Stránka 1 z 2
focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 02.11.2012 23:20
od Nazghoull
Předem se omlouvám jestli už je to tu řešeno, ale docela mě to vyděsilo a nevím co s tím. Odjížděl jsem z práce vše ok, zhruba po 15 km když jsem podřazoval na dvojku a přidal plyn tak se nic nedělo, musel jsem dát trojku a, ta se chytla ale na 2000 otáčkách přestala akcelerovat, tak čtyřka stejný problém, 5 též a na šestku 110 a víc ani ťuk. Palubní počítač žádnou vadu neukazuje. Motor byl zahřátý, tak jsem celkem bezradný.

Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 03.11.2012 06:03
od djdekl
Stav se na diag

Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 03.11.2012 17:48
od Nazghoull
Nic jiného mi asi nezbyde

Dneska fungoval zase v pohodě, ani náznak nějakého problému. Takže ho nechám napíchnout a uvidím jaký bude verdikt.
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 03.11.2012 20:17
od V12
Kedy si menil palivovy filter ?

Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 04.11.2012 22:31
od Nazghoull
Palivový filtr byl měněný před 3500 kmtry, koupil jsem ho před 14 dny, takže nejlepší by bylo nechat vyměnit všechny filtry a olej. Bál jsem se aby to nebyla nějaká závažná vada, ale zatím se to neopakovalo.
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 05.11.2012 10:34
od V12
Kolko to ma nalietane ? Zeby DPF ? Takisto je mozny problem s natacanim lopatiek turba. Tu pomoze jedine diagnostika a monitorovanie prevadzkovych dat.
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 05.11.2012 23:49
od Nazghoull
Ma najeto 134 000, na diagnostiku chci sjet zítra, tak uvidím čím to bylo.
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 03.12.2012 12:53
od Foopkilla
Ahoj, jak jsi pochodil? mám ten samý motor, rok výroby auta 2009. Najeto když jsem kupoval 112000km a teď mám asi 150000. Za tu dobu mi tohle udělalo 2x. Vypnutí a zapnutí motoru to vždy opravilo. Na Diagnostice jsem byl už 3x, ale ta nezjistila nic. Díky
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 04.12.2012 14:55
od Fokáč
Ahoj,
zrovna řeším stejný problém. Koupil jsem si Focuse 100kw Diesel 2008 a občas mi začne motor cukat. Napojil jsem ho na diagnostiku Delphy, ale bez závad. Nicméně známý mi poradil, že to může být způsobeno klapkou nádrže. Už se s tím prý setkal, nemáte někdo s tím zkušenost. Díky za info
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 04.12.2012 16:06
od Asja
To: Nazghoull
Mám stejný motor - 2.0TDCi - a stejnou potíž. Už jsem to tady řešil, ale doposud nevyřešil. Viz.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=33119
Na diagnotice se nikdy nic nenašlo. Filtry + olej vyměněny, EGR a vaha vzduchu vyčištěny.
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 04.12.2012 16:24
od V12
Nerobia to regeneracie DPF ?
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 05.12.2012 00:31
od Foopkilla
tak za ty asi 4 dny co to řeším, jsem slyšel co všechno to může být, ale nic to to teda je
takže, málo močoviny v filtru pevných částic. Naklápění lopatek v turbu. Vzduchová váha. Vstřiky atd.
Ještě otázka, u té 2009 nemám nijak zabezpečený vstup pro tankování, je to normální?
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 05.12.2012 01:23
od Fokáč
měl jsem to na diagnostice i ve Fordu u kámoše a dělali mi regeneraci DPF, vše proběhlo OK . Vstřiky a čerpadlo bylo na stolici a stejnak to dělá. No mě s toho snad šlehne. Zkusím vyměnit plnící hrdlo nádrže, udájně když netěsní tak je schopno přisát vzduch a motor pak škube. Dám info jak to dopadlo. No snad to nebude jedna paní povídala.-))
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 05.12.2012 06:40
od V12
Plniace hrdlo nemen. To je blbost. Praveze nesmie tesnit na 100%, pretoze so znizovanim hladiny paliva v nadrzi by sa tvoril podtlak a to az do takeho stupna, ze by cerpadlo nebolo schopne nasat palivo. Ked je malo "mocoviny", rozsvieti sa kontrolka. Iny priamy vplyv na spalovanie to nema. Inak ak Ti robili nutenu regeneraciu DPF, co trva tak 30 - 40 minut pri 3000 otackach motora, treba IHNED VYMENIT OLEJ !!! Inak sa moze dost lahko stat, ze na najblizsich 1000 km prides o turbo.
Re: focus 2.0 100 kW Tdci zrada
Napsal: 05.12.2012 06:42
od stand
třeba mu právě moc těsní a vzniká mu v nádrži podtlak!!!
Jak to zjistit bez výměny plnícího hrdala: jakmile auto začne škubat, tak hned zastav zkus nasadit ten plastový trychtýř, co je na dolejváni z kanistru, a když se ozve zvuk "vcucnutí" pak by to tím podtlakem mohlo být, ale pokud se zvuk neozve, je pes zakopán v něčem jiném