Stránka 1 z 2
Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 17:27
od Miloss
Čaute, som tu nový a chcel by som vás poprosiť o radu. Chcem kúpiť focus len neviem aký motor. hlavne nechcem FAP (DPF). Čo verzia 1,8 TDCi 85kW?
Ďakujem
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 17:38
od tym
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 18:24
od V12
Hlavne nie taky, ktory ma v reale viac ako 100 tisic km. Problem je v tom, ze prave takych so 180 a viac tisic km je v CZ a SK 90%

takze pozor na vec.
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 21:45
od Miloss
neviem sa rozhodnut, lebo ako tak nad tym uvazujem jazdim aj po meste-kratke trasy, mimomesto-cca 20km, a dvakrat do tyzdna cca 196km dialnica. spolu cca 18000km rocne. oplati sa diesel ci benzin?
1,8TDCi 85kW teda nema FAP, ale ma urcite dvojhmotu, a ake vstrekovace? siemens, delphi, bosch? teraz neviem ci siemens alebo bosch sa daju repasovat, tj. rozobrat tie druhe nie.
co je na tomto motore najporuchovejsie? odstranenie pridierania lozisiek turba sa riesi odstranenim sitka?
ten co som videl 1,8TDCi 85kW 2007 mu pisu "170000km" ako ale zistim skutocne kilometre?
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 21:56
od tomason
Siemens pokud jezdíš dálnice tak 1,8tdci a kolik love máš dáš?
tento motor patří k nejspolehlivějším já zatím bez poruch.
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 22:10
od Radekjo
Zrovna takový mám

Vstřiky nejdou repasovat
Okolo 100k bych to bral ale více neee.
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 22:15
od tomason
Ty potřebuješ vstřiky nebo co?
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 01.01.2013 22:18
od Radekjo
Já?
Jenom jeden.
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 09:18
od smoula
Hele pánové, taková otázečka k zamyšlení, co je lepší? Koupit auto, které má najeto 100tisíc km, ale drtivá většina byla najeta krátkýma trasama po městě, nebo vzít auto, který má přes 200tis, ale drtivá většina byla najeta po něměckých dálnicích?
Omlouvám se za OT, ale toto mě fakt zajímá
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 09:42
od Sagic
Pokud bylo tech 200 tis najeto pod plnym plynem tak zadny rozdil asi nebude

Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 10:20
od Marod22
A pokiaľ ten diesel nemal DPF, tiež by to nemusel byť až taký problém (ten v meste).
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 13:27
od V12
smoula píše:Koupit auto, které má najeto 100tisíc km, ale drtivá většina byla najeta krátkýma trasama po městě, nebo vzít auto, který má přes 200tis, ale drtivá většina byla najeta po něměckých dálnicích?...
Na toto mam jednoznacnu odpoved :
Mal som diesla, ktory siel z domu pri realnom nabehu 170 tisic km. Ako sa na tom jazdilo, netusim, pretoze pri 137 tisic vymena turba, po dalsich 20 tisic km potrebna vymea vstrekovacov (tie km som najazdil ja vyhradne na OMV a Slovnaft naftu, cize ziadne grcky z lokomotiv ci nieco podobne). Po dalsich 10k km sa ozval zotrvacnik - som si vedomy, ze na tomto mam podpis aj ja (toto bol hlavny dovod, preco slo auto z baraku). Co sa tyka podvozka - menil som zadne klby stabilizatora, predne tycky boli uz tiez hlucne, no vymenu som nechal na noveho majitela. Okrem toho nutna vymena kotucov, dosticky este OK.
Teraz mam benzinak, ktory 90 tisic najazdil po Bratislave a jej blizkom okoli, z toho minimum po dialnici. Po podvozkovej stranke je na tom rovnako, ako ten diesel. Spojka je zatial OK, zotrvak neklepoce.
Zaver : za tychto okolnosti je to rovnake.
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 14:06
od Marod22
Ja myslím, že to porovnanie myslel skôr po motorovej stránke.
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 14:07
od smoula
marod: přesně tak, podvozek a pod, to je prostě něco s čím se musí počítat, pokud člověk jezdí po těch našich tankodromech
Re: Aký TDCi kúpiť?
Napsal: 02.01.2013 14:56
od phofy
Radekjo píše:Já?
Jenom jeden.
Co pak sním máš, že ho potřebuješ?