu vlastnost, že je nasvícen po předchozím aktivním stavu. Jako trička, která pak září ve tmě, tak to alespoň tvrdí Ford.
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
BMW 325 E46 Cabrio (psssst...)
BMW 325 E46 Cabrio (psssst...)
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Nezhasíná palubní počítač
Nesmysl..sviti. Pokud zhasne, je okamzite uplne tmavy..
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Nezhasíná palubní počítač
Přesně jak píše Anduril. Už se to tady někde řešilo.
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezhasíná palubní počítač
no abych řekl popravdě žije si to vlastní život
teď to třeba zhasne po chvíli
Nevím no . seru na to . když by mělo zlobit jenom tohle tak to je ta nejmenší věc
Kamarád ve fordu mi řekl že by tomu mohla pomoct kalibrace přístrojovky ????
ale díky všem za rady
teď to třeba zhasne po chvíli
Nevím no . seru na to . když by mělo zlobit jenom tohle tak to je ta nejmenší věc
Kamarád ve fordu mi řekl že by tomu mohla pomoct kalibrace přístrojovky ????
ale díky všem za rady
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF
- Karet
- Zkušený
- Příspěvky: 1119
- Registrován: 12.03.2011 19:04
- Bydliště: Jihlava
Re: Nezhasíná palubní počítač
A co takhle zkusit reset ? Odpojit na chvíli baterku a zase připojit ? Akorát budeš muset některé věci znovu nastavit (rozkódovat rádio, nastavit GOO a já nevím co ještě). Ale za pokus to stojí.
- Sirk9
- Nováček
- Příspěvky: 148
- Registrován: 02.01.2011 20:38
Re: Nezhasíná palubní počítač
Měl jsem podobný problém se zhasínáním pc, svítilo to celou noc a potom jsem měl po pár dnech vybitou baterku.Nakonec jsem si uvědomil, že jsem montoval odporové dráty do světel, kvůli praskání žárovek, tak jsem to dal pryč a od té doby dobrý.
Ford C-max, 1,6 TDCi, 85kW, r.v. 3/2014 (od 2017), ~5,5l/100km za 3 roky
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezhasíná palubní počítač
19.00 tak jsem na tom podobne , sviti dokud se nevybije baterka .
23.00 EDIT : po cca 4 hodinach - svítí
23.50 pripojen merak , po pripojeni namereno 1,47A (po zamceni a odezneni nastavovani klimy a klapek )
24.00 zhaslo radio zustava 0,77A BC stale sviti .
1.20 asi to zapalim , po odpojeni modreho konektoru zustava 0,4A jeste jsem zkusil odpojit dva konektory v Asloupku , pak uvidm na kolik to spadne protoze jsem musel otevrit dvere a hned mi to vyletlo na 1,49A .
co na tohle rekne zaquik ?
23.00 EDIT : po cca 4 hodinach - svítí
23.50 pripojen merak , po pripojeni namereno 1,47A (po zamceni a odezneni nastavovani klimy a klapek )
24.00 zhaslo radio zustava 0,77A BC stale sviti .
1.20 asi to zapalim , po odpojeni modreho konektoru zustava 0,4A jeste jsem zkusil odpojit dva konektory v Asloupku , pak uvidm na kolik to spadne protoze jsem musel otevrit dvere a hned mi to vyletlo na 1,49A .
co na tohle rekne zaquik ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23553
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Nezhasíná palubní počítač
viz. SZ
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23553
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Nezhasíná palubní počítač
... abyste si nemysleli, ze si s fokim piseme nejake veledulzite informace, tak obecne plati:
(mam to vlastnim pozorovanim, neni to vycteno z internetu ani fordich prirucek ani "vyrazeno" ze zamestnancu autoservisu)
kdyz palubak nezhasina, je nekde nejaky odber, ktery GEM vyhodnocuje jako nutny (neodpoji ho nebo to neumi) a neprejde do uplneho napetoveho klidu
reseni:
1. zkontrolovat vsechny moduly, zda v nich neni chyba (diagnostika) ... pokud je tak, vyresit (nebo alespon odmazat)
2. zamyslet se nad vsemi udelanymi zmenami v elektrice za posledni dobu - nezapojil jsem si neco noveho? (treba i original ford) ... pokud ano, tak odpojit a overit vliv
3. vyndavat pojistky na GEMu a zkoumat vliv
(mam to vlastnim pozorovanim, neni to vycteno z internetu ani fordich prirucek ani "vyrazeno" ze zamestnancu autoservisu)
kdyz palubak nezhasina, je nekde nejaky odber, ktery GEM vyhodnocuje jako nutny (neodpoji ho nebo to neumi) a neprejde do uplneho napetoveho klidu
reseni:
1. zkontrolovat vsechny moduly, zda v nich neni chyba (diagnostika) ... pokud je tak, vyresit (nebo alespon odmazat)
2. zamyslet se nad vsemi udelanymi zmenami v elektrice za posledni dobu - nezapojil jsem si neco noveho? (treba i original ford) ... pokud ano, tak odpojit a overit vliv
3. vyndavat pojistky na GEMu a zkoumat vliv
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: Nezhasíná palubní počítač
Takže to nezhasínání palubáku několik minut nemá žádnej smysluplnej důvod?
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15.11.2014 04:09
Re: Nezhasíná palubní počítač
Zdravím všechny
jsem tu nový a forda mám teprve 3 dny (1. Ford v mém životě) a manuály vše v Němčině. Auto je FF 1.8 TDCi 85kW, kombi r.v. 2007, bohužel ten samý problem se svícením palubního displaye. Někde jsem se dočetl, že stačí vyndat panel s přístroji a údajně očistit nějaké tištěné spoje jsou tam prý jakoby očouzená místa a vše pak funguje???? Zároveň to pomáhá I při tom, když blbnou přístroje??? Nevím co je na tom pravdy a tak bych to zde rád ověřil, eventuelně zjistil jak se vlastně ten panel vyndavá? Jinak budu velice vděčný za jakoukoli radu ohledně tohoto vozidla
S díky Jarda
jsem tu nový a forda mám teprve 3 dny (1. Ford v mém životě) a manuály vše v Němčině. Auto je FF 1.8 TDCi 85kW, kombi r.v. 2007, bohužel ten samý problem se svícením palubního displaye. Někde jsem se dočetl, že stačí vyndat panel s přístroji a údajně očistit nějaké tištěné spoje jsou tam prý jakoby očouzená místa a vše pak funguje???? Zároveň to pomáhá I při tom, když blbnou přístroje??? Nevím co je na tom pravdy a tak bych to zde rád ověřil, eventuelně zjistil jak se vlastně ten panel vyndavá? Jinak budu velice vděčný za jakoukoli radu ohledně tohoto vozidla
S díky Jarda
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host