Stránka 1 z 1
Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 10.12.2012 07:34
od paff
Cest ,
Po prekroceni 2500 otacok sa rozsvieti multifunkcna kontrolka .
Je to 1.6 TDCI /66kW bez filtra/turbo je v poriadku/ .
Motor strati vykon a netaha. Ked zastavym a vypnem motor kontrolka sa uz nerozsvieti pokial zase neprekrocim 2500 otacok.
Diagnostika neukazala ziadnu chybu ,
Neviete mi poradit co je to?
Je to ta kontrolka

Dik
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 10.12.2012 09:00
od V12
Aka diagnostika ? Zjavne nie origo Fordacka. Ked ide motor do nudzoveho rezimu, musi to uz byt tazky pruser. Neviazne Ti ovladanie obtokoveho ventilu turba, ktore potom tlaci viac ako ma a RJ reaguje vyhlasenim "vynimocneho stavu" ? Takisto moze byt aj problem s regulaciou tlaku paliva v raile. Kolko ma to auto kilometrov ?
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 10.12.2012 10:02
od paff
Diagnostika je klasicka , kupena cez net +soft cca250ecok, da sa nov robit vsetko (skoro) ,
auto ma 205000km a to je prva zvada,
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 10.12.2012 13:54
od zdenyvm
Zkusil bych v první řadě vyměnit palivový filtr, dělalo mi to kdysi něco podobného a tímto vyřešeno.
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 10.12.2012 19:45
od paff
No to by som asi mal vymenit, 205000km je asi hodne na jednom kuse,
Motor by mal byt cisty snad, dal som tam nemenovanu tekutinku od nemenovanej rafinerky, a garantoval mi znamy , ze to vycisti a vsetko bude ako nove, motor zmenil zvuk a stichol, ide uplne nadherne az mam strach co nastane, ked zisti motor ze je cisty
Nitro nepomahalo
PS>Turbo urcite budem cistit, je dost od oleja, ale turbina nema volu a zvuk je v normale. Nejak ale sa mi do toho nechce

Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 10.12.2012 21:15
od Marod22
Počkaj, ty máš to auto od novoty? A palivák tam máš cez 200000 km? Tak to je masakeeeer
A inak, tu nerobíš žiadnu reklamu. Kľudne napíš čo, kde, koľko a načo si lial
Čo sa týka turba, kľudne ho nahraj, máme tu také hitparádové vlákno, kde budeme vedieť porovnať a vrámci možnosti posúdiť

Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 11.12.2012 06:52
od V12
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 11.12.2012 07:57
od paff
Jasne menim cez vikend, ale musi prist kurierom, snad to stihne ta nasa posta.
A kamarat musi nakurit v depe

, ja mam tam stavebny material
Koncentrat je od Gulfoil 15ml na 40l nafty - Diesel Additive - smrdi cele auto a olej treba vymenit po cca 2000km, proceduru obsolvovat cca 2x
Podobny je produkt od XDP Diesel Power USA
Skusal to aj u kamos , a tiez motor zmenil chod a je tichsi,
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 11.12.2012 08:55
od Sagic
V12 zajimave vyjadreni pomoci smajliku

Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 11.12.2012 12:34
od V12
Prve tri, alebo posledne dva ?
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 11.12.2012 13:44
od Sagic
Cela ta veta je takova vypovidajici

Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 11.12.2012 22:36
od Zdenek1
mám stejný problém, ale u 1. 8 TDCI - 85 KW, r.v. 2006 - dnes jsem byl na diagnostice a našlo mi to chybu v podobě regulátor tlaku paliva - omezená funkce - kód chyby - EOBD - P0089 a v návaznosti na tuto chybu se vyskytla další chyba v podobě řídící obvod regulátoru objemu paliva - rozpojený elektrický obvod.
Tak sháním nový regulátor.
Re: Svieti kontrolka - viacucelova- systemu
Napsal: 12.12.2012 10:12
od paff
No mne to prvy krat zasvietilo ked teplota bola na bode mrazu a po natankovani na nejakej pumpe co som prvu nasiel, (hold prazdna nadrz) od tedy sa to zacalo srat, potom som tam dal nejake somariny a spickovu naftu a bol pokoj cca 4000km, motor krasne frcal az do obmedzovaca (skuska) a teraz ked zase su teploty na bode mrazu a hlavne, ked motor sa nevie zohriat (caka ma asi kartonova technologia) sa to ozvalo znova.
Nejak som prebehol ten regulator tlaku na nete (jeho princip) a ci to je ono ???
Daj vediet ci to pomohlo, moc na diagnostiku nedam, vlastne skusenosti od benziniaku, hlasila chybu za chybou, investicie stali cez 1000Ecok, potom som uz neriesil chybove hlasky a servisak tiez nevedel kde je chyba (motor isiel a vsetko bolo ok, aj emisie aj vykon), tak som behal dalej v klude.
Ja zacinam filtrom (model 5M5Q-9155-AA), nejak sa ale komplikuje dodavka (dosiel ale nejaka chinska nahrada v plaste,tak som ho vratil), teda auto setrim max miere a nenahanam ho.
Potom turbo (regulator) precistenie.