naftovy motor cuka
Napsal: 27.10.2012 12:33
Dobry den vsem
Mam ford Focus II kombi. 1.6 TDCI 88kW. Najeto 135tis km, koupeno z nemecka.
Když jedu po dalnici a jedu do kopce na ctverku nebo petku rychlost 110 nebo vic – do vetsiho stoupani tak motor začne cukat. Jedine co pomůže je to ze dam trochu nohu z plynu a nejedu v takovych otackach – snizim pod 2000, pak musim zastavit na odpočívadle nebo sjet z dalnice a pockat az ventilátor který bezi ve predu motoru se přestane otacet. Když je motor chladnejsi tak pak motor zase v pohode, necuka. Nastesti to dela jenom na dalnici v rychlosti nad 110 do vetsiho kopce. Když je auto zatizene. Když jedu do velice prudkeho stoupani na nizsi stupeň třeba na dvojku nebo trojku a hodne to vytacím, tak to motoru vůbec nevadi a necuka.
Pravidelne menim filtry tj naftovy, vzduchový i ke klimatizaci. Olej menim taky pravidelne. Driv to delalo jenom v lete když bylo nad 30 stupnu venku a v zime nebyl problem. Ted to zacina delat i když je venku 10 stupnu.
Zadna chybova kontrolka na pristrojovce se neobjevuje. Jenom jednou me na palubovce problikla oranzova kontrolka co je mala kulata ale pak zhasla.
V servisu fordu mi rekli ze pokud cukani nemuzu nasimulovat s technikem v aute když by jsme auto projeli tak to mam nechat vyhnit.
Zvazoval jsem nad tim ze cely problem musí ovlivňovat teplota motoru protože když motor trochu zchladne tak najdenou všechny problemy zmizi.
Nechal jsem napichnout auto na pocitac ale tam nenasli zadnou chybovou hlasku ze by byla zaznamenana. Tak ze to pry bude mechanicka chyba.
Ted chci nechat vymenit palivovy fitr, ze jsou tam dva pro naftu: naftovy filtr nekde u motoru a druhy palivovy zepry hruby filtr který je u nadrze.
Nenapada vas cim by to mohlo byt? Diky za všechny věci co vas napadnou.
Nechci jenom menit součástky v aute aby me to stalo moc penez.
Mam ford Focus II kombi. 1.6 TDCI 88kW. Najeto 135tis km, koupeno z nemecka.
Když jedu po dalnici a jedu do kopce na ctverku nebo petku rychlost 110 nebo vic – do vetsiho stoupani tak motor začne cukat. Jedine co pomůže je to ze dam trochu nohu z plynu a nejedu v takovych otackach – snizim pod 2000, pak musim zastavit na odpočívadle nebo sjet z dalnice a pockat az ventilátor který bezi ve predu motoru se přestane otacet. Když je motor chladnejsi tak pak motor zase v pohode, necuka. Nastesti to dela jenom na dalnici v rychlosti nad 110 do vetsiho kopce. Když je auto zatizene. Když jedu do velice prudkeho stoupani na nizsi stupeň třeba na dvojku nebo trojku a hodne to vytacím, tak to motoru vůbec nevadi a necuka.
Pravidelne menim filtry tj naftovy, vzduchový i ke klimatizaci. Olej menim taky pravidelne. Driv to delalo jenom v lete když bylo nad 30 stupnu venku a v zime nebyl problem. Ted to zacina delat i když je venku 10 stupnu.
Zadna chybova kontrolka na pristrojovce se neobjevuje. Jenom jednou me na palubovce problikla oranzova kontrolka co je mala kulata ale pak zhasla.
V servisu fordu mi rekli ze pokud cukani nemuzu nasimulovat s technikem v aute když by jsme auto projeli tak to mam nechat vyhnit.
Zvazoval jsem nad tim ze cely problem musí ovlivňovat teplota motoru protože když motor trochu zchladne tak najdenou všechny problemy zmizi.
Nechal jsem napichnout auto na pocitac ale tam nenasli zadnou chybovou hlasku ze by byla zaznamenana. Tak ze to pry bude mechanicka chyba.
Ted chci nechat vymenit palivovy fitr, ze jsou tam dva pro naftu: naftovy filtr nekde u motoru a druhy palivovy zepry hruby filtr který je u nadrze.
Nenapada vas cim by to mohlo byt? Diky za všechny věci co vas napadnou.
Nechci jenom menit součástky v aute aby me to stalo moc penez.