Stránka 1 z 1

Ford focus 1998-04

Napsal: 28.04.2012 23:55
od ZULU_CZE
Dobrý den,
mám pár dotazů ohledně mého FF1 r.v 1999, 1.8 Z-tec (85kw) sedan!

1) Jsou totožné zadní L/P dveře s verzí kombi nebo hatchback? Sháním totiž motůrek a stahovací mechanismus, tak jestli můžu vybírat i z těchto modelů?
2) Jaké jsou nejúčinejší stěrače pro FF1 ? Vyplatí se kupuvat drahé, nebo máte jiné zkušenosti? Popřípadě napište, jaký typ doporučujete.
3) Muj sedan trpí velkou korozí kufru. Nemáte někdo kufr na prodej? Hlavně nevyvařovaný nebo jinak opravovaný.
4) Sháním "borce" opraváře přes FF (nejlépe západní čechy), který mi zpraví kolísavé otáčky na volnoběh. Vyměnil jsem dle zdejších fór vol.ventil, sensor škrící klapky, podtlakovou hadičku, resetoval jsem ř. jednotku a stále to neustalo, pouze se to zlepšilo. Jsem naprosto bezradnej, jinak FF bez chybky.
5) Když by někdo měl orig. koberečky (neošoupané), tak bych je odkoupil. Jó a také volant bych rád vyměnil za nějaký málo používaný, protože když je horko, tak se mi na tom mém drolí kůže a mám černé ruce.

Re: Ford focus 1998-04

Napsal: 30.04.2012 08:23
od Infinter
1) Netuším
2) Kupuju levné flaty EVO, vždycky když jsou v globusu v akci. Koupím po zimě, vždycky mi ten rok vydržely bez problémů.
3) Nemám
4) Myslím že lehké kolísání otáček je celkem bežné, když jsem jištoval přes budíky jaký je rozdíl, tak se to pohybovalo mezi 770 - 800 (pokud si dobře pamatuju). Děje se to jen občas, když otáčky kolísají víc (výjmečně, většinou při zastavení na křižovatce) zapnu na chvilku klimu a je klid.
5) Nemám a nemám
:wink:

Re: Ford focus 1998-04

Napsal: 30.04.2012 08:40
od pzi
Stahovačky jsou totožné ná všechny modely Ff1 jen u combi jsou jiné dveře a skla, jinak ostatní stejné.
Zkus napsat Larimu ten rozebíral sedana, možná bude mít ještě dveře kufru.

Re: Ford focus 1998-04

Napsal: 30.04.2012 09:08
od ZULU_CZE
Abych upřesnil bod 4), tak focus při stání na místě drží správné otáčky 750-800. Problém nastává při jízdě, když vyřadím na neutrál, tak otáčky spadnou na 1200-1500 a drží, až do úplného zastavení, pak opět sapdnou na správných 750-800. Někdy to jde vyřešit tak, že vyřadím (otáčky spadnou na 1200-1500) a sešlápnu spojku, pak otáčky začnou pomalu klesat na 900 a když spojku pustím, tak už otáčky zůstanou malé.

vzkaz pro pzi: děkuji za typ, zkusím Lariho kontaktovat