Stránka 1 z 2
Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 02.10.2012 14:41
od atomovyhrib
Mam problem s motorem TDCi 66kW - pri zrychleni na otackach 2300-3000 (je to citit jen nekdy) motor jakoby ztraci vykon - tahne, na necelou vterinu ubere, tahne, ubere - takhle az do tech 3000rpm a pak zase plynule. DPF nemam z vyroby, auto ma najeto 106 tisic realnych.
Tusite co by to mohlo delat?
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 03.10.2012 09:36
od Ajik
Zdravím, mám stejný problém.
Začalo to zničeho nic. Naftou to není, už jsem od té doby zkusil 3 různé "benzínky".
Jev se ukazuje hlavně na dálnici při 5st., na okrskách a ve městě ho nepociťuji.
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 04.10.2012 13:52
od atomovyhrib
Je to hlavne na dalnici na 5ku, ale taky pri razantnejsim zrychleni treba na 3ku i 4ku kdyz chces predjizdet - drzi se to ve spektru tech otacek - predtim ani potom uz nic.
Nekdo napad?
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 04.10.2012 14:00
od Ajik
Ano, děje se to i na 3 či 4, včera jsem zprudka předjížděl a bylo to dost znát.
Začíná mě to docela strašit, doufám, že to není nic vážného.
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 04.10.2012 14:45
od atomovyhrib
Tezko rict - moudri panove tady:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
nic nevyresili - jeden rika turbo, druhy EGR, treti soft, ctvrty vstriky, paty, ze to byl deda mraz..
Procetl jsem prvnich pet a poslednich pet stranek a nikdo nic nevyresil..
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 04.10.2012 18:01
od V12
Problem je jediny - francuzsky motor v americko - nemeckom aute. Vrazedna to kombinacia

Mal som a stacilo. Teraz mam americko - nemecke auto s dinosaurom pod kapotou.
Toto kolisanie vykonu postihujuce 1.6TDCI som zazil pri jednej jazde aj ja. Citit to pri kazdej jazde, auto ide do aciek, neveril by som mu. Treba to zobrat na Ford diagnostiku a previest sa s tym. Bohuzial ELM327 na to nestaci, pretoze nedokaze vycitavat data potrebnou rychlostou. Bezne cita 6 - 7 udajov za sekundu, co je malo, pretoze jeden skenovaci cyklus hodnot popisujucich spalovanie trva aj viac ako sekundu - treba citat :
- poloha plynu
- tlak v raile
- tlak v sani
- vaha vzduchu
- otacky motora
- teplota chladiacej zmesi
- teplota nasavaneho vzduchu
- poloha EGR
- poloha variabilu turba (80 kW)/ vastegate (66kW)
- ziadana davka paliva
- aktualna davka paliva
Dufam, ze som nezabudol na nic...
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 04.10.2012 23:30
od atomovyhrib
Ten francouzsky motor zere 4,7 litru fosilniho dinosaura na sto
Ale jinak mi rekni, kdo mi tohle zmeri? Neverim ze by tohle umeli v "normalnim" servisu aka Valousek, Charouz, Kacmacek a jim podobny.. Co?
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 05.10.2012 07:20
od V12
Dokaze to hociktory servis s akoukolvek slusnou diagnostikou. Idealna je samozrejme firemna Ford IDS/WDS v autorizovanom servise Ford. Aby to bolo mozne, musia diagnostiku obsluhovat ludia, ktori tomu rozumeju. Ak to budu barani...
Po prvej vymene turba a opakovanych problemoch s podfuknutymi vstrekovacmi budes preklinat ten den, ked si kupil auto so spotrebou 4.7/100 a servisom drahym tak, ze prevysi cenu benzinu pri spotrebe 7.5/100 na mininalne 30k km

Na to ale casom prides sam tak, ako mnohi ini vratane mna. Nastastie mas ale tu spolahlivejsiu verziu 1.6TDCI.
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 06.10.2012 23:55
od Ajik
Dneska skoro 200km v tahu, a při studeným motoru ani při teplým, ani na okrskách (30%) ani na dálnici (70%) žádná známka kolísání výkonu.
Si říkám, že když dojedu na diagnostiku, tak se to vůbec nemusí projevit a nic se nezjistí...
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 09.10.2012 13:27
od atomovyhrib
Ja teda studenej motor netocim nad dva tisice takze nevim, ale u teplyho taky jen obcas.. a nekdy jen na petku, nekdy i u trojky - prase aby se v tom vyznalo.
Je mozny ze by to zaviselo na nafte? Ja tankuju vetsinou benzinu, do toho semtam Verva, semtam Lukoil
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 09.10.2012 15:26
od vita_k
To dela kde komu. Napr. mne. Obvykle pritom, kdyz auto regeneruje (filtr co nemam) teplota pred katalyzatorem > 450 stupnu. To neni problem u 66 kW samozrejme. Mam takovy dojem jakoby si auto prochazelo rezimy: Jede bozsky, jede s horsi odezvou na plyn, cuka a tak se to opakuje po x stovkach km (u me). Nekdy to ani nejde poznat, ale pri seslapnuti plynu na podlahu to proste nezareaguje.
V12 zapomnel jsi jeste mozna polohu skrtici klapky.
Dneska jsem se projel v 1.6mpi oktavce, ale oslnen vykonem jsem nebyl. Ale jeste tomu memu dam nadeji:)
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 09.10.2012 18:51
od V12
Ja ked som presadol z 2.0TDCI do 2.0i tiez som mal ten isty pocit. Od benzinaku si tie kone musis vediet vypytat, inak Ti ich neda. Stale sa to este ucim.
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 12.11.2012 16:04
od atomovyhrib
Dojmy z reklamace a jejiho reseni:
"Tuhle zavadu uz jsme to meli, privezte to, je to urcite palivovy filtr" - dobra, privezl jsem. Bazar je ve stejnem baraku jako ford servis, takze to v jedny pulce napichli na diagnostiku, tam NIC a servisak se tvaril jako by vysvetlovat existenci UFO - "joo, ten palivovej filtr by to mohl bejt noo..".
Prodejce velmi ochotne uznal vadny palivovy filtr, zaplatil origo filtr (1850,- plus praci 450,-), ja diagnostiku za 720 a po tydnu - je to lepsi, neni to cukani tak ostre, ale podle mne tam porad je.. No co se da delat, budeme jezdit dal

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 12.11.2012 17:10
od vita_k
Ja menim filtry "casto" - cca 15-20 tis original. Nema to vubec zadny vliv. Je to sofwarovy nedostatek. UFO je lepsi vysvetleni nez paliv filtr :)
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Napsal: 12.11.2012 17:14
od Marod22
vita_k: Aj palivovy? veď ten je drahý jak prasa
